2022-01-19, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius57
BO's bror är en tyngre äldre pjäs i Helsingborgs undre värld, nu snackar vi inte miljoner här och där utan killen är klar och sitter på minst tio millar äger flera företag osv osv importerar större mängder. Enligt rykten och min egna magkänsla så kommer de smälla ordentligt framöver i HBG och runtom kopplat till detta.

Nej, ju äldre och rikare desto fegare han kommer bli tyst och dra utomlands. En månadsbidrag här är där 6 månaders 5 stjärnigt hotell betalt plus dyraste tillvalet av mat i restaurang varje dag.
Senast redigerad av FulKossa95 2022-01-19 kl. 20:21.
Citera
2022-01-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
stämmer, läste någonstans kopplat till penningtvättsrättegången i Stockholm att man tagit 50 miljoner i kvarstad av snubben
Citera
2022-01-19, 20:47
Medlem
Men vad fan sjutton, Här har jag kollat aftonbladet o expressen o inte sett något om någon dödsskjutning, det är andra gången iår som jag missat det om jag inte råkat se här på flashback
Citera
2022-01-19, 21:55
Medlem
Citat:
BO's bror är en tyngre äldre pjäs i Helsingborgs undre värld, nu snackar vi inte miljoner här och där utan killen är klar och sitter på minst tio millar äger flera företag osv osv importerar större mängder. Enligt rykten och min egna magkänsla så kommer de smälla ordentligt framöver i HBG och runtom kopplat till detta.
Min magkänsla med, detta är början på något stort!
Atte var ju väldigt stor i orden men sjukt liten på jorden!
Ville vara nån han ej var!
Hotade ett 100 tal el 1000 tal medlemmar i sina grupper med GROVA hot.
Men samtidigt var han nog en sjukt ensam själ.. & förlitade nog sig grymt på sin 4 år äldre bror som tror sig ”äga” Helsingborg!
Som sagt, ingen blir oskyldigt avrättad utanför sin port vid sin bil!! Ingen om man ej gjort fel val i livet!
Citera
2022-01-19, 21:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Men brodern lär väl få sitta inne rätt länge. Vem tar hand om affärerna nu? Finns det fler bröder?
Citera
2022-01-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men brodern lär väl få sitta inne rätt länge. Vem tar hand om affärerna nu? Finns det fler bröder?

Det går att beställa mord inifrån en anstalt och även till viss utsträckning hålla igång sina affärer.

Dom har väl släkt vänner som annars kommer ta hand om de, tror inte en sådan här snubbe agerar ensam.
Citera
2022-01-19, 22:32
Medlem
CocaCola2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Diskutera man händelsen på närlunda imorse här också eller?

Har diskuterats lite.
Det som framkommit är att automatvapen ska ha använts och att det avlossats mellan 20-30 skott mot flera lägenheter enligt den andra tråden.

https://www.hd.se/2022-01-19/skottlossning-mot-lagenhet-pa-narlunda-i-morse
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8QzE2W/lagenheter-beskjutna-i-helsingborg
Citera
2022-01-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Det finns en broder till men som inte duger till någonting. Han e pappa till tre barn med kvinnan som också är tilltalad. Pappan som varit involverad i företagen borde vara för gammal och slut.

Den familjen brabbades rätt hårt kan man väl säga. Välförtjänt hårt!
Citera
2022-01-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pacopaco1212
Vet man vems lägenhet som blev beskjuten? Har för mig släkt till Sarr1s ska bo där? Khalil har väl lagt beställningen igår och sen lämnat släkt o familj i sticket nu? En Sak är säker.. Siam*k kommer rensa varje person som innehar samma efternamn i Sverige.

Det har ej med Sarris släkt att göra. Sarris är ej inblandad i detta. Inte hans släkt lägenhet som blev beskjuten. Du skriver att en sak är säker, Siamak kommer rensa varje person som har samma efternamn. Din jävla pajas, din verklighets uppfattning är noll. Sarris brödrarna är inga man vill ha till fiender. Deras kontaktnät är enormt enligt polisen. Dom gömmer sig inte. Siamak beställde ett mord på den ena brodern, du kan fan tro att det kommer smälla i stan och det är inte dom som behöver vara oroliga tror jag.
Citera
2022-01-19, 23:28
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miranda1234
Det har ej med Sarris släkt att göra. Sarris är ej inblandad i detta. Inte hans släkt lägenhet som blev beskjuten. Du skriver att en sak är säker, Siamak kommer rensa varje person som har samma efternamn. Din jävla pajas, din verklighets uppfattning är noll. Sarris brödrarna är inga man vill ha till fiender. Deras kontaktnät är enormt enligt polisen. Dom gömmer sig inte. Siamak beställde ett mord på den ena brodern, du kan fan tro att det kommer smälla i stan och det är inte dom som behöver vara oroliga tror jag.

Första inlägget och du hävdar att babbesläktet oskyldigt?
Citera
2022-01-19, 23:46
Medlem
CocaCola2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frost37
Nu är det mer intressant om någon kan hitta kopplingar till skjutningen som skedde i Hittarp under söndagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Reine54
Något samband med skjutningen i Hittarp?

Den man som suttit anhållen misstänkt för skottdådet släpptes idag.
Så fallet fortskrider.

https://www.hd.se/2022-01-19/man-misstankt-for-skjutningen-i-hittarp-slappt
Citera
2022-01-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Första inlägget och du hävdar att babbesläktet oskyldigt?

Spelar det någon roll hur många inlägg jag skrivit? Jag känner till båda Siamak och hans vänner och Sarris och deras vänner. Siamak är en 44 åring som fått storhetsvansinne och ville börja göra beställningsmord på flera personer i Helsingborg, tror han skulle bli Tony Montana, istället kommer han få livstids fängelse tror jag, iallafall vad jag kan läsa mig till i FUP så har han vid 2 olika tillfällen beställt mord och varit drivande med att dessa skall genomföras. Han har tillgodosett vapen telefoner mm. Det är av ren tur dessa morden ej genomförts. Man har vid 2 olika tillfällen står utanför kh@lila hem och väntar men av ren tur så har han varit med folk så man avvaktade. Siamak är en psykopat som vill döda folk för makt och pengar. Nu kommer han ruttna i fängelse. Och jag har fått höra att han försökte begå självmord i häktet men misslyckades. Kan förstå att han gjort så. Läser man FUP så kan man läsa sig till att dom första Siamak anlitade ifrån Norrköping att begå mordet över planerade att döda honom efter mordet på Khalil. Så när han sitter i sin cell och läser detta sen att alla nu vet vad han tänkte göra mot folk i stan, ja det är ingen rolig sits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in