2022-01-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
Fast de betalar ju oftast inte med rena kontanter utan använder bilar genom bilfirmor och sätter målvakter på lön, vissa av de här personerna har liksom full heltidsanställning på 15 bilfirmor som om de jobbar 400 timmar i veckan.. och överlåter varandra bilar med konstiga avbetalningskontrakt, alltså bilfirma är ett gummiord du kan tillverka kärnvapen, tramadol, pistoler vad du vill, kalla det bilfirma och komma undan hur lätt som helst. BO sålde ladd, utnyttjade tjejer som blev laddtorskar, BOs bror var ett av Skånes värsta monster, de har kommit undan en hel livstid tack vare efterblivna svensken liksom de har opererat växt sig gigantiskt stora trots kaoskonflikter vilket är omöjligt i seriösa länder, sverige är ett skämt som sagt men nu är det slut för dem tack o lov, kommer bli lugnt ett tag framåt i Helsingborg.

Läs fupen om hans bror Siamak Minasazi asså han var som Ridouan Taghi.

Så jäkla roligt att båda jobbade på Ica Lagret också såklart. Har själv jobbat där för ett par år sedan efter gymnasiet och det bara osade av yrkeskriminella blattar som ville ha ett välbetalt jobb på sidan som sin lagliga sida. Tappade räkningen på hur många AMG, RS man såg på parkeringarna.
Citera
2022-01-18, 22:31
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Håller med dig 100% 🚨 Polisen måste in och stänga både Go Bananas och Thug Life. Det är inte första gången, inte heller sista gången som pengarna ifrån dessa ”insamlingar” stoppas på egen ficka. Enligt ett rykte så har det redan kommit in tusentals kronor till blAttebrunnen.

Absolut, och skrämmande att folk skänker helt sinnes.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det där med att kriminella håller en låg profil för att undvika misstankar, är det helt ute idag?

Tror dem tror att dem står över lagen och farbror blå, så det behövs helt klart en uppskärpning i regelboken i Svea Rike ( syns även mer på Youtube där Nysvenskar sitter och skryter över hur dem har hotel liv på våra anstalter. Och sedan startar kanaler och sitter med kilovis rena gulkedjor efter brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Snyggatilda
Mytomanernas mytoman!!! Behövs ej fler ord

Jo helt klart en parodi
Citera
2022-01-18, 22:42
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Roligt att se R*bin och T*ny som sitter och gör sig märkvärdiga i en lajv där majoriteten är inne just pga det inträffade som hänt. R*bin målar ännu en gång upp honom som en gud och citerar ”Jag har vunnit, detta är mitt verk”.

Du har inte vunnit, du såg förmodligen ut som ett basketnät när skytten var färdig med dig!
Citera
2022-01-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Roligt att se R*bin och T*ny som sitter och gör sig märkvärdiga i en lajv där majoriteten är inne just pga det inträffade som hänt. R*bin målar ännu en gång upp honom som en gud och citerar ”Jag har vunnit, detta är mitt verk”.

Du har inte vunnit, du såg förmodligen ut som ett basketnät när skytten var färdig med dig!
Såg & hörde oxå det!
Men sjukt sinnes.. 300 st tittare av 52000.. vart är de andra? DE BRYR SIG EJ!
Eller hur många har han gjort bort sig åt och hotat?!
Han var ett svin i mångas ögon ska ni veta!
Ingen blir avrättad vid sin bil/bostad utan fog!
Tvi Atte
Citera
2022-01-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggatilda
Tror kopplingarna går till hans äldre bror Siamak.. Sami Mina.. som står hit nu grovt anklagad för brott & ska upp i rätten! Allt skulle börjat idag men sen hände detta..
Handlar om miljonbelopp!

Det tror jag också. Fullt pådrag med både civila och målade polisbilar utanför Kh@lils hem i eftermiddag. Polisen hittade väl en med tänkbart motiv.

En nyhet för Siamak att smälta på häktet idag och inatt.
Citera
2022-01-18, 23:07
Medlem
Jofandus avatar
Att det inte finns en egen tråd på Flashback om grupperna ThugLife och Go bananas förvånar mig. Det finns mycket vi kan diskutera. BO drev, som de flesta vet, båda dessa grupper. WT-folk hela bunten! Det sups dygnet runt och ingen har ett arbete. Det bråkas och krigas för jämnan.
Citera
2022-01-18, 23:11
Medlem
StonedAssassins avatar
Nån som skrev om nån jävla katt..jag fattar ingenting..menar ni riktigt katt eller en brud? Eller var den här shunon en djurknullare också?
Citera
2022-01-18, 23:22
Medlem
CocaCola2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reine54
Något samband med skjutningen i Hittarp?

Troligen ej något samband. Verkar vara en separat händelse. Länk till den tråden

(FB) Misstänkt skottlossning i Hittarp (Helsingborg) (2022-01-16)
Citera
2022-01-18, 23:23
Medlem
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Att det inte finns en egen tråd på Flashback om grupperna ThugLife och Go bananas förvånar mig. Det finns mycket vi kan diskutera. BO drev, som de flesta vet, båda dessa grupper. WT-folk hela bunten! Det sups dygnet runt och ingen har ett arbete. Det bråkas och krigas för jämnan.

Det var de som förvånade mig med då ja startade ett par trådar

Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Nån som skrev om nån jävla katt..jag fattar ingenting..menar ni riktigt katt eller en brud? Eller var den här shunon en djurknullare också?

Han skulle verka "gullig" för kvinnorna och skaffade en katt. Som han satt med i sina lajver. När han ropade med sin tillgjorda babbe röst på katten så kom den aldrig utan han hämtade den. Såg den ett par gånger och den såg livrädd ut för honom. Hoppas katten kommer till ett katthem och en riktig djurvän.

Man ser ju hur babbarna behandlar sin hundar oftast är det pitbull dem skaffar. Allt är ju hur ägarna sköter djuren för det mesta om det inte är något medfött pga avel. Men dem vill ju ha dem till kamphundar.
Citera
2022-01-18, 23:33
Avslutad
Siamak kostade atte livet. 100 procent säker källa. Vi snackar om stora belopp och hämnd. Kostnaden av siamaks torskning kommer kosta mångas liv en garanti!
Citera
2022-01-18, 23:55
Medlem
CocaCola2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
(FB) Norrköpingsnätverket förberedde mord i Skåne. Avslöjades genom encrochat.

Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
norrköping till skåne.

Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Ihop med några Norrköpingsbor. Vad kan vara anledningen??

Förstår inte riktigt kopplingen till Norrköping, varför anlitar man torpeder därifrån?
De åtalade från Norrköping blev ganska nyligen dömda till långa fängelsestraff :

(FB) Norrköping: Två personer skjutna 2019-12-05 (avlidna)
(FB) En man ihjälskjuten, Koppargatan i Norrköping, sent på skärtorsdagskvällen 2020-04-09
Citera
2022-01-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Var det så många skott? Då är han ju död 99%

Mannen är död. Han var utländsk. Kallas At*e hade mycket grupper på facebook. 40 år bosatt på adressen där. Skulle in på rättegång igår.
Jag vet vem han var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in