2022-01-24, 14:41
Medlem
Krocketklubbas avatar
Många tjejer beter dig som lössläppta luder och blir sedan chockade när dom behandlas som just ett lössläppt luder. Inget konstigt med det. Skickar man runt bilder på fiffin till halva kommunen så är det inte så konstigt att någon eller flera av mottagarna är personer som saknar självkontroll.

Detta kan vilken inavlad åsna som helst räkna ut
Citera
2022-01-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Du talar som om dessa odjur har något samvete och är likadana som dig och mig? Hur kan man inte se sin skuld i det hela?

Om jag traskar in i en lejon bur, är det lejonets fel då om den attackerar mig?

Klart, folk har ju röstat hit en befolkning ifrån tredje världen och förväntar sig att de är som oss så klart det är deras egna fel.

Kvinna som söker sig till kriminell och blir våldtagen = ville det själv.
Kvinna som festar med utlänningar och blir våldtagen = ville det själv
Kvinna som inte kan hantera alkohol och gör korkade beslut som leder till våldtäkt = ville det själv.

Ge fan i och sätt er i situationer där det riskeras våldtäkt så är det inte ert fel. Riktiga våldtäkter där en oskyldig kvinna drabbas är oerhört sorgligt, men dessa kvinnor som medvetet sätter sig i situationer där DET lätt kan hända är det inte ett dugg synd om.

Exakt! Får som inte kan tänka själva och som går rakt in i vargflocken saknar helt ärligt enligt mig existensberättigande. Punkt. Trötta zombies. Fyfan vad sådana brudar är avtändande.
Citera
2022-01-24, 14:51
Medlem
Jag är en katt pappa. Stryk mig medhårs!
Citera
2022-01-24, 14:56
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Och lika "självklart" har vi ett samhälle som lagt skulden på rånoffren för att de blir rånade, eller hur?

Ahh ditt jävla äckel! varför äger du en sån där bil? och varför vill du resa till B. så du måste parkera din äckliga bil i det och det området....? eller hur ..sånt frågar man ständigt rånoffer om. Och verkligen jävligt "skrämmande" att vissa fortsatt vill äga bilar då de BORDE VETA BÄTTRE.

Väljer någon att råna dig eller våldta dig, så är det 100% dens val, och agerande och inte något offers fel.
Vi lägger nog faktiskt skulden på bilstöldsoffret om denne lämnar sin splitternya porsche utanför kiosken nere i Tensta centrum med förarsidans dörr på vid gavel och motorn igång. Merapi, du hamnar ofta i sådana här diskussioner där du på allvar sitter och menar att kvinnor och tjejer inte har något ansvar och inte kan förväntas skydda sig själva ens lite grann. Det här handlar specifikt om hur korkade tjejer som lyssnat på korkade kvinnor har skickat nakenbilder till någon ännu mera korkad femton år gammal kille som sedermera har visat den för sina vänner. Det enklaste sättet att få slut på det här är att flickorna inte tar nakenbilder. Att kvinnor inte talar om för dessa att det är okej. Att samhället "slut shamear" mycket mer än tidigare. Att förvänta sig att killar i den åldern ska sluta sprida dessa bilder är önsketänk. Simple as. Om det är lösningen så blir problemet aldrig löst.
Citera
2022-01-24, 15:17
Medlem
Psst brudar.. Say Hello To My Little Friend!
Citera
2022-01-24, 15:59
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlikaNyanserAvBajs
Hoho.. jo barn skriver jag om?

"Jag håller med om att det är ett problem att 12 åriga flickor klär sig så som du beskriver. Var tror du detta kommer ifrån? Och skulle man på något vis kunna motverka det?

Och kan det vara så att problematiken som beskrivs i rapporten, pojkar som lägger skulden på brottsoffren, präglas av vuxna som du? Som lägger ansvaret på 12 åriga flickor."

Jag skrev också ovan stycken. Hade varit intressant att höra dina tankar kring detta. Du har ju ändå jobbat mycket med barn.
Citera
2022-01-24, 16:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej.

Jo.
Citera
2022-01-24, 16:05
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Vi lägger nog faktiskt skulden på bilstöldsoffret om denne lämnar sin splitternya porsche utanför kiosken nere i Tensta centrum med förarsidans dörr på vid gavel och motorn igång. Merapi, du hamnar ofta i sådana här diskussioner där du på allvar sitter och menar att kvinnor och tjejer inte har något ansvar och inte kan förväntas skydda sig själva ens lite grann. Det här handlar specifikt om hur korkade tjejer som lyssnat på korkade kvinnor har skickat nakenbilder till någon ännu mera korkad femton år gammal kille som sedermera har visat den för sina vänner. Det enklaste sättet att få slut på det här är att flickorna inte tar nakenbilder. Att kvinnor inte talar om för dessa att det är okej. Att samhället "slut shamear" mycket mer än tidigare. Att förvänta sig att killar i den åldern ska sluta sprida dessa bilder är önsketänk. Simple as. Om det är lösningen så blir problemet aldrig löst.
Ingenting i världen kommer nånsin kunna fungera om ingen har något som helst eget ansvar för något alls.

Vem ska annars ha det?

PS. Det finns en anledning att jag aldrig fotar tjejer under 18 år och de jag fotar får skriva på en modellrelease. Utan undantag.
Citera
2022-01-24, 16:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Nej, det brukar de inte eftersom det råder en marxistisk doktrin som pekar ut offer och förövare med tydlighet, av politiska skäl. Där är det viktigt att ge sken av att våldtäktsmannen är vit, heterosexuell och ofta i nära relation med offret. Du traderade ju själv den bilden för en stund sedan. Den bilden måste upprätthållas på samma sätt som att våld i relationer alltid sker som så att det är den vita heterosexuella mannen som slår sin fru. Man särskiljer inte relationer för isåfall hade man tvingats ta ställning till att våld i lesbiska relationer exempelvis är mycket vanligt. Det hade varit besvärligt eftersom det hade gått emot det antivita misandriska narrativ som sådana som du driver.

I dagens samhälle kategoriseras inte brottsoffer efter en får-skylla-sig-själv skala eftersom de flesta vuxna människor som är någorlunda vettiga förstår att det är en vansklig väg att vandra. Har absolut ingenting med marxism att göra.

Du verkar tänka dig en skala där man delar in våldtäktsoffer i olika kategorier. "Kroghora" osv. "Kroghora" ligger i ena änden på din skala, i andra änden placeras oskyldiga brottsoffer. Hur ska vi kategorisera rånoffer enligt dig? Offer för misshandel? Offer för incest? Manliga våldtäktsoffer? Mordoffer?

Jag antar också då att du tänker dig att tex en man som våldtagit en "kroghora" får mildare straff än en man som tvingat sig på en nykter intet ont anande kvinnlig vän? Hon är bara vän med svenska män förresten, så hon är väl då att betrakta som oskyldigt brottsoffer enligt dig.

Sen anklagar du mig för att vara ute efter vita heterosexuella män. Det är jag inte och jag har inte ens antytt något åt det hållet. Klistra inte din förföljelsemani på mig. Utrikesfödda män är klart överrepresenterade vad gäller i stort sett all brottslighet. Män som våldtar fruar, flickvänner och "kroghoror". Eller nej förresten, våldtäkt av "kroghora" är väl knappt ett brott enligt dig?

Det är oftast en närstående till kvinnan ja som är förövaren vad gäller (sexuella) övergrepp. Oavsett om brottsoffer/förövare är svenskar eller icke svenskar.

Citat:
Är du intresserad av exakta siffror finns Google. Det är du sannolikt inte, så därför spiller jag ingen tid på dig.

Det finns ingen statistik på detta eftersom ingen vettig människa delar in brottsoffer som du gör. Och jävla skönt är ju det, för i ett sånt samhälle skulle du inte ens själv vilja leva i.
Senast redigerad av Jenny9 2022-01-24 kl. 16:32.
Citera
2022-01-24, 16:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Vad som är skrämmande är att kvinnor verkar vara oförmögna att se deras jävla skuld i det hela. Umgås du med utlänningar kommer du bli våldtagen förr eller senare, lika mycket som om jag skulle gå runt med dyrbarheter bland utlänningar så kommer jag bli rånad. Vad är det du inte förstår? Att ni samtidigt röstar hit en jävla befolkning med ännu ruttnare kvinnosyn än svenskar visar bara på ert äckliga självhat.

Kvinnor röstade inte för massinvandring av ensamkommande män nej.

Du med flera män blir rövknullade av idiotpolitiker som lever uppe i det blå. Manlig logik - vi skyller på landets kvinnor.
Citera
2022-01-24, 16:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlikaNyanserAvBajs
Jag ber om ursäkt för min biologi

Det behöver du inte göra. Vi var båda ironiska.

Och kom ihåg - du är mer än din biologi.
Citera
2022-01-24, 17:07
Medlem
Jo men det gör ni ju när ni röstar S/V/MP de är ytterst ansvariga för massinvandringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in