Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2022-01-01, 16:47
Medlem
Sheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
störigt som fan

synd att inte youtube normaliserar allt som läggs upp. de komprimerar ju skiten ur allt ändå

Det hade nog varit ännu värre om yt hade mixtrat med ljudet vid uppladdningen.

Det kanske finns add-ons till webläsare som ljusterar ljudet på yt?
Citera
2022-01-16, 22:19
Medlem
Hur kommer man åt ett konto från typ 2006? Inte varit inloggad sen dess, inte kopplat till något gmail konto och glömt såväl lösenord, mejl och telefonnummer man hade då. Hittar användarnamnet då videos ligger kvar men inget mer än så.
Citera
2022-01-17, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegemon
Hur kommer man åt ett konto från typ 2006? Inte varit inloggad sen dess, inte kopplat till något gmail konto och glömt såväl lösenord, mejl och telefonnummer man hade då. Hittar användarnamnet då videos ligger kvar men inget mer än så.

Tror det är kört tyvärr. Om du inte kan kontakta Youtube eller googla till dig en lösning.
Citera
2022-01-26, 10:20
Medlem
mjolnirrs avatar
Youtube pausar helt plötsligt det jag kollar på, utan att jag klickar på något. Har även hänt på andra medieplattformar, men oftast så sker det på youtube, någon som har en aning om vad det skulle vara?
(Har kollat så jag inte råkat komma åt tangentbordet eller liknande, men inget utav de är det som är orsaken)
Citera
2022-01-26, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjolnirr
Youtube pausar helt plötsligt det jag kollar på, utan att jag klickar på något. Har även hänt på andra medieplattformar, men oftast så sker det på youtube, någon som har en aning om vad det skulle vara?
(Har kollat så jag inte råkat komma åt tangentbordet eller liknande, men inget utav de är det som är orsaken)
Webbläsare? Operativsystem?
Citera
2022-01-27, 09:27
Medlem
mjolnirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyBezos
Webbläsare? Operativsystem?

Google chrome, windows 10.
Citera
2022-01-27, 20:17
Medlem
Citat:
Google chrome, windows 10.
Byt till Edge och återkom med om det händer där med, så går vi därifrån.
Citera
2022-01-29, 16:49
Medlem
mjolnirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyBezos
Byt till Edge och återkom med om det händer där med, så går vi därifrån.

Inte märkt av något på edge ännu, haft på videor där nu några timmar.
Citera
2022-01-30, 04:41
Medlem
Citat:

Någon plugin (typ adblocker)? Prova att avinstallera isf
Citera
2022-01-30, 12:00
Moderator
HelgeBuks avatar
Senaste tiden ser jag inte kommentarer på videos och jag ser inte sökresultat. Inaktiverat uBlock och DuckDuckGo-plugin, samma sak. Rensat youtube-cookies.

Förslag på nästa åtgärd?
Citera
2022-01-31, 12:05
Medlem
Jag startade nyss en youtube kanal och lanserade min första video (speltema). De första dygnet har jag fått sisådär 30 impressions och 4 views. Är detta en normal start eller gör jag något fel?
Citera
2022-01-31, 13:27
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg1337
Jag startade nyss en youtube kanal och lanserade min första video (speltema). De första dygnet har jag fått sisådär 30 impressions och 4 views. Är detta en normal start eller gör jag något fel?

ja rätt vanligt, ska du sticka ut med speltema så måste det vara nåt speciellt annars är det bara en i mängden bland alla miljoner klipp som finns... va kreativ tänk utanför boxen typ sånt.. vad får man av att titta på dina videos som inte alla andra redan gör ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in