2022-01-27, 20:10
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
1) Vem skulle ta det på allvar? Killar är oftast såpass intelligenta att dom vet att en anmälan skulle läggas ner då det skulle anses orimligt. Under förutsättning att det faktiskt inte är en av dom grövre typerna där en kvinna t.ex drogar killen, binder honom och sedan sexuellt utnyttjar hans kroppsliga öppningar.
Men att en kille skulle tas på allvar av rätten att penis var hård trots att han inte ville är obefintlig i dagens rättssystem.

2) Killar som ångrar sig brukar hålla det för sig själva, än mindre säga att han blev våldtagen...

3) Killar har, enligt rättslig praxis, inte samma skydd som tjejer har.

4) Hade ovanstående tre punkter inte varit aktuella så hade vi sett en JÄVLA massa anmälningar från killar också skall du veta.

Jag väntar på den dagen då tjejer och endast tjejer går ut i krig och dör medans killarna tar hand om familjen och hemmet.
Det är först då vi får något som kan liknas vid jämställdhet i världen.

Blir ju guldläge nu åt #SvenskPowerKvinnor att visa vad de går för då ryssarna kommer, ser fram emot att chilla här hemma i köket kanske koka ihop en utspäd potatissoppa, lyssna på radion om dagens omkomna på rapport, fälla någon enstaka tår, suckandes ”ack må kriget ta slut nu”… medans jag tomt stirrar ur fönstret med en tom blick… GUD VAD MYSIGT, är det här hur det känns att vara feminist? Då står jag helt på deras sida
Citera
2022-01-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Om en tjej är dyngrak ska du inte ha sex med henne. Jag har varit ung och raggat och flörtat med män. Definitivt inte normalt att män skulle utnyttja en om man är för full. Tvärtom.

Däremot våldtar många våldtäktsmän kvinnor som är försatta i hjälplösa tillstånd. Mycket stor skillnad.

Och ja, du är mycket sjuk. Du ber mig bland annat dö för att dina lögner kring sexualbrott inte håller precis som du hittar på att jag lever i celibat baserat på att jag inte har någon relation eftersom jag söker mer än någon idiot som går över mina kroppsliga gränser, kräver en mängd sexuella saker på första träffen som jag saknar lust till och för att jag inte anser att en kuk är så speciell att jag vill flytta ihop med den. Jag kan få bättre sex om jag går ut på krogen och själv letar upp en man som ser okej ut och är trevlig mot när ni män går över mina gränser trots att jag markerar att de gör det. Sådant förstår du inte eftersom du själv är en våldtäktsman. Det är du per automatik eftersom du inte ställer dig upp och säger. "Det där är faktiskt fel, en kvinna ska inte krävas på att ställa upp på sex du är det för att du inte ser det självklara i att en kvinna ska känna lust och vilja ha sex Du är det pga av du tänker som en våldtäktsman och för att du tillhör våldtäktskönet i generation våldtäkt för att du väljer att sitt och skriva uppviglande inlägg för våldtäktsmän i syftet att sprida propaganda mot offer för sexualbrott istället för att hålla med om att övergrepp är övergrepp när offret uppfattar det som just övergrepp.

Du är en stor skitstövel faktiskt och totalt onödig i ett pragmatiskt samhälle.

Om en kille är dyngrak så skall du absolut inte ha sex med honom.
Definitivt inte normalt att kvinnor utnyttjar män som är fulla genom att ta emot en massa gratis drinkar och sedan ha sex med honom.

Däremot våldför sig kvinnor på män genom att kalla dom våldtäktsmän när dom inte är det.

Och nej, DU är gravt sjuk och behöver professionell hjälp.

Ja, jag ber dig dö för du är en parasit på samhället.

Nej, jag ljuger inte. Jag talar om för dig vad jag anser är rätt. Du projicerade först, därför är det kutym att jag gör detsamma så att du får smaka på din egen dynga.

Nej, jag är inte våldtäktsman eftersom jag inte blivit dömd för detta och aldrig kommer bli. Du kan gapa bäst du vill men sanningen är att du har fel.

Jag tillhör inte våldtäktskönet för det är ett hittepåbegrepp av totalt IQ befriade som dig.

Jag har redan påtalat att du är en parasit på samhället, men uppenbarligen tåls det att upprepas då du är för verklighetsfrånvänd för att fatta dom mest basala verklighetsbegreppen.
Citera
2022-01-27, 20:20
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
Om en kille är dyngrak så skall du absolut inte ha sex med honom.
Definitivt inte normalt att kvinnor utnyttjar män som är fulla genom att ta emot en massa gratis drinkar och sedan ha sex med honom.

Däremot våldför sig kvinnor på män genom att kalla dom våldtäktsmän när dom inte är det.

Och nej, DU är gravt sjuk och behöver professionell hjälp.

Ja, jag ber dig dö för du är en parasit på samhället.

Nej, jag ljuger inte. Jag talar om för dig vad jag anser är rätt. Du projicerade först, därför är det kutym att jag gör detsamma så att du får smaka på din egen dynga.

Nej, jag är inte våldtäktsman eftersom jag inte blivit dömd för detta och aldrig kommer bli. Du kan gapa bäst du vill men sanningen är att du har fel.

Jag tillhör inte våldtäktskönet för det är ett hittepåbegrepp av totalt IQ befriade som dig.

Jag har redan påtalat att du är en parasit på samhället, men uppenbarligen tåls det att upprepas då du är för verklighetsfrånvänd för att fatta dom mest basala verklighetsbegreppen.
Jag har inte sex med dyngraka killar. Jag är väldigt noga med att killen ska må bra när vi har sex och lika mycket som jag, vilja det. Har dessutom i många år skrivit inlägg om och lyft kvinnor som förövare som en fråga som måste börja synliggöras. Men skillnaden är att majoriteten förövare är män, även bland de som ger sig på män och pojkar. I undersökningen togs det även upp när pojkar är offer och flickor/kvinnor förövare liksom att det är viktigt att belysa att killar inte uppfattar sig själva som offer där de faktiskt är det. men där är vi på en nivå som du uttryckligen bevisat är för avancerad för dig.

Nej det gjorde jag inte. Du kanske saknar domar men det är dina handlingar som gör dig till något, inte rättsväsendet och oavsett vad tar du tydligt ställning för sexualbrott och mot offren.

Tragiskt nog tillför jag nog samhället intellektuellt långt mer än vad du själv någonsin kommer göra.
Citera
2022-01-27, 20:23
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Om en tjej är dyngrak ska du inte ha sex med henne. Jag har varit ung och raggat och flörtat med män. Definitivt inte normalt att män skulle utnyttja en om man är för full. Tvärtom.

Däremot våldtar många våldtäktsmän kvinnor som är försatta i hjälplösa tillstånd. Mycket stor skillnad.

Och ja, du är mycket sjuk. Du ber mig bland annat dö för att dina lögner kring sexualbrott inte håller precis som du hittar på att jag lever i celibat baserat på att jag inte har någon relation eftersom jag söker mer än någon idiot som går över mina kroppsliga gränser, kräver en mängd sexuella saker på första träffen som jag saknar lust till och för att jag inte anser att en kuk är så speciell att jag vill flytta ihop med den. Jag kan få bättre sex om jag går ut på krogen och själv letar upp en man som ser okej ut och är trevlig mot när ni män går över mina gränser trots att jag markerar att de gör det. Sådant förstår du inte eftersom du själv är en våldtäktsman. Det är du per automatik eftersom du inte ställer dig upp och säger. "Det där är faktiskt fel, en kvinna ska inte krävas på att ställa upp på sex" du är det för att du inte ser det självklara i att en kvinna ska känna lust och vilja ha sex Du är det pga av du tänker som en våldtäktsman och för att du tillhör våldtäktskönet i generation våldtäkt för att du väljer att sitt och skriva uppviglande inlägg för våldtäktsmän i syftet att sprida propaganda mot offer för sexualbrott istället för att hålla med om att övergrepp är övergrepp när offret uppfattar det som just övergrepp.

