Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-13, 17:19
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad är det för jobb han fått nu då?

Jag väntar med gratulationerna tills dess att han klarat av provanställningen, jag gissar på något säljjobb över telefonen, vilken chef vill vill ha ansiktstatueringen i butiken liksom.

Många som har det kämpigt denna fattigjanuari med dyrare el och drivmedel, måste förstås vara ännu jävligare för två dagdrivare, verkar inte som Thessan jobbar nu heller vilket föredöme dom är för barnen, dom enda som har någon sysselsättning i familjen, eller jag kanske har fel?
Rask söker bara säljjobb som tillåter att han arbetar hemma, han har sagt i en av sina senaste videos att han inte klarar av att jobba på en arbetsplats där man delar ytan med andra kollegor.
Citera
2022-01-13, 18:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Rask söker bara säljjobb som tillåter att han arbetar hemma, han har sagt i en av sina senaste videos att han inte klarar av att jobba på en arbetsplats där man delar ytan med andra kollegor.
Jag skulle vilja se han berätta om sina jobbkrav i ett lyxfällan avsnitt, Magdalena skulle såga honom så hårt, 3 barn och en medianårslön på 85000, jävla luffare. Ta hand om dina jävla barn eller adoptera bort dom.
Citera
2022-01-13, 19:14
Medlem
Frickys avatar
"ELIAS AFEN VILL SLÅSS MED MIG!"
https://youtu.be/t6S8mULln60

Han gör ju det iallafall inte lättare för sig själv när det kommer till att få ett jobb.

Att han inte längre gör Youtube för att få visningar visar ju sig återigen vara en lögn.
Citera
2022-01-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Haha, senaste videon. Han är sååååååå sur att han inte fick en diagnos. ''Nu sitter jag här och kan inte prata, DET MÅSTE ju vara NÅGOT bara det''.

Släpp det där nu Baronen, ta ett lagerjobb och dra in lite pengar till din familj.
Du, man tar faan inga lagerjobb när man bär Doc Brown-brillor till vardags. Då är man ämnad för något större!
Citera
2022-01-13, 20:03
Medlem
Fyfan han blir bara sämre och sämre. Dom senaste 6 klippen är total skit. Jag har ändå alltid diggat hans vloggar förr men nu är det total skit som han kallar vloggar och slänger upp. Senaste Elias videon går ju inte ens att kolla på. Grattis du börjar jobba på måndag (igen) och tror att det är räddningen. I hur många timmar då? Inga av dessa så kallade säljjobb där du sitter hemma kommer vara din räddning det är bara att dra ut på tiden tills du verkligen inser att är en tre barns farsa och dom ska försörjas, dom blir inte billigare med åren….
Citera
2022-01-13, 20:06
Medlem
Laureths avatar
Citat:

Kollegorna klarar inte att jobba på en arbetsplats där man delar yta med Rask*
Citera
2022-01-13, 20:48
Medlem
patrikfardamps avatar
Har han tagit bort videon om sin "Mysskola"?
Citera
2022-01-13, 22:14
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad är det för jobb han fått nu då?

Jag väntar med gratulationerna tills dess att han klarat av provanställningen, jag gissar på något säljjobb över telefonen, vilken chef vill vill ha ansiktstatueringen i butiken liksom.

Många som har det kämpigt denna fattigjanuari med dyrare el och drivmedel, måste förstås vara ännu jävligare för två dagdrivare, verkar inte som Thessan jobbar nu heller vilket föredöme dom är för barnen, dom enda som har någon sysselsättning i familjen, eller jag kanske har fel?
Sen har vi vabruari, som drabbar raskisar extra hårt.. hela tiden, året runt är han "sjuk".
Hur vore det om han slutar peta i käften och näsan, hela tiden? Hygien? Handsprit, frisk luft? Promenaderna? Hur många steg kommer han bort från sitt nut house?

Fräsch han är som spottar ut något i bilen, rätt ut, innan han med tvåhandsfattning lyfter läppen och snusar bort lite pengar..
Citera
2022-01-13, 22:27
Medlem
Frickys avatar
Rask säger att han börjar på sitt nya jobb på Måndag. Hur lång tid snackar vi tills jobbet ligger på hyllan och fokuset istället ligger på en töntig boxningsmatch?
Citera
2022-01-13, 22:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Sen har vi vabruari, som drabbar raskisar extra hårt.. hela tiden, året runt är han "sjuk".
Hur vore det om han slutar peta i käften och näsan, hela tiden? Hygien? Handsprit, frisk luft? Promenaderna? Hur många steg kommer han bort från sitt nut house?

Fräsch han är som spottar ut något i bilen, rätt ut, innan han med tvåhandsfattning lyfter läppen och snusar bort lite pengar..
Ja han är ett ohygieniskt äckel även om han skryter om att han duschar två gånger per dag, rengör ändtarmen & smörjer in ansiktet med cbdolja.

Han såg nästan bättre ut fet, nu ser han bara sjuk ut med sin omuskulösa kropp.

Han gör inget annat än att ligga hemma på dagarna, nu har han inte haft ett jobb på minst 10 år, varför har han aldrig pluggat? Eller skapat rutiner i form av träning? Rutiner behövs för att en människa ska må bra, han skryter om att han jobbat så mycket på sig själv men i ärlighetens namn gör han samma sak han gjorde för 6 år sedan, så lite som möjligt.

Jag hoppas det blir en fight mot peddot även om jag förstår att det är önskedrömmar, men trots att han säger att Afen förmodligen skulle vinna var han ändå tvungen att skryta om att han minsann sänkt flera personer som varit större än honom lol. Det är som att han blir mer patetisk med åren, "jag har så ont i ryggen", bro! Det kallas liggsår, testa att aktivera dig mer än att gå till brevlådan och posta dina överprisade bedrägerier.
Citera
2022-01-13, 23:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Rask säger att han börjar på sitt nya jobb på Måndag. Hur lång tid snackar vi tills jobbet ligger på hyllan och fokuset istället ligger på en töntig boxningsmatch?
Håller han ut en vecka tro?
Citera
2022-01-13, 23:50
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
"Alright allesammans och hjärtligt välkomna"

Alright allesammans...OCH...hjärtligt välkomna
Alright och välkomna

Wtf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera