Citat:
Visst jag försvarade användaren någon gång i höstas tills jag insåg (som några andra) att det är något fel på denne. Verkar autistisk, skriver en sak i ett inlägg, helt tvärtom i ett annat och så spammar hon hela tråden/forumsavdelningen med den skiten. Klarar knappt av att göra ett inlägg innehållandes mer än en mening samt har varit väldigt ohyfsad mot vissa manliga användare. Utan orsak dvs. Förmodligen någon som bara söker uppmärksamhet med sitt spammande. Håll en röd tråd då isf, och skriv vettigare inlägg som inte motsäger varandra hela tiden, istället för att mala på om att de här männen är dåliga, dessa är tydligen också dåliga, bli lesbisk då om inget passar. lol
Du skulle inte sitta här hur då? Inte skriva något på flashback? Jag har ju eg. sagt mitt i tråden, preferenser, erfarenheter osv men tittar in ibland ändå för att lägga till något speciellt om det kommer en ny användare hit. Jag träffar någon, har skrivit om det, men det hindrar ju inte att man diskuterar sexrelaterade ämnen på forumet ändå. Tex det med storlek, man är ganska anonym och irl hade jag inte pratat om sånt. Kan knappt prata om sex öht med en partner pga en känsla av obekvämlighet, jag tar det ämnet skriftligt på fb istället
och han är okej med att jag diskuterar sånt med andra. Denna mannen vet jag inte ens måtten på, utan kan endast gissa, och liite nyfiken är man ju. Den första jag stött på som inte mätt sig själv. Omkrets över medel, längd vet ej men sexig är hans "grej". Ska prata med honom om jag vågar någon gång om 1-2 saker men han är absolut inte självisk i sängen utan tillhör de mer omtänksamma männen vilket är bra.Och vilken sida refererar du till, Bodycontact och liknande? Visst kan man söka sig dit om man föredrar välutrustade killar, mycket riktigt. Könsfördelningen är verkligen till kvinnans fördel också så det måste vara rena himmelriket för kvinnor som söker något oseriöst. För ett antal år sedan så gick man in där och såg att vissa män displayar dickpics till och med. Det är dock inget för mig, att ha sex utan känslor är på det stora hela inget för mig, har testat det. Välutrustad eller ej.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-14 kl. 01:57.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-14 kl. 01:57.
men du har troligtvis rätt om att de flesta med stor är oseriös och ljuger för att få sex.