Citat:
Ursprungligen postat av
Stockholmsjevel
Min kvinna, som är feminist, jobbar som VD på ett mellanstort företag och drar in rejält med pengar till hushållet. Eller ja, drog in.. Numera är hon ett ex.
Hon var hursomhelst inte ful, tvärtom… Pryd i sängen var hon inte heller.
Självklart så hittar vi alla typer på allt, Finns det otroligt snygga Nazizter ? ja det gör det varför skulle det inte göra det? Eller fula eller feta.
men du kan ju inte påstå att dom flesta av dom där aktiva femensisterna är överrepresenterade med väldigt många fula människor med otroligt mycket psykisk ohälsa av den mindre trevliga slaget.
Som dom flesta ser ut där får mig bara att tänka. Du kan aldrig någonsin sminka en potatis så att den blir vacker, det är helt omöjligt. Sen undrar jag hur aktiv var hon eller vad det bara något hon sa utan att tänka särskilt mycket på vad det innebär och hennes enda aktivism vara att gå och rösta på fi vart fjärde år. Skulle du gå till ett ställe där det sitter ett gäng uttalade politiskt aktiva Fi så är det massor kraftigt överviktiga, Någon som väger 30 kilo. Diverse mulltidiagnoser på allihopa och man är förtidspensionerade som regel. med kanske något enstaka undantag och det är då kanske den enda som inte säger sig vara lesbisk.
Detta är fakta. man hamnar där för att man ständigt anser sig vara ett offer. Vilket egentligen beror på rätt tunga diagnoser och det mesta bara är egna upplevda villfarelser.