2022-01-19, 23:01
Medlem
Gissar på NS för hörde för länge sedan att när han var tillsammans med EA så hittade de varandra i homosexuella situationer på det glada 80-talet.
Citera
2022-01-19, 23:02
Medlem
eternussermos avatar
Här skriva det också om en incident på dippan, och ja det är Strömstedt som det gäller
https://stoppapressarna.se/svenskt/perversa-sexryktet-skakar-niklas-stromstedt

Det mindre smickrande, för att inte säga perversa, ryktet om den skicklige popsångaren och vissnickraren emanerar faktiskt från den tid då han var tillsammans med programledaren Kattis Ahlström, 53.

Det här var alltså innan den flyhänte trubaduren kände sin nuvarande hustru.

Niklas Strömstedt torde vara smärtsamt medveten om de rykten som går i svang kring den här specifika incidenten som, enligt sägen, ska ha utspelat sig på Hotel Diplomat på Strandvägen i Stockholm.

Citera
2022-01-19, 23:12
Medlem
karlsoons avatar
Haha så strömstedt är första klassens bajspackare. Snyggt
Citera
2022-01-19, 23:13
Medlem
Gissar på ena halvan av Vargas & Lagola, dvs Pontare. Tickar boxar såsom säreget utseende, många hitar, dominant far.
Citera
2022-01-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DackKnallen
Gissar på ena halvan av Vargas & Lagola, dvs Pontare. Tickar boxar såsom säreget utseende, många hitar, dominant far.

Jag med.
Pontare var den första som kom upp i mitt huvud, beskrivningen skriker P.
Citera
2022-01-19, 23:35
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Gessle var första spontana tanken men han är väl inte känd för flera förhållanden med kända kvinnor? Har väl varit gift med samma i evigheter

Se o hör är inget jag läser så ofta.
:-)

Fallet tycks ju nu vara löst.
Citera
2022-01-19, 23:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Haha så strömstedt är första klassens bajspackare. Snyggt
Det betvivlar jag faktiskt inte. Men han har väl inget "säreget utseende"? Förutom den jävla tanden så ser han fullständigt alldaglig ut.
Citera
2022-01-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Här skriva det också om en incident på dippan, och ja det är Strömstedt som det gäller
https://stoppapressarna.se/svenskt/perversa-sexryktet-skakar-niklas-stromstedt

Det mindre smickrande, för att inte säga perversa, ryktet om den skicklige popsångaren och vissnickraren emanerar faktiskt från den tid då han var tillsammans med programledaren Kattis Ahlström, 53.

Det här var alltså innan den flyhänte trubaduren kände sin nuvarande hustru.

Niklas Strömstedt torde vara smärtsamt medveten om de rykten som går i svang kring den här specifika incidenten som, enligt sägen, ska ha utspelat sig på Hotel Diplomat på Strandvägen i Stockholm.

Om man kollar runt lite på nätet så ser man med enkelhet att skvaller kärringen Nyhlén tycks ha något emot såväl Nikl@s som Jenny Str@mstedt. Jag märker nästintill en sjuklig besatthet av paret.
Det är alldeles för mycket Strömstedt för att vara sunt. Det är allt från graviditet till skilsmässa och däremellan.

Nu har ju D@niel N inte skrivit något om att det skulle vara NS som avses. så då är det troligen inte så.
Citera
2022-01-19, 23:55
Medlem
Utöver säreget utseende, hitar och dominant pappa (Roger) är Vincent P är tatuerad och gift med Agnes
Citera
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Sen ser ju hans fru ut som en tranny ( jenny strömstedt ) finns ju inget förutom Niclas själv som tycker hon ser bra ut.

Han verkar gilla lite högresta kvinnor med kraftiga kindben och hak-konturer, kanske tecken på att egentligen vara gay? Både nuvarande stolpskott samt Efva Attling är ju omöjliga att hitta något attraktivt i som normal man. Men Kattis Alströmer är/var riktigt söt som ung, och Agneta Sjödin är ju topp 10 i Sverige fortfarande och var på sin tid den snyggaste i Sverige någonsin tycker jag (90-talet).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Tack för bra inlägg. Redaktören är tvångsmässig och paranoid, ingen bra kombo för någon med journalistiska ambitioner. Har alltid uppfattat Nicklas som en reko kille och artist. Från Hagsätra när det begav sig tror jag. Otur i kärlek drabbar de flesta i livet och hans äktenskap angår väl på sin höjd honom och den han är gift med…

Tack själv. Jag har föga aning om huruvida Nicklas är reko eller ej.

På något sätt upprör det dock att det finns tillräckligt många efterblivna människor för att placera en artikel från Stoppa pessaret högst upp bland aktuella ämnen.
Citera
2022-01-20, 00:04
Medlem
Kolla gärna Nicklas Strömstedt-taggen på Stoppa pessaret: https://stoppapressarna.se/tags/niklas-stromstedt

153 (etthundrafemtiotre) PSYKSJUKA alster från en och samma person. De här två tar kanske priset:
https://stoppapressarna.se/svenskt/niklas-stromstedt-avslojad-torsk-hos-mari-pa-ostermalm
https://stoppapressarna.se/svenskt/efter-torsk-kopet-razzia-pa-niklas-stromstedts-gym

Det var allt jag hade att säga, nu kan ni fortsätta grupprunka till er kollektiva Strömstedtsorienterade bögfantasi.
Senast redigerad av 23dPp3nmQB 2022-01-20 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in