2022-01-27, 23:11
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Lite lustigt blir det när att när någon som bor nära nog att veta något så rycker ni som låtsas vara kritiska in till hans försvar - och outar er som falska grisar.
Det är tur att Systembolaget är stängt för idag.
Citera
2022-01-27, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag orkade. Men förstår om man inte orkar ifall man har ADHD.
Ok, jag har inte ADHD utan en normal och rätt uppskattad förmåga att tolka text
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Jävligt bra poäng har också funderat över detta ett flertal gånger. Alltid totalt fel väg vid alla vägval. Även detta är en likhet med Raskens antagonist magmysmicke, totalt efterblivna lösningar på relativt hanterbara problem.
Detta om något är verkligen kryptobaronens credo, tack för att du satte ord på det.
Citera
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ja, jag är en av flera grannar som anmält hur dom behandlar Edward.
Om du visste hur området ser ut så skulle du veta att den informationen inte räcker för att identifiera oss som anmält.
Han försöker låtsas att varje anmälan sker från människor som inte vet något fast dom flesta anmälningarna nog kommer från oss som ser och hör.
Och detta är någonting du har sett själv? 'Hur då' blir ju min naturliga följdfråga. Gömmer du dig i hans garderob om nätterna eller?
Citera
2022-01-27, 23:13
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Det vettefan om du har det.
Citera
2022-01-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det är du som har påstått att du har ljudinspelningar - inte jag. Glöm inte det.
Ja, jag har ljudinspelningar som jag vill att socialtjänsten lyssnar på men inte tänker dela på nätet eftersom jag inte vill blotta mig själv eller dom andra som är på inspelningen.
Frågor på det?
Citera
2022-01-27, 23:15
Medlem
Citat:
Och detta är någonting du har sett själv? 'Hur då' blir ju min naturliga följdfråga. Gömmer du dig i hans garderob om nätterna eller?
Du behöver inte gömma dig i någon garderob för att höra och se hur dom behandlar Edward.
Citera
2022-01-27, 23:16
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Du behöver inte gömma dig i någon garderob för att höra och se hur dom behandlar Edward.
Berätta hur du har gjort då...
Citera
2022-01-27, 23:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ja, jag har ljudinspelningar som jag vill att socialtjänsten lyssnar på men inte tänker dela på nätet eftersom jag inte vill blotta mig själv eller dom andra som är på inspelningen.
Frågor på det?
Maska det andra ljudet då.

Kan du inte kan jag hjälpa dig.
Citera
2022-01-27, 23:17
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Frågor på det?
Självklart kan du bara klippa ut frekvensen där man hör Rask/T. Det är nog ganska svårt dock om man faktiskt inte har någon ljudinspelning.

Hade du faktiskt suttit på ljudinspelningar och är rädd för "hämndaktioner" så skulle du inte från första början skriva att du är granne med Rask.

Tills att du kan styrka ditt påstående med en kort frekvens från en av dina ljudinspelningar så snackar du skit.
Citera
2022-01-27, 23:19
Medlem
Citat:
Det är väl ingen i denna tråden som tycker om skitsnack, varken hans eller ditt? Eller trodde du att du hade frikort för att du har ett Flashback-konto?
Det här handlar ju mer om att du direkt rycker ut till hans försvar. Varför då?
Och om du anser honom så klanderfri, varför skriver du då själv skit i tråden?

Jag skiter i om ni tror mig eller inte och det gör du också, för dig är inte sanning viktig utan Rask är viktig. Han gillar nog dig.
Edward är ungen som råkar illa ut och det jag ville säga är att anmälningarna inte alls kommer bara från Flashback. Vi grannar har försökt anmäla hur det barnet är utsatt många gånger men socialtjänsten vill inte lyssna.
Den folk borde bry sig om är Edward för han lever i ett helvete.
Citera
2022-01-27, 23:20
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Jag ger dig en till chans att svara på mitt inlägg.
Jag syftar inte på vad jag klassas som i lagboken utan ur ditt perspektiv.

Kan du svara på denna fråga så kan jag kanske få en bättre förståelse kring varför du likställer Rask med den omtalade bedragaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Vi leker med tanken att jag har ett gram kokain i min ficka när jag tar flygplanet från Spanien till Arlanda.

Hamnar jag då under samma kategori som en knarksmugglare som smugglar in kilovis utav kokain till Europa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in