Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2022-01-31, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ja rätt vanligt, ska du sticka ut med speltema så måste det vara nåt speciellt annars är det bara en i mängden bland alla miljoner klipp som finns... va kreativ tänk utanför boxen typ sånt.. vad får man av att titta på dina videos som inte alla andra redan gör ?

Jo det är möjligt att mina första videor inte håller särskilt hög klass, men problemet är inte att folk inte gillar mina videor utan att youtue inte verkar vara så pigg på att visa dem och antalet visningar blir därför lågt. De kan inte veta att mina videor inte är bra ifall de inte kollar på dem?
Citera
2022-02-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Senaste tiden ser jag inte kommentarer på videos och jag ser inte sökresultat. Inaktiverat uBlock och DuckDuckGo-plugin, samma sak. Rensat youtube-cookies.

Förslag på nästa åtgärd?
Vilka andra tillägg har du installerat?

Vilken webbläsare och OS gäller det?
Citera
2022-02-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjolnirr
Inte märkt av något på edge ännu, haft på videor där nu några timmar.
Ja då är det bara fortsätta använda Edge och dumpa Chrome. Annars skulle jag föreslå att radera hela din profil i Chrome och börja om på nytt.
Citera
2022-02-01, 21:31
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Den här texten kommer upp TT ofta för mig nu

http://www.bilddump.se/bilder/20220201213005-46.59.109.117.jpg det är bara när jag spelar på TVn.
Citera
2022-02-01, 21:49
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyBezos
Vilka andra tillägg har du installerat?

Vilken webbläsare och OS gäller det?

Win 10, Chrome. Har "Adblock for Youtube" och "Video Blocker". Video blocker låter mig blockera rekommendationer från utvalda kanaler och Adblock for youtube tar bort annonser från videos. De funkar som de ska i övrigt.
Citera
2022-02-03, 16:23
Medlem
Citat:
Win 10, Chrome. Har "Adblock for Youtube" och "Video Blocker". Video blocker låter mig blockera rekommendationer från utvalda kanaler och Adblock for youtube tar bort annonser från videos. De funkar som de ska i övrigt.
Om du stänger av ALLA tillägg i Chrome, ser du då det som du bör se?
Citera
2022-02-03, 21:35
Medlem
Finns det på något sätt att översätta youtube-videor medan de spelas upp eller efter? O översätta youtube kommentarer på pc?
Citera
2022-02-03, 22:23
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Om du stänger av ALLA tillägg i Chrome, ser du då det som du bör se?

Skitkonstigt. Jag avaktiverade alla tillägg, sen aktiverade jag ett åt gången och det var när uBlock Origins aktiverades (sist av alla) som det blev skit igen. Men om jag "stänger av" ublock för just youtube så funkar det ändå inte. Nåja, jag får labba lite med det där så kanske det löser sig.
Citera
2022-02-04, 15:14
Medlem
Citat:
Skitkonstigt. Jag avaktiverade alla tillägg, sen aktiverade jag ett åt gången och det var när uBlock Origins aktiverades (sist av alla) som det blev skit igen. Men om jag "stänger av" ublock för just youtube så funkar det ändå inte. Nåja, jag får labba lite med det där så kanske det löser sig.
Langa en bild på vilka listor du lagt till i uBlock så kan jag kika på det.
Citera
2022-02-04, 18:57
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Langa en bild på vilka listor du lagt till i uBlock så kan jag kika på det.

Det visade sig när jag testade mer att det trots allt inte var uBlock utan Video Blocker som var boven. Tog bort det.
Citera
2022-02-06, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Finns det på något sätt att översätta youtube-videor medan de spelas upp eller efter? O översätta youtube kommentarer på pc?

Vissa videos "erbjuder" översättning till annat språk. Om inte det alternativet finns så går det inte nej.
Citera
2022-02-06, 20:21
Medlem
nej med ljud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här