2022-01-09, 01:09
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Jul och Nyår brukar vara tuffa tider på alkoholister och deras anhöriga. Hur har Henko klarat helgerna tro? Lika stupfull som alltid?

Dricker han?
Citera
2022-01-09, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Dricker han?
Nej, men det sägs att han däremot är en whiskyentusiast. Hans favoritwhisky är Grant's, den fruktiga och torra smaken ska tydligen tilltala honom och därför dricker han det nästan varje dag.

Men det är förtal att kalla honom missbrukare, och skulle han vara det får du ändå tänka på att han kanske måste dämpa ångest på något sätt när hans sambo mår så dåligt som hon mår av bilarna utanför huset och den äckliga missbrukaren till tjackpundare som han av en slump fått efter sig är helt sjuk i huvudet.

Dessutom är det jävligt tufft att jobba för jämlikhet för Fastighets. Klart grabben ska ha en pinne eller fem efter maten.
Citera
2022-01-18, 22:56
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Han är nästan där, men inte riktigt än. Det verkar som att han försöker sälja in bilden av sig själv som motsatsen till den hämndlystna sadist han är.

Citat:
"Hade jag varit honom hade jag snarare funderat över vad som fick mig att hamna i den här situationen."

Hade inte snuten behövt förhålla sig till vissa regler hade Henko själv fått höra detta för flera år sedan, såsom en feg men intrigskapande drama queen.

Citat:
"En situation där han trakasserade politiker, folks närstående och barn. Var på vägen gick det från att bara försöka trolla och överlista människor till att agera hotfullt?"

Samma fråga är relevant i Henkos fall. Han var mycket bättre när han låtsades bry sig om kvinnor och rasifierade.

Citat:
"Nej hade jag varit ute efter hämnd hade jag valt att konfrontera honom framför hans familj mm..."

Utan att förstå det blottar Henrik sin egna gränslöshet i och med detta påstående. Ta detta från det mest hämndlystna fanskap Henrik lyckats få efter sig: en hämnd blir inte bättre om du har "offrets" familj framför dig eller inte. Men att Henko däremot förstått att familj stoppar många från att hämnas är uppenbart eftersom hans familj fått agera sköld för hans skit när det väl börjat hetta till i flera år nu. Sambons hotbild som han menar är mot honom på grund av antirasism har ju inte skadat hans antirasistiska alibi heller.

Hade Henko varit kriminell men i övrigt varit samma skitperson han faktiskt är hade han varit en sån där jävla fitta som skrivit sig hos nån vän med barn hemma, trots att han vet att en granatjävel kan komma inflygande vilken sekund som helst eftersom folk som skapar obalans i regel tar ut sig själva. Men det är ju alltid välkommet om en polares unge dör på kuppen också, då kan fokus skifta från att man varit en fitta till att ett barn som man valde att skriva sig på samma adress som har dött. Henko kör en light-version med nån dubbelvikt sambo som inte tål trafik utanför huset. Hennes åsikt har ingen hört bör dock tilläggas, eftersom den alltid framförs av Henko på fyllan.

Citat:
"Nej det handlar om att en sån här man har sedan länge missbrukat sin rätt till anonymitet."

Varför grinar Henko då över att han själv har lyckats avslöja på vilken adress han bor?

Citat:
"Men så lätt kommer han inte att komma undan"

Dito, men ditt övermod försvann som en skyddad identitet för en sambo som inte längre är hotad när du insåg att det var han du sökt sju kontaktförbud mot som du ville träffa.

Knäckfrågan är väl varför jag ska respektera Henkos krav på frid i livet bara för att han är tydlig med att han inte vill ha kontakt, när detsamma inte gäller "Glam"? Henko verkar närmast nöjd över att ha skapat ångest hos den han tror är Glam.

Grattis, eller något. Tro inte att jag mår dåligt när du skådespelar ångestfylld på Twitter med det sagt.
Citera
2022-01-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Han är nästan där, men inte riktigt än. Det verkar som att han försöker sälja in bilden av sig själv som motsatsen till den hämndlystna sadist han är.

Hade inte snuten behövt förhålla sig till vissa regler hade Henko själv fått höra detta för flera år sedan, såsom en feg men intrigskapande drama queen.

Samma fråga är relevant i Henkos fall. Han var mycket bättre när han låtsades bry sig om kvinnor och rasifierade.

Utan att förstå det blottar Henrik sin egna gränslöshet i och med detta påstående. Ta detta från det mest hämndlystna fanskap Henrik lyckats få efter sig: en hämnd blir inte bättre om du har "offrets" familj framför dig eller inte. Men att Henko däremot förstått att familj stoppar många från att hämnas är uppenbart eftersom hans familj fått agera sköld för hans skit när det väl börjat hetta till i flera år nu. Sambons hotbild som han menar är mot honom på grund av antirasism har ju inte skadat hans antirasistiska alibi heller.

Hade Henko varit kriminell men i övrigt varit samma skitperson han faktiskt är hade han varit en sån där jävla fitta som skrivit sig hos nån vän med barn hemma, trots att han vet att en granatjävel kan komma inflygande vilken sekund som helst eftersom folk som skapar obalans i regel tar ut sig själva. Men det är ju alltid välkommet om en polares unge dör på kuppen också, då kan fokus skifta från att man varit en fitta till att ett barn som man valde att skriva sig på samma adress som har dött. Henko kör en light-version med nån dubbelvikt sambo som inte tål trafik utanför huset. Hennes åsikt har ingen hört bör dock tilläggas, eftersom den alltid framförs av Henko på fyllan.

Varför grinar Henko då över att han själv har lyckats avslöja på vilken adress han bor?

Dito, men ditt övermod försvann som en skyddad identitet för en sambo som inte längre är hotad när du insåg att det var han du sökt sju kontaktförbud mot som du ville träffa.

Knäckfrågan är väl varför jag ska respektera Henkos krav på frid i livet bara för att han är tydlig med att han inte vill ha kontakt, när detsamma inte gäller "Glam"? Henko verkar närmast nöjd över att ha skapat ångest hos den han tror är Glam.

Grattis, eller något. Tro inte att jag mår dåligt när du skådespelar ångestfylld på Twitter med det sagt.
Vilken tragisk människa. Den goda vänstern som ser allting som "bra" när det är DOM som gör det mot andra, men "fel" när de själva blir utsatta för något. Man sitter och hånskrattar om hembesök (HB).

Varför i helvete ska folk sitta och följa idioter på twitter? Twitter är idioters idiotiska åsikter om saker de inte förstår sig på. En kloak värre än 4chan eller "flashback", vi meningslösa slödder tror oss iaf inte vara moraliskt överlägsna alla andra.
Citera
2022-01-19, 02:47
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostadIgelkott
Vilken tragisk människa. Den goda vänstern som ser allting som "bra" när det är DOM som gör det mot andra, men "fel" när de själva blir utsatta för något. Man sitter och hånskrattar om hembesök (HB).

Varför i helvete ska folk sitta och följa idioter på twitter? Twitter är idioters idiotiska åsikter om saker de inte förstår sig på. En kloak värre än 4chan eller "flashback", vi meningslösa slödder tror oss iaf inte vara moraliskt överlägsna alla andra.
Dessutom var det inte ens ett hembesök, vi satt för fan i Avesta några mil ifrån hans kåk och käkade tårta.

Henko har i år använt sig av det alibi han sannolikt enbart gick in i antirasismen för att skaffa sig. När gjorde han egentligen något antirasistiskt senast? Numera tycks han mest hota rasifierade kvinnor och skydda kollegor som våldtar judinnor.

Hans klassanalys lyser med sin frånvaro också, främst för att han aldrig intresserat sig för någon sådan form av analys. Varför Martin Fredriksson, Mathias Wåg och de andra plattityd-pladdrande fittorna är helt okej med att Henko inte bara tar varje tillfälle i akt att skita på Myra såsom neuropsykiatriskt hämmad och socioekonomiskt utsatt kvinna men främst som en gammal anställd är svårt att förstå. Nu är hon enligt mig bra mycket mer än så, men det skiter å andra sidan Henko et al i. Dessutom är hon detta enligt varje form av "privilegium-analys" vänstern så gärna hävdar är viktig när de måste svära sig fria från något skit.

Det är lika svårt att förstå varför Henko ens blivit en talesperson för Acta Publica som han har absolut noll att göra med när det kommer till min frilans där. Att Martin Fredriksson är nödgad att skriva ett A4 om hur jag inte skötte mig för att jag blåste Acta Publica på pengar (utan att säga att det handlade om efterfakturering de inte var överens med mig om, och inte alls skedde i ordningen han menar att det skedde) i Henkos Discord är också intressant -- inte minst eftersom de inblandade låtsas värna om folks rättigheter och sånt där som låter fint. Vad var det den där fegisen Wåg skrev? Att Myra "hanterat det bra"? Hanterat vad bra? Kränkningen offentligt av sin före detta arbetsgivare? Ja, vilken tur att hon har "hanterat det bra".

Man borde anordna Martin Fredrikssons gamla överklass-safari igen, men då blir det väl tillslag av halva Dalarnas snutkår mot oss "nazister" Henko skapat i sin hjärna (såsom nödvändiga för hans kamps överlevnad) när en buss varvar upp utanför sambons fönster eller utanför Fredriksson eller Wåg på Söder. De nyrika antirasisterna och antifascisterna gillar uppenbarligen inte hembesök.

Den mest intressanta förskjutningen här är att Henko till en början, lite snyggt så där, förvirrade läsaren genom att ständigt skifta mellan "han" och "dem". Det är därför jag helt plötsligt var med nazister utanför hans hus, även om de var i Knutsbo en vecka efter att jag och Jonas Hållén var i Avesta med en vän. Nu deklarerar däremot hans poddkollega helt utan skam att han minsann skiter i vem som ligger bakom vad, och vips har jag tydligen varit nere i Skåne och krossat någons jävla bilruta eftersom han "vet" att jag krossade hans ruta utan att hänvisa till någon som helst form av bevisning i båda fallen.

Samtidigt kan man ju fråga sig varför det skulle vara fel att finna glädje i att nån av deras gäng råkar illa ut när det är exakt vad Henkos poddkollega Axel menar är vad de nu skall tillämpa som metod för att stävja ... rasism, funkofobi och kvinnohat eller nåt skit tror jag det var va?

Jag har glömt.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2022-01-19 kl. 03:14.
Citera
2022-01-22, 13:46
Medlem
Fred Friendlys avatar
Är det exakt24 som varit på hans arbetsplats och besökt hans hem?
Citera
2022-01-22, 13:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Är det exakt24 som varit på hans arbetsplats och besökt hans hem?
Tror det var någon annan hittepåtidning.
Citera
2022-01-23, 20:23
Medlem
mrhenko1488s avatar
http://svenskamorgonbladet.se/2022/0...ade-identitet/

LO-ombudsmannen Henko struntar i Skatteverkets tillsägelser – kan bli av med skyddade identiteten
Citera
2022-01-23, 20:53
Medlem
TrelleborgByNights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrhenko1488
http://svenskamorgonbladet.se/2022/0...ade-identitet/

LO-ombudsmannen Henko struntar i Skatteverkets tillsägelser – kan bli av med skyddade identiteten
Trist att nazzarna jagar honom hela tiden. Kan de inte göra som min fru och gå och suga en säck kukar istället?

De visar förresten i klippet att han hängt ut sina egna döttrar. Blev lite chockad faktiskt... Trodde inte det om min gamla vän.
Senast redigerad av TrelleborgByNight 2022-01-23 kl. 20:58.
Citera
2022-01-23, 21:31
Medlem
FarbrorFranks avatar
Så oerhört positivt att Exakt24 fortsätter granska denna figur. Har läst igenom en del av han och hans "kollegors" bråk och tjafs. Det är skärmdumpar, anmälningar, hot, skitsnack och evighetstrådar om vem som gjort vad, vem som golat och ljugit.
Och då handlar det bara om slödder på Henkos egen politiska kant!
Henko verkar vara djupt neurotisk och är troligen fullständigt paranoid vid det här laget, något som såklart går ut över hans stackars familj som nu lever i stress över att han aldrig sover och gapar om "Nazisterna kommer snart och döööödaar mig".

Så att Exakt24 och Svenska Morgonbladet mentalt fortsätter pusha, pusha, pusha honom i hans smutsiga skithåla där han bor är oerhört positivt och skall vara en signal till allt annat slödder därute att tiden då ni kunde hota. och hetsa mot nationella är över.

Mera, mera!
Citat:
Ursprungligen postat av TrelleborgByNight
De visar förresten i klippet att han hängt ut sina egna döttrar. Blev lite chockad faktiskt... Trodde inte det om min gamla vän.
Slödder som Henko har ingen heder, de är beredda att offra sina egna barn för lite lajks, det är smutsiga människor.
Citera
2022-01-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Så oerhört positivt att Exakt24 fortsätter granska denna figur. Har läst igenom en del av han och hans "kollegors" bråk och tjafs. Det är skärmdumpar, anmälningar, hot, skitsnack och evighetstrådar om vem som gjort vad, vem som golat och ljugit.
Och då handlar det bara om slödder på Henkos egen politiska kant!
Henko verkar vara djupt neurotisk och är troligen fullständigt paranoid vid det här laget, något som såklart går ut över hans stackars familj som nu lever i stress över att han aldrig sover och gapar om "Nazisterna kommer snart och döööödaar mig".

Så att Exakt24 och Svenska Morgonbladet mentalt fortsätter pusha, pusha, pusha honom i hans smutsiga skithåla där han bor är oerhört positivt och skall vara en signal till allt annat slödder därute att tiden då ni kunde hota. och hetsa mot nationella är över.

Mera, mera!

Slödder som Henko har ingen heder, de är beredda att offra sina egna barn för lite lajks, det är smutsiga människor.

Är du dum i huvudet? Detta inslag är ett jäkla skämt. Det är ju en skolproduktion. Och då menar jag inte att de inte kan köra drönare samt upprepar de få klipp de har för att fylla ut under den extremt usla VO:n som uppenbarligen ska ha ett annat jobb… hela ”inslaget” är ju löjeväckande oavsett vilket ämne det skulle handlat om. Detta är ju ljusår bakom lokaltv. Hur fan kan någon se detta och anse det som bra? Då är man ju helt Jäävla dum i huvudet? Alltså suddgummit i hjärnan måste smulats sönder för att man inte ska vilja slita ut sina ögon med en gaffel om man tycker detta är ”ett bra inslag”. Vad fan har du varit med om? Tycker du huvudkaraktären i Pokémon ska börja sända nyheter? Tycker du kvalitén här är bra så är du ju totalt lobotomerad. Nu jobbar jag på tv så jag kanske ev är lite partisk men man blir ju förbannad om det finns så svagbegåvade att de tror att detta piss kan anses vara ”ett bra inslag”. Din jävla idiot. Här sliter vi dagar och nätter för… vadå ingenting? Idioten tror detta är bra. Herregud.

Ang. Ämnet. Sjukt svinigt försök att få views att gå på Henko så här - eller någon annan. Det finns ingen annan anledning bakom ”reportaget” barnen gjort än att reta Henko. Det finns inget journalistiskt eller samhällsnyttigt syfte i detta. Bara mucka med Henko. Och är det så, så hoppas jag han krossar dessa nazisttidningar rättsligt. För det är bara trams, oavsett vad man anser om Henko.

Sen är det väl noterbart att dessa Wordpress-’tidningar’ från folk utan högskoleutbildning håller detta låga mått. De kommer verkligen aldrig komma någonstans om de inte förstår att kvalitén behöver överstiga riktiga medier för att nå ut. Jag är fan på riktigt sugen att hyra ut mig på konsultbasis till dem. Ge mig 4h att ge er direktiv och expertis så kan ni höja dessa produktioner tusenfalt från allt från förarbete, produktion, berättande och redigering. Jäävla idioter. Haha.

Var är föräldrarna??
Citera
2022-01-28, 12:38
Medlem
Henko har själv 0 hp, så i viss mån är det lika barn leka bäst.

Tror han är rätt nöjd över att få lite strålkastarljus på sig så han både kan leka tuff aNtIrAsiSt samt få gråta ut i sociala medier i sin ständiga jakt på bekräftelse.

Säga vad man vill om produktionen, Exakt24 o co har ändå rätt i sak: Det är Henkos sambo och hennes barn som har skyddad identitet, inte Henko.

Deras skyddsmarkering har han skitit blanka fan i genom att skylta med barnen och hemadress på twitter.

Sen när folk påpekar att det är klandervärt bemöter han inte sakfrågan utan går till personangrepp. Det är NaZisTeR, MÖrDaRe och fan och hans moster som är ute efter stackars Henko. Henko är ofelbar och folk som tycker annorlunda ska krossas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in