Citat:
Ursprungligen postat av
AdMortem
Om en tjej är dyngrak ska du inte ha sex med henne. Jag har varit ung och raggat och flörtat med män. Definitivt inte normalt att män skulle utnyttja en om man är för full. Tvärtom.
Däremot våldtar många våldtäktsmän kvinnor som är försatta i hjälplösa tillstånd. Mycket stor skillnad.
Och ja, du är mycket sjuk. Du ber mig bland annat dö för att dina lögner kring sexualbrott inte håller precis som du hittar på att jag lever i celibat baserat på att jag inte har någon relation eftersom jag söker mer än någon idiot som går över mina kroppsliga gränser, kräver en mängd sexuella saker på första träffen som jag saknar lust till och för att jag inte anser att en kuk är så speciell att jag vill flytta ihop med den. Jag kan få bättre sex om jag går ut på krogen och själv letar upp en man som ser okej ut och är trevlig mot när ni män går över mina gränser trots att jag markerar att de gör det. Sådant förstår du inte eftersom du själv är en våldtäktsman. Det är du per automatik eftersom du inte ställer dig upp och säger. "Det där är faktiskt fel, en kvinna ska inte krävas på att ställa upp på sex du är det för att du inte ser det självklara i att en kvinna ska känna lust och vilja ha sex Du är det pga av du tänker som en våldtäktsman och för att du tillhör våldtäktskönet i generation våldtäkt för att du väljer att sitt och skriva uppviglande inlägg för våldtäktsmän i syftet att sprida propaganda mot offer för sexualbrott istället för att hålla med om att övergrepp är övergrepp när offret uppfattar det som just övergrepp.
Du är en stor skitstövel faktiskt och totalt onödig i ett pragmatiskt samhälle.
Om en kille är dyngrak så skall du absolut inte ha sex med honom.
Definitivt inte normalt att kvinnor utnyttjar män som är fulla genom att ta emot en massa gratis drinkar och sedan ha sex med honom.
Däremot våldför sig kvinnor på män genom att kalla dom våldtäktsmän när dom inte är det.
Och nej, DU är gravt sjuk och behöver professionell hjälp.
Ja, jag ber dig dö för du är en parasit på samhället.
Nej, jag ljuger inte. Jag talar om för dig vad jag anser är rätt. Du projicerade först, därför är det kutym att jag gör detsamma så att du får smaka på din egen dynga.
Nej, jag är inte våldtäktsman eftersom jag inte blivit dömd för detta och aldrig kommer bli. Du kan gapa bäst du vill men sanningen är att du har fel.
Jag tillhör inte våldtäktskönet för det är ett hittepåbegrepp av totalt IQ befriade som dig.
Jag har redan påtalat att du är en parasit på samhället, men uppenbarligen tåls det att upprepas då du är för verklighetsfrånvänd för att fatta dom mest basala verklighetsbegreppen.