2022-01-19, 18:52
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Och fler män blir feminister i Sverige, det är ju åt fel håll.

Vaddå "män"? De är faanimej inga män, möjligen av de andra diffusa könen som vissa påstår finns.
Citera
2022-01-19, 19:20
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Tragisk utveckling. Min feminima kvinna står vid spisen och lagar mat just nu. Jag och pojkarna kopplar av efter en dag i skola och arbete. Inte ett ord av klagan från min fru. Det är självklart att ta hand om sin man och sina barn.

Blåhåriga hbtq kvinnor hade knappast gjort det. Dom kan nog inte laga mat heller.

Min kvinna, som är feminist, jobbar som VD på ett mellanstort företag och drar in rejält med pengar till hushållet. Eller ja, drog in.. Numera är hon ett ex.

Hon var hursomhelst inte ful, tvärtom… Pryd i sängen var hon inte heller.
Citera
2022-01-19, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Diskuterade feminism med min fru och kom in på varför kvinnor blir feminister och vad som är riktig feminism.

Som kvinna är det viktigt att se bra och sexig ut och bejaka sin kvinnlighet sa frugan. Det är feminimt att vara kvinnlig. Däremot är det inte feminimt att bete sig som en man, klä sig fult och vara allmänt oatraktiv.

De så kallade feministerna är ofta inte alltid ratade på marknaden eller tillhör avskrapet som får nöja sig med en man de inte vill ha.

Väldigt få feminister är snygga. Är du snygg så använder du utseendet till att få det du vill ha. En riktig kvinna är feminim men inte feminist. Ordet är kapat av en extrem manshatande rörelse. Håller ni med?

Ja. Det är precis så det ligger till. En ratad grupp bittra freaks som hatar istället för att som din (och min egen kvinna) älska och vårda.

Fula på insidan, fula på utsidan.
Citera
2022-01-19, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
De som uttrycket sig som din 'fru' (misstänker att de är dina ord egentligen) brukar vara väldigt osäkra på sig själva och är besatt av vad andra ska tycka om en.

Vet du vilka mer som inte bryr sig alls om vad man tycker om dem? Kompletta psykopater och där hittar man även de flesta feminister.

Det är högst naturligt och sunt att vilja bli omtyckt och att vårda sitt yttre och att som kvinna vara feminint attraktiv och eftertraktad.

Att som du försöka skambelägga det är bara sjukt och smutsigt.
Citera
2022-01-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Vet du vilka mer som inte bryr sig alls om vad man tycker om dem? Kompletta psykopater och där hittar man även de flesta feminister.

Det är högst naturligt och sunt att vilja bli omtyckt och att vårda sitt yttre och att som kvinna vara feminint attraktiv och eftertraktad.

Att som du försöka skambelägga det är bara sjukt och smutsigt.

En kvinnas uppgift i livet är inte att bli attraktiva för män. Det är det du inte verkar inse. Allt handlar inte om dig gubben och vad du och andra män tycker är vackert.
Citera
2022-01-19, 19:36
Medlem
boqpods avatar
Begränsad uppvaktning av det motsatta könet vid yngre ålder leder till ett mansförakt och med tiden hat och feminism.

Således vaskas de fula flickorna (framtida feminister) fram redan i skolålder.

Feminister är inte per automatik fula, men fula kvinnor tenderar att bli feminister pga ovan nämnda tes.
Citera
2022-01-19, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
En kvinnas uppgift i livet är inte att bli attraktiva för män. Det är det du inte verkar inse. Allt handlar inte om dig gubben och vad du och andra män tycker är vackert.

Åjo. Det är just det det gör. Det är bara efterblivna muppetaz som du som vägrar begripa det.
Citera
2022-01-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Min kvinna, som är feminist, jobbar som VD på ett mellanstort företag och drar in rejält med pengar till hushållet. Eller ja, drog in.. Numera är hon ett ex.

Hon var hursomhelst inte ful, tvärtom… Pryd i sängen var hon inte heller.

Självklart så hittar vi alla typer på allt, Finns det otroligt snygga Nazizter ? ja det gör det varför skulle det inte göra det? Eller fula eller feta.

men du kan ju inte påstå att dom flesta av dom där aktiva femensisterna är överrepresenterade med väldigt många fula människor med otroligt mycket psykisk ohälsa av den mindre trevliga slaget.

Som dom flesta ser ut där får mig bara att tänka. Du kan aldrig någonsin sminka en potatis så att den blir vacker, det är helt omöjligt. Sen undrar jag hur aktiv var hon eller vad det bara något hon sa utan att tänka särskilt mycket på vad det innebär och hennes enda aktivism vara att gå och rösta på fi vart fjärde år. Skulle du gå till ett ställe där det sitter ett gäng uttalade politiskt aktiva Fi så är det massor kraftigt överviktiga, Någon som väger 30 kilo. Diverse mulltidiagnoser på allihopa och man är förtidspensionerade som regel. med kanske något enstaka undantag och det är då kanske den enda som inte säger sig vara lesbisk.

Detta är fakta. man hamnar där för att man ständigt anser sig vara ett offer. Vilket egentligen beror på rätt tunga diagnoser och det mesta bara är egna upplevda villfarelser.
Citera
2022-01-19, 20:00
Medlem
Så mer eller mindre samtliga av Sveriges kvinnor skulle vara fula?
Citera
2022-01-19, 20:56
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Jag skulle säga många vänstermuppar är fula, det är därför dem är så bittra.
Citera
2022-01-19, 22:50
Medlem
Jenny9s avatar
Ännu en tråd för de socialt missanpassade källarpojkarna som är avundsjuka på "fula" tjejer/kvinnor som trots detta får ligga mer än källarpojkarna själva.
Citera
2022-01-20, 04:26
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Självklart så hittar vi alla typer på allt, Finns det otroligt snygga Nazizter ? ja det gör det varför skulle det inte göra det? Eller fula eller feta.

men du kan ju inte påstå att dom flesta av dom där aktiva femensisterna är överrepresenterade med väldigt många fula människor med otroligt mycket psykisk ohälsa av den mindre trevliga slaget.

Som dom flesta ser ut där får mig bara att tänka. Du kan aldrig någonsin sminka en potatis så att den blir vacker, det är helt omöjligt. Sen undrar jag hur aktiv var hon eller vad det bara något hon sa utan att tänka särskilt mycket på vad det innebär och hennes enda aktivism vara att gå och rösta på fi vart fjärde år. Skulle du gå till ett ställe där det sitter ett gäng uttalade politiskt aktiva Fi så är det massor kraftigt överviktiga, Någon som väger 30 kilo. Diverse mulltidiagnoser på allihopa och man är förtidspensionerade som regel. med kanske något enstaka undantag och det är då kanske den enda som inte säger sig vara lesbisk.

Detta är fakta. man hamnar där för att man ständigt anser sig vara ett offer. Vilket egentligen beror på rätt tunga diagnoser och det mesta bara är egna upplevda villfarelser.

Dina fakta är fantasier…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in