Du är en stor skitstövel faktiskt och totalt onödig i ett pragmatiskt samhälle.
R

Kan inte du printa ut ett visitkort som alla kvinnor ska ha, och ger som det till en kille så har killen ett skriftligt bevis på att hon givit sitt godkännande till akten av samtycke, och däremed också gett bort sitt juridiska rätt att anmäla killen till våldtäkt. Blir svårare då att krypa till ångerkorset samt enklare för polisen att utreda riktiga våldtäkter. WinWin ser jag det som
Citera
2022-01-27, 21:09
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej, jag anser att en man som skapar en obehaglig, sexuell situation som i kvinnans upplevelse är oönskad, är en sexualförbrytare. Det enda farliga är att du anser att han har rätt, Det du missar är alla gånger kvinnor istället har överseende pga att vi istället har för vana för att obehagliga, oönskade närmanden anmäls. Men du kanske syftar på att vi ska anmäla er allihopa varenda gång du begår sexuella närmanden trots våra nej och att vi helt saknar minsta indikation på att vi vill eftersom vi faktiskt absolut inte vill? Är det din uppfattning att vi ska med omedelbar verkan ringa polisen när ni inte bryr er om ett nej eller försöker er på något?

Du förstår inte att anmälningarna skulle skjuta i höjden om det inte var pga dels upplevelsen men ännu mer på att kvinnor inte anmäler särskilt mycket.

För att ett nej är ett nej och du saknar alla rättigheter att överskrida mina integritetsgränser. Min rätt till att inte vilja dela med mig om saker är lika viktiga som min rätt till min kropp. Vad vi bör fundera på är varför du inte respekterar en kvinnas gränser och hennes nej. Varför du fortsätter tjata kring något för att kringgå det faktum att du redan fått ett nej till svar.

Varför tar du dig rätten till att vägra lyssna på en kvinna som säger att hon inte vill något?

Så om jag känner att jag har blivit kränkt utav dig genom ditt svar så har du kränkt mig? Om ditt uppsåt med att skriva ditt svar såsom du gjorde var att kränka mig så skulle du kunna dömas för det.
Visa mig var jag har skrivit att det är OK att göra ngt som ngn har sagt nej till?
Anledningen till att jag frågade dig igen är att jag tycker det är fegt att ge sig in i en debatt utan att vara beredd på att svara på frågor. Att bara fly och slå ifrån sig.

Citat:
Nej, jag anser att en man som skapar en obehaglig, sexuell situation som i kvinnans upplevelse är oönskad, är en sexualförbrytare.
Om jag förstår dig rätt så behöver en man t.ex. bara ge en kvinna en kommentar eller ställa en fråga av sexuell natur som kvinnan anser oönskad för att vara en sexualförbrytare. Är det så du menar?
Citera
2022-01-27, 21:26
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och du är lika naiv själv i så fall. Om du tror att man inte kan förebygga förövarmentalitet, så är det väldigt naivt av dig att tro att man kan förebygga att folk gör dumdristiga beslut som drabbar dem själva illa.

Jag tänker och tror att man kan förebygga båda delar. Men att vikten att förebygga förövarmentalitet bör vara starkare.
Jeez. Det sista du nämnde är ju för fan det jag har sagt hela tiden. Skillnaden är dock att du får det till att låta som antingen-eller.

Vad i helvete är ”förövarmentalitet” ens?

Din naivit grundar sig i att du ger sken om att inte ha den ringaste aning om hur komplext detta är.
Senast redigerad av 0Z8S 2022-01-27 kl. 21:28.
Citera
2022-01-27, 21:38
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Det du missar är alla gånger kvinnor istället har överseende pga att vi istället har för vana för att obehagliga, oönskade närmanden anmäls. Men du kanske syftar på att vi ska anmäla er allihopa varenda gång du begår sexuella närmanden trots våra nej och att vi helt saknar minsta indikation på att vi vill eftersom vi faktiskt absolut inte vill? Är det din uppfattning att vi ska med omedelbar verkan ringa polisen när ni inte bryr er om ett nej eller försöker er på något?
Här får du nog tammefan förbättra dina argument. Hur många gånger i DITT liv har du haft en främmande att komma fram till dig (oavsett kön) ÖNSKEVÄRT! svara i hurdan situation har det lyckats. Det är nobel Idiot-priset som borde delas ut, grattis, du ringer inte polisen då någon närmar dig, utan att du gett honom en personlig inbjudan med MobiltBankID verifikation (obs i Woke sverige så är det oavsett kön,så exakt alla begår sexuella övergrepp, som du inte bjudit in att prata med dig, homosexuella existerar ju också). Skärpning. Det här är anledningen varför en rimlig och simpel politik inte går framåt… för att dom som brinner för feminismen som starkast, och ska se till med all styrka att de står längst fram. Saknar all kompetens att tänka inom den mänskliga radarn, saknar kunskap inom argumentations tekniker. Samt all kunskap gällandes att lyssna på andra parter, ta in information, och omvandla den till ett motargument. Så fort det kommer hinder så är det direkt på pannkakan. SEXUALFÖRBRYTARE! MANSGRIS! VÅLDTÄKTSMAN! o sen undrar vi varför det finns motparter inom den mest simpla politiken i vårat samhälle… usch, håll bara tyst och låt personer som kan argumentera stå för det, du skämmer bara ut SvenskaPowerKvinnor
Citera
2022-01-28, 00:20
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
R

Kan inte du printa ut ett visitkort som alla kvinnor ska ha, och ger som det till en kille så har killen ett skriftligt bevis på att hon givit sitt godkännande till akten av samtycke, och däremed också gett bort sitt juridiska rätt att anmäla killen till våldtäkt. Blir svårare då att krypa till ångerkorset samt enklare för polisen att utreda riktiga våldtäkter. WinWin ser jag det som
Ni missar att ni resonerar som våldtäktsmän som med extremt starka bevis där de till och med kan förneka att de ens haft sexuell kontakt samtidigt som det finns DNA osv som motsäger dem. Det finns otroligt många studier på våldtäktsmän som argumenterar precis som er. Man kan utgå från att flertalet av er är sexualförbrytare av de skälen faktiskt.
Citera
2022-01-28, 00:31
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
Här får du nog tammefan förbättra dina argument. Hur många gånger i DITT liv har du haft en främmande att komma fram till dig (oavsett kön) ÖNSKEVÄRT! svara i hurdan situation har det lyckats. Det är nobel Idiot-priset som borde delas ut, grattis, du ringer inte polisen då någon närmar dig, utan att du gett honom en personlig inbjudan med MobiltBankID verifikation (obs i Woke sverige så är det oavsett kön,så exakt alla begår sexuella övergrepp, som du inte bjudit in att prata med dig, homosexuella existerar ju också). Skärpning. Det här är anledningen varför en rimlig och simpel politik inte går framåt… för att dom som brinner för feminismen som starkast, och ska se till med all styrka att de står längst fram. Saknar all kompetens att tänka inom den mänskliga radarn, saknar kunskap inom argumentations tekniker. Samt all kunskap gällandes att lyssna på andra parter, ta in information, och omvandla den till ett motargument. Så fort det kommer hinder så är det direkt på pannkakan. SEXUALFÖRBRYTARE! MANSGRIS! VÅLDTÄKTSMAN! o sen undrar vi varför det finns motparter inom den mest simpla politiken i vårat samhälle… usch, håll bara tyst och låt personer som kan argumentera stå för det, du skämmer bara ut SvenskaPowerKvinnor
Jag skämmer definitivt inte ut mig, ni gör det.

Jag kan knappast ens räkna alla gånger män försökt ragga upp mig. Men nu pratar vi om närmanden mot min vilja med sexuell kontext. Det vill säga att tjata sig till eller försöka tjata sig till kyssar, kramar sex osv. Jag pratar om män som nobbats eller som man definitivt inte visat tecken av intresse till som tar på en, lyfter upp en, tar en på häcken, försöker krypa ner där man sover (ja sådana situationer kan uppkomma eftersom sova under samma tak med andra inte automatiskt innebär sex vilket vissa anser). Jag pratar om att försöka tjata sig till bilder (som undersökningen handlar om) sexuella handlingar den andra inte vill såsom avsugningar osv. Antagligen väldigt vanligt bland unga.

Ni män är inte mogna för sex om ni inte förstår vad jag och andra pratar om utan blir så kränkta och aggressiva. Inte vid 15, 25, 35, 45,55, 65 eller högre åldrar. Ni saknar betydelsefull förmåga till sexuell interaktion med andra och bör inte göra några sexuella närmanden alls och helt avstå sexuellt umgänge tills klarar av att förstå grundläggande komponenter kring samtycke kontra oönskade närmanden, tjatsex, övergrepp, att ha sex med redlösa, digitala övergrepp osv

Ni är helt enkelt inte redo för sex och har inte uppnått vuxen mognad för det. Även om ni så är medelålders i biologisk ålder. Sexuellt är ni infantila och behöver spendera åtskilliga, om inte tusentals timmar med att försöka lära er förstå konceptet med sexuella umgängen.
Citera
2022-01-28, 00:38
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så en gruppvåldtäkt är inte en våldtäkt, men en överfallsvåldtäkt, är en våldtäkt enligt dig?

Våldtäkt kan gälla men att det står diffus mot solklar.
För att förtydliga ytterligare att hade 10 man tryckt i skrubben så hade det varit en solklar våldtäkt.
Tio män på en fest att det är inte så solklart längre, eller den ur verkligheten 6 killar och en tjej i ett tält och alkohol och droger, varför drabbar sådant en del och inte andra?
Mina egna döttrar skulle för det första inte gå i lag med ett gäng killar/män och dricka/droga sig bortom vett och sans och en tumregel är att kvinnor tackar för sig sig innan att det börjar bli grabbigt, sisten kvar en flin-Lisa blir sedd som ett byte, så är det bara.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2022-01-28 kl. 00:49.
Citera
2022-01-28, 04:29
Medlem
Citat:
Jag skämmer definitivt inte ut mig, ni gör det.
...

"Det är inte mig det är fel på, det är dom andra nittionio procenten som har fel"

En sak skall du ha jävligt klart för dig. Vi är inte alla förövare, vi är inte genetiskt lagda att våldta någon, vi är inte ignoranta och i så gott som alla dina inlägg har du ändå kört det argumentet så fort vi ifrågasätter dina tankebanor.

För övrigt är jag lite av den motsatta sidan, jag vill inte ha sex med en kvinna som inte tar för sig.
Hur går det ihop i din hjärna då?

Självklart VILL jag ha sex med dom jag attraheras av som så. Men om kvinnan inte själv börjar med mig så blir det inget.
Utöver detta kallar jag aldrig en relation "romantisk" utan att man älskar med varandra. Då är man bara vänner.
De kvinnor som inte fattat detta har fått leta efter en annan man.

Och ja, vi är alla olika. Det finns så klart dom som aldrig vill ha sex men ändå göra allt annat. Jag är inte en av dom, jag stannar bara med kvinnor som faktiskt vill ha mig både fysiskt och mentalt. Alla andra har fått gå.
Citera
2022-01-28, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenarkines
Haha fan du måste ju leva under någon sten. "Umgås du med utlänningar kommer du bli våldtagen förr eller senare". Tror du på fullaste allvar att så fort man inte har en svensk etnicitet i detta landet att man har någon form av våldtäksgen i sig?

Skillnad på utlänning och utlänning. Menar givetvis ifrån MENA eller andra skräpländer.

Fetade och ja. Dålig impulskontroll, lågt iq, lägre empati, bristande uppfostran en redig cocktail för att begå hyss speciellt när det inte finns några märkbara konsekvenser av sitt handlande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in