Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-27, 19:20
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag har ett vagt minne av att Joakim Lundell försökte starta igång en krypto som snabbt stötte på patrull, detta luktat lika mycket skit.

Majoriteten av kryptovalutor blir aldrig något, men Rask var väl nöjd över sina 2 minutes of fame, får en känsla att han här blir utnyttjad av någon smartare person pga sitt följarantal, detta lär slå tillbaka på honom.
Förhoppningsvis ökar detta intresset från Skatteverket att gräva i Rask's alla oskattade intäkter.

Jag har svårt att förstå hur Rask och resten av alla influencers som samarbetar med detta bolag inte är medvetna om att det är en scam. Varför skulle ett legitimt bolag köpa bottar till sina kommentarsfält?

Väldigt konstig blandning av influencers, allt från två tomtar som livnär sig på att leta efter spöken till fotbollsspelare.
Citera
2022-01-27, 19:29
Medlem
Nu är han i full färd med att deleta videos på kanalen igen, allt senaste sen förlåt videon är borttaget.
Citera
2022-01-27, 19:31
Medlem
Borka88s avatar
Mohaha nu har samhällsvetar-baronen plockat ner sin video angående att ryssen stod runt knuten. Kan nog vara för att hans mentor Anjo dumförklarade alla som ropade varg i sin senaste video.

Till sist: Inte fan luktar det krut här inte..
Citera
2022-01-27, 19:39
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Näe, nu ger till och med jag upp hoppet. Uppenbarligen måste Rask TVUNGET nudda botten innan han kan ta sig upp till ytan igen. Det är synd men uppenbarligen är det ett lost cause annars.

Nyheterna ligger i nivå med MrSverigesT när han höll på, Rask håller inte ens NÄSTAN det han säger att han lovar, osv. Patetiskt.
Citera
2022-01-27, 20:00
Medlem
Ny video: https://youtu.be/bsILdDT34Q4

En timmes ''granskningsvideo'' på ett bedrägeri som han själv har delat. Undrar om hans mani nu har lett honom till att tro att det är granskande videor han ska hålla på med.

Som redan påpekat så är i princip alla hans senaste videor borta. Synd, det fanns några riktiga guldkorn där!
Citera
2022-01-27, 20:05
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge

En timmes ''granskningsvideo'' på ett bedrägeri som han själv har delat. Undrar om hans mani nu har lett honom till att tro att det är granskande videor han ska hålla på med.

Som redan påpekat så är i princip alla hans senaste videor borta. Synd, det fanns några riktiga guldkorn där!
Det här är definitivt en video som han om en timme kommer att ta bort. Tur man har YouTube Premium
Citera
2022-01-27, 20:09
#Youtubestar & #Businessowner??@real*sk does it all! This cool guy with over 157,000 followers is part of influenerscamskit and is an investor.
We're so happy to have him be part of our journey

Alltså, är det han själv som skrivit presentationen? 😂😂😂
Citera
2022-01-27, 20:09
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag har aldrig förstått hur rask hjärna fungerar (eller inte fungerar). När han sökte jobb och faktiskt fick ett jobb (som sen inte dög) då vlogga han och la upp ganska frekvent. När han slutar på jobbet då lägger han samtidigt den enda inkomstkällan om inte mycket men något enligt han själv på is, alltså ”huvudkanalen”, och skapar en kanal som inbringar noll kronor. Asså på riktigt hur går tankarna? jag fattar verkligen inte. Det var som cluee och tarzan sa att när det gick hyfsat för rask med visningar osv då blev han girig och sålde videohälsningar svart körde live typ hela tiden allt på en gång, nu när allt går skit då gör han varken eller. Ser inte ut att landa något lönekuvert den 25 feb heller.

Jävligt bra poäng har också funderat över detta ett flertal gånger. Alltid totalt fel väg vid alla vägval. Även detta är en likhet med Raskens antagonist magmysmicke, totalt efterblivna lösningar på relativt hanterbara problem.

Tänk om rask hade lyssnat på oss i tråden istället för att enbart gnälla och kalla oss hatare. Då hade han sluppit såväl förtalsdomar som kommande skattesmällar och eventuellt juridiskt straff för skattebrott på det. Undrar varför alla hans lågbegåvade fans aldrig försökt rädda Raskens från dessa uppenbara faror.
Citera
2022-01-27, 20:12
Medlem
Borka88s avatar
What? Ååånäääj är jag har hittat Jesus vidoeperioden över nu? Tror Högre makt-baronen inte längre på en högre makt?

Till sist: Bedrägeri-baronen avslöjar andra bedrager, oj vad detta kommer bita han i röva!
Citera
2022-01-27, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av Froge

Han börjar tappa fotfästet på riktigt nu, psykosen är nära.
Tror han känner sig väldigt jagad, vart ska han gömma sig från socialen, skatteverket, kronofogden, polisen, kriminalvården, psykiatrin och covidbacillerna i hemmet?

Hans senaste alexander granskar, han har ju gjort precis samma skit? Vem fan är han att sitta och mästra?
Jag hoppas någon sparar ner detta samt har sparat tidigare videos,
Citera
2022-01-27, 20:18
Medlem
Mikkkas avatar
Haha jag är fem minuter in i nya videon och idioten har redan gjort sig skyldig till grovt förtal. Han vägrar verkligen ett förstå sig på förtalslagen.
Ja nu susar det onekligen i huvudet på raskens igen.

Såg en kommentar om att han själv hade lagt upp insamlingen på insta, några minuter senare borttagen. Samma gamla nya kristna rask ja.
Senast redigerad av Mikkka 2022-01-27 kl. 20:21.
Citera
2022-01-27, 20:20
Medlem
Rask har inte tänkt över om man kanske ska vara rak med en person istället för att låta denne tjata och tjata i förbannelse? Säg: Nej, jag kan inte dela för jag litar inte på att det du säger är sant. Men det är klart, då blir det inte material till en snaskig video så det kan trilla in mer pengar och uppmärksamhet till Baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in