Citat:
Ursprungligen postat av
AdMortem
...
Ha inte sex eller sexuella komtakter om du inte förstår att män och kvinnor, pojkar som flickor inte måste gå hela vägen och faktiskt får avbryta sex. Ha inte sex eller sexuella kontakter om du inte kan avläsa om den andra vill, upplever att det är en trevlig situation för den andra utan hot, tvång eller tjat.
Problemet är att ansvaret definitivt ligger på den som är pådrivande eftersom ni inte ska vara pådrivande utan ömsesidigt delaktiga. Klarar jag av att avläsa män och fråga om jag blir osäker (nej varken jag eller en karl måste fortsätta om lusten försvinner vilket är vanligt för många av oss, sviktande lust) på den andre ska du också kunna göra det. Fast jag antar att det är jättesvårt när man tillhör våldtäktskönet, annars skulle ni inte begår så mycket övergrepp ni gör. Celibat kan ni ingå frivilligt och studera saker såsom kroppsspråk, kommunikation, ansiktsuttryck och språkförmåga tills era förmågor utvecklats så väl att ni är redo för att ha sexuellt umgänge.
.....
Du kan inte säga en sak utan att skriva en hel drös med trams va?
1) Jag har haft sex med relativt normala kvinnor hela livet. Denna tråden påvisar dock att det minsann finns totalt störda kvinnor där ute. Nästan så jag börjar undra om jag överhuvudtaget skall titta på en kvinna jag inte redan vet är någorlunda sund i skallen.
Jag tror inte resten av kvinnokåren skulle uppskatta det dock. Att ni förstör allt för alla genom att vara totalt ologiska och hatiska för att ni själva inte fått det ni velat i livet.
2) Jag har avbrutit sex förut, både på grund av mig själv och på grund av kvinnor som tappat lusten. Det är inte det som är problemet utan att det uppenbarligen finns kvinnor där ute som tycker att det också är okej att dra våldtäktskortet efter dom inte längre är nöjda med upplägget.
Och jo, mörkertalet på FELAKTIGA våldtäktsanmälningar och domar är jävligt stort.
3) Skall man inte vara pådrivande, oavsett kön, så kommer det vara ungefär lika spännande som två människor som sitter och fnittrar. Likt dagisbarn.
Klart som fan man skall vara pådrivande tills den ena eller andra säger ifrån. Klart som fan man skall veta vart gränsen går innan man initierar något. Detta gäller BÅDA könen och det gäller såväl "offer" som "förövare".
Det vill säga, kvinnan skall vara tydlig med vart hon vill att det skall gå och vart det skall sluta. Allt annat är helt jävla vanligt mänskligt beteende som ni saknar kapaciteten att utöva och därför säger "våldtäktskönet".
4) Celibat är reserverat för IDIOTER. Att du valt celibat innebär inte att du kan projicera på andra det du själv upplever.
Du är, konstigt som det kan låta, en frivillig INCEL. Din hjärna har spökat till det till den grad att du tappat förmågan att tänka normala tankar om sex och därför väljer du celibat som en utrymmningsväg från att faktiskt tänka som en normal människa.
Att ni orkar leva ens? Sådana som ni hör hemma på en avdelning för gravt psykiskt sjuka och borde omyndigförklaras.
Fördelen med att ni blir omyndigförklarade för er är ju att all form av sexuell aktivitet med er är våldtäkt så då får ni ju som ni vill.
Fördelen för alla andra är att ni inte längre är ett problem för dom.