2022-01-14, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
trodde ni 2 va bästisar? förstår inte ens varför ni e här, vill ni ha en stor eller whatever kan det inte va speciellt svårt att hitta på dom dära sidorna.. får inte ihop det. hade jag kunnat få tjejer skulle jag inte sitta här xd.

Visst jag försvarade användaren någon gång i höstas tills jag insåg (som några andra) att det är något fel på denne. Verkar autistisk, skriver en sak i ett inlägg, helt tvärtom i ett annat och så spammar hon hela tråden/forumsavdelningen med den skiten. Klarar knappt av att göra ett inlägg innehållandes mer än en mening samt har varit väldigt ohyfsad mot vissa manliga användare. Utan orsak dvs. Förmodligen någon som bara söker uppmärksamhet med sitt spammande. Håll en röd tråd då isf, och skriv vettigare inlägg som inte motsäger varandra hela tiden, istället för att mala på om att de här männen är dåliga, dessa är tydligen också dåliga, bli lesbisk då om inget passar. lol

Du skulle inte sitta här hur då? Inte skriva något på flashback? Jag har ju eg. sagt mitt i tråden, preferenser, erfarenheter osv men tittar in ibland ändå för att lägga till något speciellt om det kommer en ny användare hit. Jag träffar någon, har skrivit om det, men det hindrar ju inte att man diskuterar sexrelaterade ämnen på forumet ändå. Tex det med storlek, man är ganska anonym och irl hade jag inte pratat om sånt. Kan knappt prata om sex öht med en partner pga en känsla av obekvämlighet, jag tar det ämnet skriftligt på fb istället och han är okej med att jag diskuterar sånt med andra. Denna mannen vet jag inte ens måtten på, utan kan endast gissa, och liite nyfiken är man ju. Den första jag stött på som inte mätt sig själv. Omkrets över medel, längd vet ej men sexig är hans "grej". Ska prata med honom om jag vågar någon gång om 1-2 saker men han är absolut inte självisk i sängen utan tillhör de mer omtänksamma männen vilket är bra.

Och vilken sida refererar du till, Bodycontact och liknande? Visst kan man söka sig dit om man föredrar välutrustade killar, mycket riktigt. Könsfördelningen är verkligen till kvinnans fördel också så det måste vara rena himmelriket för kvinnor som söker något oseriöst. För ett antal år sedan så gick man in där och såg att vissa män displayar dickpics till och med. Det är dock inget för mig, att ha sex utan känslor är på det stora hela inget för mig, har testat det. Välutrustad eller ej.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-14 kl. 01:57.
Citera
2022-01-14, 01:59
Medlem
Vad är den allmänna definitionen av att vara välutrustad egentligen? Någon som har tex 15 cm i längd men 14-15 cm i omkrets (vilket är över medel), räknas man som välutrustad då?
Citera
2022-01-14, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Visst jag försvarade användaren någon gång i höstas tills jag insåg (som några andra) att det är något fel på denne. Verkar autistisk, skriver en sak i ett inlägg, helt tvärtom i ett annat och så spammar hon hela tråden/forumsavdelningen med den skiten. Klarar knappt av att göra ett inlägg innehållandes mer än en mening samt har varit väldigt ohyfsad mot vissa manliga användare. Utan orsak dvs. Förmodligen någon som bara söker uppmärksamhet med sitt spammande. Håll en röd tråd då isf, och skriv vettigare inlägg som inte motsäger varandra hela tiden, istället för att mala på om att de här männen är dåliga, dessa är tydligen också dåliga, bli lesbisk då om inget passar. lol

Vad är den allmänna definitionen av att vara välutrustad egentligen? Någon som har tex 15 cm i längd men 14-15 cm i omkrets (vilket är över medel), räknas man som välutrustad då?

lol, det roliga är hur mycket energi du lägger ner på att orka bry dig. En sak är iallfall säker, jag skriver inte för att göra dig nöjd.

Räknas och räknas, det får man avgöra själv beroende på om man gillar större omkrets då tycker man ju att det räknas som stor, vill man ha längre så tycker dom ju inte det.
Citera
2022-01-14, 09:03
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
lol,
Räknas och räknas, det får man avgöra själv beroende på om man gillar större omkrets då tycker man ju att det räknas som stor, vill man ha längre så tycker dom ju inte det.

Har du bara problem med din grammatik eller tänker du på samma sätt?
Citera
2022-01-14, 11:28
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Carola gillar större saker än så. Det är sen gammalt. Hur fan kan du ens nämna henne vid namn utan att kunna det? Tillbaka till grottan med dig ditt jävla spån!

