Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-28, 22:06
  #25
Medlem
KlappMungons avatar
Den oförglömlige aktivisten Jonas med sin fula mössa och nerskitna byxor.

https://petterssonsblogg.se/2016/03/...anga-harbarge/


Ibland hoppas man faktiskt på att civilisationen skall kollapsa helt. Tänk att se en sån dåre irra runt i "Mad-max"-världen.
Citera
2022-01-28, 22:11
  #26
Medlem
Vikingamans avatar
Den livsfarliga hårdrocken 1982!
Från tv-programmet "Svar Direkt" med Sivert Öholm.
W.A.S.P. = We Are Satans People.

I perspektiv så var det i alla fall inte hårdrocken som förstörde nationen.

Varsågod, titta och njut;
https://youtu.be/xA_rOS3U15I

Mer PK än så här blir det inte.

Mvh.
Citera
2022-01-28, 22:12
  #27
Medlem
fishANDchipss avatar
Åsa Romson. Vikken kvinna! Som stod och grinade på en presskonferens brevid ex landsfadern himself när man behövde stänga gränsen en tag. En sådan bragd har inte ens Arnstad eller Betner lyckads med.
Citera
2022-01-28, 22:12
  #28
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Var det inte nåt PK-hjon i Sundsvall eller Gävle, som kände empati för och försvarade den kulturberikare som hade sexmördat hans dotter..?! Nån som minns denne tragiske världsförbättrare?
__________________
Senast redigerad av SalthavsStjaert 2022-01-28 kl. 22:21.
Citera
2022-01-28, 22:19
  #29
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Åsa Romson. Vikken kvinna! Som stod och grinade på en presskonferens brevid ex landsfadern himself när man behövde stänga gränsen en tag. En sådan bragd har inte ens Arnstad eller Betner lyckads med.
Även Christina Höj Larsen (V) lipade i riksdagen när invandringen minskade..
Citera
2022-01-28, 22:24
  #30
Medlem
fishANDchipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Även Christina Höj Larsen (V) lipade i riksdagen när invandringen minskade..

Ja sant, men jag tror ändå att ditt bidrag vinner över mitt. Den där dåren som fick sin dotter mördad och strök mördaren medhårs i sann PK anda. Man häpnas.
Citera
2022-01-28, 22:28
  #31
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
En annan rolig tjomme var den där prästen som låtsades börja gråta när han talade om barn som det var synd om.. Minns tyvärr inga detaljer men komiskt var det..
Citera
2022-01-28, 22:28
  #32
Medlem
lone stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Var det inte nåt PK-hjon i Sundsvall eller Gävle, som kände empati för och försvarade den kulturberikare som hade sexmördat hans dotter..?! Nån som minns denne tragiske världsförbättrare?

Du kanske tänker på farsan i Härnösand?
Långt tillbaka. Där kan man verkligen snacka om vända andra kinden till. Vad jag minns så blev hon knivmördad av nån från Somaliahållet hon dejta. Farsan försvarade väl det hela med att han var psykiskt krigsskadad och farsan verkade väl för etablering av dessa kulturberikare även efter händelsen.. det låter som nån sjuk pk humor väl..
__________________
Senast redigerad av lone star 2022-01-28 kl. 22:32.
Citera
2022-01-28, 22:29
  #33
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Du kanske tänker på farsan i Härnösand?
Långt tillbaka. Där kan man verkligen snacka om vända andra kinden till.
Nånstans längs med Norrlandskusten. Kanske var Härnösand då.
Citera
2022-01-28, 22:36
  #34
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag tycker att den Amerikanska Satanist-paniken på 80-talet tar priset. Det var alltså att högt uppsatta politiker och makthavare i USA på allvar trodde att organiserade satanister var ett existentiellt hot mot samhället, och där de slog ner på hårdrock, TV-spel, rollspel, He-Man och allt annat som var roligt på 80-talet...

För att inte tala om rättsskandalen med McMartin, där en helt oskyldig förskola blev helt omotiverat anklagad för att ha haft satanistiska blodsoffer och ritualer med elefanter och luftballonger i underjordiska gångar... (Jag skojar inte, de gjorde faktiskt omfattande utgrävningar efter dessa gångar, och trodde blint på de duperade stackars barnen som berättade om elefanter och luftballonger...).

https://www.youtube.com/watch?v=iW6UoIjy5F4
https://www.youtube.com/watch?v=7an4eqzb3lQ

//FCR
Citera
2022-01-28, 22:42
  #35
Medlem
PenetreraMeras avatar
Men ändra titeln för böveln. Finns väl ingen anledning utesluta stollarna från 2021 och framåt, som Bookbeat och deras moddade "negerhand".
Citera
2022-01-29, 00:23
  #36
Medlem
dannbaggens avatar
Per Albin-stollen säger jag.

Men går det riktigt att skratta åt mannen som gett oss folkhemmet, och förmodligen anledningen till att ni kan knappa på er mobiler eller datorer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback