2022-01-20, 06:02
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alltså, legal. Kanske 17-23 när han själv var typ 30. Men som sagt det ryktet var för +25 år sedan. Och ingen trodde ens på det då.
Ok, om det är sant är det ju inget som är oerhört uppseendeväckande.
Citera
2022-01-20, 06:22
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Efva Attling, Kattis Ahlström, Agneta Sjödin, Jenny Östergren. Gift på åttiotalet med någon no-name.

Jag gillar Niklas för att han en gång hotade med att ge bröderna Schulman på käften.

Hörde ett rykte att NS gillade unga män redan på 90-talets mitt men fnös åt det.

Hans nuvarande man, förlåt fru, ser dock mest ut som en häst. Fast hästar brukar vara smartare.
Citera
2022-01-20, 06:28
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23dPp3nmQB
Kolla gärna Nicklas Strömstedt-taggen på Stoppa pessaret: https://stoppapressarna.se/tags/niklas-stromstedt

153 (etthundrafemtiotre) PSYKSJUKA alster från en och samma person. De här två tar kanske priset:
https://stoppapressarna.se/svenskt/niklas-stromstedt-avslojad-torsk-hos-mari-pa-ostermalm
https://stoppapressarna.se/svenskt/efter-torsk-kopet-razzia-pa-niklas-stromstedts-gym

Det var allt jag hade att säga, nu kan ni fortsätta grupprunka till er kollektiva Strömstedtsorienterade bögfantasi.
Exakt så. Det står ju utom tvivel att det är Strömstedt som avses även i artikeln vi diskuterar här. Men blir svårt att ta det skvallret på allvar när publicisten på Stoppa Pressarna är helt BESATT av att skriva vansinniga artiklar om Strömstedt.

För jag tror knappast allmänintresset för Niklas förehavanden är så stort att det förtjänar 153 (!) artiklar.
Citera
2022-01-20, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Tycker det är så gulligt när SP hänvisar till press-etiska skäl som att de vore en seriös blaska.

De avslöjade ju pedofilen Federley. Vilken svensk "seriös" tidning hade mäktar med något sådant menar du?
Citera
2022-01-20, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Tror inte att dom är gifta dock.

Nej, de är bara förlovade tydligen. Den här rubriken är såklart vilseledande! Annars ser han ju lite speciell ut på vissa bilder.
https://www.hant.se/noje/vincent-pontares-avslojande-om-brollopet-med-agnes-carlsson/5266689
Citera
2022-01-20, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Niklas Strömstedt försöker väl inte framställa sig som en karlakarl? Snarare som en mjukisfjant.

Han är ju en extrem PK-nolla av värsta sorten.
Citera
2022-01-20, 07:35
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulyser
Skribenten verkar lida av någon psykiskstörning. Påståendet om "pratet om småpojkar" är bara vidrigt. Nog med uppmärksamhet till skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av 23dPp3nmQB
Att kalla honom skvallerkärring är lite missvisande. Till skillnad från en skvallerkärring plockar han inte upp skvaller utan fabricerar så gott som allt material i sin egna sjuka hjärna.

Jag är en sån där jobbig jävel som ibland gör tvärtom mot vad folk vill, men inte bara för att sätta mig på tvären..
Utan det är peciellt när jag får en känsla av att dessa människor vill att man ska sluta fokusera på en sak/plats/händelse/person, utav någon anledning.
Det brukar betyda att man skall fortsätta gräva!
De citerade ovan är sånna typexempel..
Sprillans nya konton som dyker in i tråden med huvudet före och börjar smutskasta stoppa pressarna och Daniel Nyhlèn, för att skydda N*cklas S*römstedts integritet kanske. Eller hemlighet..
Sammanträffande?
Kanske..
Jag tror att Nicke Picke är ett hett spår just nu och att grävande bör fortsätta, om det nu är NS så måste ju någon sitta på något smaskigt!?
Citera
2022-01-20, 07:38
Avslutad
Citat:
Efva Attling, Kattis Ahlström, Agneta Sjödin, Jenny Östergren. Gift på åttiotalet med någon no-name.

Jag gillar Niklas för att han en gång hotade med att ge bröderna Schulman på käften.

Hörde ett rykte att NS gillade unga män redan på 90-talets mitt men fnös åt det.
Högst troligt NS, kanske han och Efv*a bejakade sina lustar tillsammans, tills hon tog steget att "komma ut"
Hans utseende är att likna vid en alien.
Kanske finns en anledning till skvallret om att hans nuvarande hustru tar till flaskan, om maken roar sig med pojkar?

NS instagram har han döpt till #popt*nten
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-01-20 kl. 07:42.
Citera
2022-01-20, 07:54
Medlem
Cameltotems avatar
Jag kan svära att jag har sett ett program med herr och fru Strömstedt som var relationsrelaterat och jag har för mig de hade långa samtal om giftermål, hitta den rätta i sitt liv och liknande storartade dåd.

De är ju komiskt om lille torsk Nicklas har varit ute och simmat med andra brudar under tiden. Frun bör ju känna sig rimligtvis rätt misslyckad.
Citera
2022-01-20, 08:47
Medlem
Jagersros avatar
Angående Niklas S så gick jag i samma skola som han. Vi spelade även tillsammans i skolans fotbollslag. Han var grymt duktig i fotboll och spelade i AIK elit pojkar/juniorer. Alltid snäll och lite tystlåten.
Sen började han som DJ runt om i Stockholm. Om han är den vi söker i tråden vet jag ej men det är inte otroligt. Han har ju skränat om SD och är dum PK. Gillar inte honom numera pga detta.
Träffade även hans pappa Bosse som var journalist och chef på Expressen. Juste farsa var mitt intryck.
Citera
2022-01-20, 09:55
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Tomas DiLeva?

Aldrig. Bara kvinnor lyfter på den kaftanen.
Citera
2022-01-20, 10:18
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Jo som jag sagt tidigare i tråden ser Strömstedt väldigt normal ut. Jag förstår inte att 90 procent av alla inlägg verkar anse att "säreget utseende" måste tyda på att det handlar om honom.

Det konstiga med honom väl att han är mer än 60 bast men trots det försöker se ut som han gjorde i 20-årsåldern och det kanske kan få folk att anse att han ser märklig ut, eftersom man inte minns honom från den tiden. Men tittar man på nöjesscenen idag finns så klart otroligt många andra som ser konstigare ut
Strömstedt ser definitivt inte normal ut. Och har dessutom en guldtand som utan tvekan kvalar in på "säreget utseende".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in