Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Ännu en bullshitanalys från din sida.
Vilken analys då???
Den där analysen har du drömt ihop. Jag skrev ingen analys. Försök ha lite koll iaf.
Jag pekade på att det hade med preferenser att göra. Som kan ändras.
Det är ingen analys utan, att människors preferenser ändras med tiden kan mätas upp. Inte minst för kläder.
Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Innerstan är full av pyttesmå lägenheter. Det drar sannolikt ned medelinkomsterna.
Ja, skattekraften är högre i närortskommunerna. Det är inget tyckande.
Citat:
Ursprungligen postat av
flanders
Sveriges elit vill dock bo på Östermalm. Inte Bromma eller Djursholm. Tittar du på vart alla Sveriges rikaste bor så är det i fastigheter runt Strandvägen i city, inte i Danderyd.
Rent svammel. Vad har det med något att göra. Har du helt bytt samtalsämne?
Om du refererar till mitt inlägg, vilket du rimligen borde har gjort, får du hålla dig till mode eller möjligen skattekraft. Och vill du sitta och jamsa emot om skattekraft kan du lämpligen ta det med skattemyndigheten. Spela gärna in det och lägg ut på nätet. Jag tycker det skulle vara lite småroligt att höra hur du skall förklara för skattemyndigheterna att dom har fel om mängden de plundrar och det är dina känslor som säger sanningen om mängden plundrat.
För det är det du hävdar. Dvs att dina känslor är mer korrekt data än skattemyndighetens.