Carola älskar mig.
Citera
2022-01-14, 11:32
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Jag gjorde ett misstag iallfall en gång när jag missbedömde en med 18cm för att vara oseriös, så det stämmer inte alla gånger att de med stor är det men du har troligtvis rätt om att de flesta med stor är oseriös och ljuger för att få sex.
Du menar att du missbedömde en kuk storlek, den var 18, men du trodde den var mindre?
Citera
2022-01-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Du menar att du missbedömde en kuk storlek, den var 18, men du trodde den var mindre?

Nej jag skulle nog säga att jag är ganska bra på att avgöra mått, men man vill ju mäta för säkretsskull, för vad killen själv säger att han har mått ska man inte ta på för stort allvar dom säger vad som helst för att få sex, så kontrollmätning helt klart.
Citera
2022-01-14, 22:14
Medlem
Citat:
lol, det roliga är hur mycket energi du lägger ner på att orka bry dig. En sak är iallfall säker, jag skriver inte för att göra dig nöjd.

Tja, gillar inte efterblivna ohyfsade troll, trist bara att en sån som dig ska spamma sönder och förstöra trådar med lågkvalitativt nonsens (varav en del borttaget av mods). Jag frågade inte dig i min sista post, pratar inte med troll men förstår att du har det svårt på dejtingfronten girl (?), eller vem du nu är. Trolleriradarn gav även utslag när du hävdar olika ålder i poster, först var du 30+, nu är du tydligen under 30. hah Inte bara jag som har reagerat på din nasty attityd mot vissa män som inte varit otrevliga mot dig, samt princessan på ärten-attityd. lol Ciao.

Men antar att det finns ett visst underhållningsvärde i dina iq-befriade poster, så tack för skratten här hemma antar jag. Precis som användaren Castle, så önskar jag dig stort lycka till i jakten på den perfekta penisen med tillhörande 1-minutssex.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-14 kl. 22:31.
Citera
2022-01-14, 22:33
Medlem
Citat:
Nej jag skulle nog säga att jag är ganska bra på att avgöra mått, men man vill ju mäta för säkretsskull, för vad killen själv säger att han har mått ska man inte ta på för stort allvar dom säger vad som helst för att få sex, så kontrollmätning helt klart.

Varför har du snöat in dig på siffran 18?
Citera
2022-01-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tja, gillar inte efterblivna ohyfsade troll, trist bara att en sån som dig ska spamma sönder och förstöra trådar med lågkvalitativt nonsens (varav en del borttaget av mods). Jag frågade inte dig i min sista post, pratar inte med troll men förstår att du har det svårt på dejtingfronten girl (?), eller vem du nu är. Trolleriradarn gav även utslag när du hävdar olika ålder i poster, först var du 30+, nu är du tydligen under 30. hah Inte bara jag som har reagerat på din nasty attityd mot vissa män som inte varit otrevliga mot dig, samt princessan på ärten-attityd. lol Ciao.

Men antar att det finns ett visst underhållningsvärde i dina iq-befriade poster, så tack för skratten här hemma antar jag. Precis som användaren Castle, så önskar jag dig stort lycka till i jakten på den perfekta penisen med tillhörande 1-minutssex.

Jag kom ju på att det inte var så bra att kalla sig 30+ som 28-29. Folk hade ju kunnat tro jag var närmare 40 då.

Du som har bra koll, kan du säga nåt exempel när jag varit ohyfsad mot vissa män?

Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Varför har du snöat in dig på siffran 18?

Bra, skön siffra men kan göra undantag.
Senast redigerad av Jendy 2022-01-14 kl. 22:49.
Citera
2022-01-18, 21:03
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:

När du blir påsatt av någon med XL så kommer du märka det om man kör på för fullt.

Det finns ingen kvinna som jag träffat som inte vrider sig undan i smärta om jag tränger in så långt det går. Det tar helt enkelt stopp och när det tar stopp och man tittar ner så ser man att det finns ett antal cm mer att ge.
Citera
2022-01-18, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
När du blir påsatt av någon med XL så kommer du märka det om man kör på för fullt.

Det finns ingen kvinna som jag träffat som inte vrider sig undan i smärta om jag tränger in så långt det går. Det tar helt enkelt stopp och när det tar stopp och man tittar ner så ser man att det finns ett antal cm mer att ge.

Vad räknar du som XL?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in