Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Sen har vi vabruari, som drabbar raskisar extra hårt.. hela tiden, året runt är han "sjuk".
Hur vore det om han slutar peta i käften och näsan, hela tiden? Hygien? Handsprit, frisk luft? Promenaderna? Hur många steg kommer han bort från sitt nut house?
Fräsch han är som spottar ut något i bilen, rätt ut, innan han med tvåhandsfattning lyfter läppen och snusar bort lite pengar..
Ja han är ett ohygieniskt äckel även om han skryter om att han duschar två gånger per dag, rengör ändtarmen & smörjer in ansiktet med cbdolja.
Han såg nästan bättre ut fet, nu ser han bara sjuk ut med sin omuskulösa kropp.
Han gör inget annat än att ligga hemma på dagarna, nu har han inte haft ett jobb på minst 10 år, varför har han aldrig pluggat? Eller skapat rutiner i form av träning? Rutiner behövs för att en människa ska må bra, han skryter om att han jobbat så mycket på sig själv men i ärlighetens namn gör han samma sak han gjorde för 6 år sedan, så lite som möjligt.
Jag hoppas det blir en fight mot peddot även om jag förstår att det är önskedrömmar, men trots att han säger att Afen förmodligen skulle vinna var han ändå tvungen att skryta om att han minsann sänkt flera personer som varit större än honom lol. Det är som att han blir mer patetisk med åren, "jag har så ont i ryggen", bro! Det kallas liggsår, testa att aktivera dig mer än att gå till brevlådan och posta dina överprisade bedrägerier.