2022-01-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Zelmerlöw är väl ultraskötsam? Låter väldigt out of character att vara otrogen.

Så tror ej på honom. Om han mot förmodan skulle vara gay skulle han skött den övergången snyggt. I allafall om det ska rimma med hans personlighet i övrigt.

Zelmerlöw är väl känd för att ha varit otrogen och pippat allt med puls så fort han fått chansen? Har ju till och med släppt låtar om hans destruktiva beteende. Kan ju hoppas att han lyckats hålla flöjten i fodralet sen han blev pappa och framförallt inte fått rumpan packad.
Citera
2022-01-19, 18:54
Medlem
Soterns avatar
Niklas Strömstedt försöker väl inte framställa sig som en karlakarl? Snarare som en mjukisfjant.
Citera
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Vet inte om det är en riktig lågoddsare, men kan det inte vara Sven-Bertil Taube? Evert va nog ganska dominant kan jag tänka mig och Sven-Bertil har väl ett ganska säreget utseende nu för tiden med sitt uppblåsta hår och skrynkliga ansikte. Kanske har han kommit ut ur den berömda garderoben på ålderns höst?
Tja...han brukade ju ragga upp män på hotell på 70-talet. Det är kanske den gamla historien som dom försöker damma av nu...
Citera
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Det du checkar på Brolle gäller för 75 procent av alla artister 40+.

Gick mycket på det där med "säreget utseende", tänker att Brolle ser jäkligt skum ut med konstig frisyr, vanställande tatueringar, ringar, säkert piercingar (bögindikator nr 1) och annat som signalerar vrål- eller smygbög.

Fast som du skriver, de flesta Svenska manliga artister ser ut som bögar, så jag kanske får backa från mitt välgrundade förslag.

Det kanske är Tusse?
Citera
2022-01-19, 19:03
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det där var verkligen det mest heterosexuella man kunde ha på sig 1991, lustigt nog. kanske var det den looken ledde till att svenska män fick stämpeln "gay nannies" så småningom. Micke Bindefeldt är ju dock erkänt håmo.
Jag tror att det här syftas på den i artikeln nämnde "mycket kände" PR-mannen, som Niklas skulle haft sex med på olika hotell. Att det skulle vara Bindefeldt. Alltså att MB är Niklas hemlige nutida älskare, inte bara gillar hans gamla bilder.
Citera
2022-01-19, 19:03
Medlem
Finns egentligen för lite att gå på
Ingen ålder
Ingen etnicitet
Ingen födelseort

Är det ingen här som har tillgång till hela artikeln ?
Citera
2022-01-19, 19:04
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Gick mycket på det där med "säreget utseende", tänker att Brolle ser jäkligt skum ut med konstig frisyr, vanställande tatueringar, ringar, säkert piercingar (bögindikator nr 1) och annat som signalerar vrål- eller smygbög.

Fast som du skriver, de flesta Svenska manliga artister ser ut som bögar, så jag kanske får backa från mitt välgrundade förslag.

Det kanske är Tusse?
Då kanske det är en särdeles manlig drag som avses när normen är snäppet under pridebög som använder jättedildon i röven som flaggstång...
Citera
2022-01-19, 19:05
Medlem
Ja. Vad är konstigt med frisyr, tatuering eller piercing 2022? Säreget är väl snarare att inte ha det .
Citera
2022-01-19, 19:08
Medlem
Telepatisks avatar
Jag tolkar inte "säreget utseende" som något som har med stil att göra, snarare fetma eller konstig näsa eller något.

Svårt att tro att några tatueringar räknas som "säreget utseende", så vidare det inte är en stor swastika på kinden.
Citera
2022-01-19, 19:08
Medlem
XtraXs avatar
Skulle kunna vara Dree Low, kanske därför han gav upp musiken.
Citera
2022-01-19, 19:13
Medlem
FetFulElaks avatar
Strömstedt är bara ful (och korkad) men har inget."säreget" utseende....det har Ola Salo,.Roger Pontare och Iprenmannen... samt Dregen, Di Leva, Kicken... uzw
Senast redigerad av FetFulElak 2022-01-19 kl. 19:17.
Citera
2022-01-19, 19:15
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Haha, är det textraden ”Jag ska svära vid min faders grav att jag aldrig blir sån som han” som renderar påståendet om ”dominerande far”?

Orups gamla hit från typ ’92.

Var jag tvåa på bollen nu?

Den handlar om att inte vara notoriskt otrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in