2022-01-20, 00:24
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23dPp3nmQB
Kolla gärna Nicklas Strömstedt-taggen på Stoppa pessaret: https://stoppapressarna.se/tags/niklas-stromstedt

153 (etthundrafemtiotre) PSYKSJUKA alster från en och samma person. De här två tar kanske priset:
https://stoppapressarna.se/svenskt/niklas-stromstedt-avslojad-torsk-hos-mari-pa-ostermalm
https://stoppapressarna.se/svenskt/efter-torsk-kopet-razzia-pa-niklas-stromstedts-gym

Det var allt jag hade att säga, nu kan ni fortsätta grupprunka till er kollektiva Strömstedtsorienterade bögfantasi.
Alltså vad i helvete är detta? Sverige har ju spårat ur fullständigt.
Citera
2022-01-20, 00:53
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Se o hör är inget jag läser så ofta.
:-)

Fallet tycks ju nu vara löst.

Ja, Strömstedt känns inte helt ologisk heller
Citera
2022-01-20, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Guldtand?

Jag visste, som sagt, inte om att han hade det. Har för den delen inte heller funderat över om det skulle innebära att man har ett speciellt säreget utseende.
Citera
2022-01-20, 01:03
Medlem
Skribenten verkar lida av någon psykiskstörning. Påståendet om "pratet om småpojkar" är bara vidrigt. Nog med uppmärksamhet till skiten.
Citera
2022-01-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheerful-pessimist
Daniel Nyhlén är en riktigt smutsig skvallerkärring med någon typ av antipati mot paret Strömstedt.
Att kalla honom skvallerkärring är lite missvisande. Till skillnad från en skvallerkärring plockar han inte upp skvaller utan fabricerar så gott som allt material i sin egna sjuka hjärna.
Citera
2022-01-20, 01:19
Medlem
Loxuss avatar
Har Strömstedt haft så många kvinnor?

Citat:
Popstjärnans privatliv med olika kvinnor har också fått stort utrymme i mediespalterna under åren.
Citera
2022-01-20, 01:21
Medlem
Är det Strömstedt som bögar med sodomi inslag

Mvh
Citera
2022-01-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Är det Strömstedt som bögar med sodomi inslag
Bara i din heta fantasi.

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Nej. Artikeln är skriven av en psykiskt sjuk man.
Citera
2022-01-20, 01:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
De han haft har alla blivit väldigt omskriva. Jag kan utan att fundera särskilt länge nämna Efva Attling, Kattis Ahlstöm, Agneta Sjödin och nuvarande Jenny. Alla kändisar. Så nog har han blivit omskriven pga sina kvinnor mer än de flesta.

Jämför med t.ex DiLeva som en del nämner här. Kan inte komma på en enda av hans kvinnor. Eller möjligen att han var ihop med den där Pirzadeh någonting. Men knappast några större kvinnoskriverier.

Samma sak men mannens pappa. Niklas pappa var en ökänd skitstövel. De andra kändisars (som det gissas hejvilt på), pappor vet vi inte något om, då de flesta av dem är/var okända.

Men gulligt ändå att Niklas skickat hit sina försvarstrupper så här på småtimmarna
Citera
2022-01-20, 01:43
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Efva Attling, Kattis Ahlström, Agneta Sjödin, Jenny Östergren. Gift på åttiotalet med någon no-name.

Jag gillar Niklas för att han en gång hotade med att ge bröderna Schulman på käften.

Hörde ett rykte att NS gillade unga män redan på 90-talets mitt men fnös åt det.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-01-20 kl. 01:45.
Citera
2022-01-20, 01:51
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Kan PR konsulten vara Al*xander *rwik? *=e
Varför undrar du? Hatar Nyllet Nyhlén honom?
Citera
2022-01-20, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
gulligt ändå att Niklas skickat hit sina försvarstrupper så här på småtimmarna
Vad gör man inte för en bögerikväll på lyxhotell i Stockholm?

Rubrik på Stoppa pressarna imorgon: "Paret Strömstedt betalar homosexuella nätkrigare i natura".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in