Citat:
Det är otroligt märkligt att du alltid dyker upp under det här kontot oavsett vilket konto jag har.Och feminismens syfte är att skuldbelägga och göra alla män till förövare.
Institutionellt och systematiskt.
I förra veckan skrev en svensk myndighet t.ex. att Kvinnors våld mot män och barn också ska kallas mäns våld mot kvinnor.
Så, vi tar det från början:
Du är förövaren här.
Du kastar inte bara personlig utan även kollektiv skuld på någon som betackar sig från den sortens fascism.
"Du låter som en sexualförbrytare för att du blev aggressiv när jag belade dig med kollektiv skuld".
Du kallade honom förövare, för att han sa emot dig.
Jag kallar inte det ett "syfte att rentvå sig själv".
Jag utgår ifrån att vi alla är oskyldiga tills motsatsen bevisats, men för dig räcker det tydligen att vara man för att få misstänkliggöras?
Det betyder att du avhumaniserat män så till den milda grad att du kan arkebusera honom redan på ett rykte eller en misstanke.
Det var det värsta med MeToo, t.ex.
Folk dog, oskyldigt anklagade, hånade, sparkade och förvisade från sina livsverk och såna som du tycker fortfarande att MeToo var något bra.
Institutionellt och systematiskt.
I förra veckan skrev en svensk myndighet t.ex. att Kvinnors våld mot män och barn också ska kallas mäns våld mot kvinnor.
Så, vi tar det från början:
Du är förövaren här.
Du kastar inte bara personlig utan även kollektiv skuld på någon som betackar sig från den sortens fascism.
"Du låter som en sexualförbrytare för att du blev aggressiv när jag belade dig med kollektiv skuld".
Du kallade honom förövare, för att han sa emot dig.
Jag kallar inte det ett "syfte att rentvå sig själv".
Jag utgår ifrån att vi alla är oskyldiga tills motsatsen bevisats, men för dig räcker det tydligen att vara man för att få misstänkliggöras?
Det betyder att du avhumaniserat män så till den milda grad att du kan arkebusera honom redan på ett rykte eller en misstanke.
Det var det värsta med MeToo, t.ex.
Folk dog, oskyldigt anklagade, hånade, sparkade och förvisade från sina livsverk och såna som du tycker fortfarande att MeToo var något bra.
Är du någon som begått sexuella övergrepp mot mig i någon form? Du känns definitivt som någon som potentiellt faktiskt utsatt mig personligen på grund av din fixering (att du alltid "råkar citera just mig) och hatar att jag talar öppet om det på nätet och särskilt här på Flashback. Trots allt har mina konton delats av mig på Facebook, i min bekantskap och de trauman jag upplevt skulle definitivt någon av gärningsmännen kunna känna igen då även de minns vad som skett.
Nej, jag kallar de män som angriper mig såsom förövare gör med samma meningar och argument för förövare. Gillas det inte bör beteendet upphöra. Det är uppenbart att män som ser det som personligt när organisationer och eldsjälar försöker förhindra övergrepp genom att skapa debatter och argumenterar med spelad generalisering kring offer för sexualbrott med att lägga skuld på dem, är väldigt rädda. Varför är ni rädda och försöker tysta överlevande offer, misskreditera dem och tysta alla debatter som diskussioner om ni själva nu inte är sexualförbrytare? Vad är det ni är så rädda för?