2022-01-20, 02:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Tack för bra inlägg. Redaktören är tvångsmässig och paranoid, ingen bra kombo för någon med journalistiska ambitioner. Har alltid uppfattat Nicklas som en reko kille och artist. Från Hagsätra när det begav sig tror jag. Otur i kärlek drabbar de flesta i livet och hans äktenskap angår väl på sin höjd honom och den han är gift med…
Nja Niklas är inge vidare reko. Kommer ihåg för några år sen han skrev en låt och sjöng att alla var rasister. Väldigt säregen och speciell agenda.
Citera
2022-01-20, 02:04
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Efva Attling, Kattis Ahlström, Agneta Sjödin, Jenny Östergren. Gift på åttiotalet med någon no-name.

Jag gillar Niklas för att han en gång hotade med att ge bröderna Schulman på käften.

Hörde ett rykte att NS gillade unga män redan på 90-talets mitt men fnös åt det.
Hur pass unga män pratar vi om?
Citera
2022-01-20, 02:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Hur pass unga män pratar vi om?
Alltså, legal. Kanske 17-23 när han själv var typ 30. Men som sagt det ryktet var för +25 år sedan. Och ingen trodde ens på det då.
Citera
2022-01-20, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En sned gultand mitt i nyllet.

Det är en säregen detalj, ja.
Men säreget utseende för övrigt, absolut inte.
Snarare ganska Svensson skulle jag nog säga.
Citera
2022-01-20, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DackKnallen
Utöver säreget utseende, hitar och dominant pappa (Roger) är Vincent P är tatuerad och gift med Agnes

Tror inte att dom är gifta dock.
Citera
2022-01-20, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Här skriva det också om en incident på dippan, och ja det är Strömstedt som det gäller
https://stoppapressarna.se/svenskt/perversa-sexryktet-skakar-niklas-stromstedt

Tycker det är så gulligt när SP hänvisar till press-etiska skäl som att de vore en seriös blaska.
Citera
2022-01-20, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Han är en av landets mest uppskattade artister.............Strömstedt
känd för sina åtskilliga hits ............................................Ströms tedt
och sin lite säregna look.............................................. ...Di Leva, Orup
Popstjärnans privatliv med olika kvinnor har också fått stort utrymme i mediespalterna under åren.....Strömstedt

"En av landets mest uppskattade artister med åtskilliga hits" kan ju å andra sidan syfta på en hel rad personer så jag förstår inte riktigt varför du låser dig på Strömstedt just där.
Citera
2022-01-20, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DackKnallen
Gissar på ena halvan av Vargas & Lagola, dvs Pontare. Tickar boxar såsom säreget utseende, många hitar, dominant far.

Många hitar vet jag inte om jag håller med om direkt.
Och vet du att Roger Pontare var/är en dominant far eller gissar du mest?
Citera
2022-01-20, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Det finns en som jag tror ingen har nämnt här, som har säreget utseende, spelar gitarr och är numera gift…

Vem syftar du på då?
Citera
2022-01-20, 05:07
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23dPp3nmQB
Att kalla honom skvallerkärring är lite missvisande. Till skillnad från en skvallerkärring plockar han inte upp skvaller utan fabricerar så gott som allt material i sin egna sjuka hjärna.

Var det inte han som läckte att MSB chefen Dan Eliasson roade sig mitt under pandemin på Gayklubb på Kanarieöarna julen 2020.

O likaså att Centerpartiets då lysande stjärna Federlay var ihop med en dömd pedofil.
Citera
2022-01-20, 05:24
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Per Gessle?
han har ett säreget utseende minst sagt.
Citera
2022-01-20, 05:58
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det betvivlar jag faktiskt inte. Men han har väl inget "säreget utseende"? Förutom den jävla tanden så ser han fullständigt alldaglig ut.
Jo som jag sagt tidigare i tråden ser Strömstedt väldigt normal ut. Jag förstår inte att 90 procent av alla inlägg verkar anse att "säreget utseende" måste tyda på att det handlar om honom.

Det konstiga med honom väl att han är mer än 60 bast men trots det försöker se ut som han gjorde i 20-årsåldern och det kanske kan få folk att anse att han ser märklig ut, eftersom man inte minns honom från den tiden. Men tittar man på nöjesscenen idag finns så klart otroligt många andra som ser konstigare ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in