Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2025-05-10, 14:30
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Jag kollar ofta kortare stunder på längre klipp, kollar kanske 7-8 minuter åt gången.
Ofta är datorn avstängd mellan tittningarna vilket gör att jag när jag sen ska återuppta klippet måste leta var jag var.
Finns det nåt sätt att spara så att klippet startar där jag avslutade det, som på svt eller tv4 play?
Tycker det är märkligt att det inte sker automatiskt, youtube har ju varit med länge i branschen..

Sker automatiskt hos mig.
Citera
2025-05-10, 14:56
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vet du inte om personen är en man eller kvinna eller är det en höna du pratar om?

Lustigkurre hur lägger jag till en användare på hens konto?
Citera
2025-05-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Lustigkurre hur lägger jag till en användare på hens konto?
Om du inte vet om det är en man eller kvinna så lär det vara omöjligt!
Citera
2025-05-28, 17:05
Medlem
AmpertBXs avatar
Några år efter att jag köpt min första iMac hade jag lärt mig göra egna 3-D-Animeringar. Så jag skaffade mig ett eget YouTubealbum där jag laddade ner mina utrenderade rawfiler som gav mig en ljusblå länk som jag kunde bifoga i mina mejl som signatur eller i forumtrådar utan några som helst problem. Men snart märkte jag att efter att mottagaren sett min animerade film dök YouTubs alla skräpklipp om allt möjligt upp. Då lärde man mig att Embedda mina egna animeringar som gjorde att mottagarna slapp se annat än mina animeringar. Det funkade i typ 4 år tills jag böt iMac. Hur gör jag för att embedda mina egengjorda animeringar utan att behöva se YouTubs sophink full med sopor för mig och mina bekanta. Jag hörde från någon att det har YouTube förbjudit för här är vi en enda stor familj som vill se vad andra gör och för att Google tar betalt för alla klipp man visar, även mina egengjorda animeringar. Är det så. Tack.
Citera
Igår, 07:10
Medlem
Någon mer än jag som efter senaste uppdateringen av appen som har problem?
Citera
Igår, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TEOTWAWKI
Någon mer än jag som efter senaste uppdateringen av appen som har problem?
Jag uppdaterade till senaste versionen av ReVanced härom dagen, funkar bra som vanligt, ingen reklam eller annat skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in