Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Det har du inte alls, och du kommer aldrig att kunna göra det. Fast du får gärna inbilla dig det, om det känns lättare.
Jag kan garantera att kärnklyvning är fullt möjligt och att det går utmärkt att skriva meddelanden till dig här, som du kan läsa, utan att jag för den sakens skull kan redogöra för exakt hur alla delar av den inblandade tekniken fungerar. Du får tro vad du vill, men normala människor med normalt förnuft förstår att månlandningarna har ägt rum. Att du inte gör det placerar dig i ett litet avgränsat fack med folk som kanske också skulle anamma ditt användarnamn eller liknande.
Jag har gång efter annan försökt förklara för dig VARFÖR en systemkamera inte duger, varför man inte KAN se så små föremål som månlandaren från Jorden och varför det är fullt tekniskt möjligt att utföra månlandningarna, även med 1969 års teknik... Att du inte kan ta detta till dig är helt och hållet beroende på brister antingen i din utbildning eller i ditt förstånd.
Vi kan väl vänta ett tag och återkomma till frågan när nästa bemannade expedition varit på månen...? Då kanske de kan ta en bild eller två som kan övertyga dig?
Om du vill fortsätta diskutera varför du tror att det inte ägt rum så får du komma med genomtänkta argument så får vi se... :-)