2022-01-13, 17:04
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja verkligen. Tror man ska gå med på något man inte vill på grund av storlek eller nåt. Man berättar klart och tydligt vad man gillar och inte gillar men sedan är dom som ett frågetecken ändå, och sedan tro de man vill ha sex med någon som inte vill att man ska få njutning.
De fattar aldrig poängen om man så skriker in den i huvudet på dem. Spelar offer gör de istället om man ifrågasätter dem.
Citera
2022-01-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja verkligen. Tror man ska gå med på något man inte vill på grund av storlek eller nåt. Man berättar klart och tydligt vad man gillar och inte gillar men sedan är dom som ett frågetecken ändå, och sedan tro de man vill ha sex med någon som inte vill att man ska få njutning.

Vad gillar du då?
Citera
2022-01-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Jag fick höra nyss jag var bland the big guys med mina 19cm i längd.

Ja vad dom har för preferenser om dom får välja. Om jag vill leva ett helt liv med någon. Inte bryr jag mig i dens könsorgan om det går att knulla bra eller inte.

Som kvinnan på joe rogan som hade dumpat en man för han hade 14 cm kuk, sånt är att vara en låg livsform.

Utseende osv klart man ska vara attraherad men bara dumpa någon pga ens längd på kuken är vidrigt. Finns mer i livet än sex.

Klart en kvinna kan sakna sitt afrikanska ex som gymma hela tiden med en dröm kropp och han hade 28 cm lång och 19 cm i omkrets men hon gjorde slut för han var otrogen med alla hennes vänner osv hela tiden (bara ett exempel, glöm de där med att han var otrogen, han kanske blev utvisad, låt säga han också är bra person, whatever.). men om hon sen då träffar någon hon tycker om, det tar ett tag innan dom har sex och hon bildar en uppfattning att hon vill ha en familj med den mannen, han är lite halvfet men ser ganska bra ut i ansiktet, klär sig väl, brukar jogga lite ibland, jätte trevlig, social, vänlig och en jätte bra person och hade blivit en jätte bra pappa. Sen då det kommer till sängkammaren efter några månader så visar det sig att han har vad man enligt medicinska termer kallar "mikropenis", alltså jag har svårt att förstå hur man dumpar någon bara därför. Just saying.

Finns gott om folk med 1cm snorre i stånd. Var ju en dokumentär dom gjort på radio, människor med världens minsta kukar, då kom dom och visa den för radion (och filma) men vissa hade så liten den kom inte ens ut, flera hade väll partners tror jag.

Ja okej, du får såklart ha din egna uppfattning om vad folk ska välja och välja bort. Precis du är över medel, så förstår inte varför du tar illa vid dig & indirekt neggar kvinnors val. Du kändes bara en aning uppläxande eller vad man ska säga men jag kanske misstolkade det genom texten. Fast bitterhet är väl ett inte helt ovanligt inslag i hela tråden, följt av trolleri/efterblivenhet. (1 användare)

Och den där kvinnan du nämner, jag vet inte men hon kanske inte fick ut så mycket sexuellt utav den mannen. Vill du verkligen hata på henne för det...?

Jag börjar nästan dra slutsatsen av att man själv får ont vid samlag med de som har kortare längd. Det är märkligt. Får väl testa glidmedel nästa gång och se hur det blir. Med de killarna som hade längre kände jag inget obehag/ont. Teori, mer friktion av att ha sex med någon som har ca 14-15 cm kontra 18-19 cm? Tråkigt om det är så.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-13 kl. 17:48.
Citera
2022-01-13, 17:34
Medlem
ZugMaskins avatar
Undrar hur Carola hade tagit emot min kuk. Mellan bröst, i mun, analt. Tror hennes fitta smakar väldigt bra. Jag är 43 snart. Min kuk är 17 cm.
Citera
2022-01-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Och den där kvinnan du nämner, jag vet inte men hon kanske inte fick ut så mycket sexuellt utav den mannen. Vill du verkligen hata på henne för det...?

Tillägg: Och hon är en sådan person som tycker att sexet måste vara bra i ett förhållande? Viktigt för henne mao. Om det nu stämmer att det var därför hon gjort slut.

Citat:
...Teori, mer friktion av att ha sex med någon som har ca 14-15 cm kontra 18-19 cm? Tråkigt om det är så.
Här avsåg jag inte direkt faktorn omkrets utan att ett föremål som är kortare gör förmodligen mer fram och tillbaksjuck än ett föremål som är längre som kan göra längre juck. If that makes sense, det är bara en teori dock som kanske inte stämmer. För minnet sviker hur det varit med de andra 2 personerna gällande tempo mm. Vet bara att jag var glad för att jag inte upplevt det problemet jag hade för x antal år sedan.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-13 kl. 19:06.
Citera
2022-01-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Vad gillar du då?

Det är lite olika saker, bland annat är det skönt med stor om det är på rätt sätt.
Citera
2022-01-13, 21:43
Medlem
Haha. Rätt kul tråd. Tror dock att många ljuger och drar till några extra cm. Kan säga ärligt att min är 13cm mätt uppifrån.
Citera
2022-01-13, 21:50
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Undrar hur Carola hade tagit emot min kuk. Mellan bröst, i mun, analt. Tror hennes fitta smakar väldigt bra. Jag är 43 snart. Min kuk är 17 cm.

Carola gillar större saker än så. Det är sen gammalt. Hur fan kan du ens nämna henne vid namn utan att kunna det? Tillbaka till grottan med dig ditt jävla spån!
Citera
2022-01-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
De fattar aldrig poängen om man så skriker in den i huvudet på dem. Spelar offer gör de istället om man ifrågasätter dem.

Ja precis, och sen tror dom inte heller man fattar att dom bara är ute efter sex. Speciellt de med stor brukar tro man ska gå på deras lögner.
Citera
2022-01-13, 23:35
Medlem
Citat:
Hur populär är du bland incels? Är det många incels som är intresserade av dig?

Bara du, men du har tur för jag gillar incels och då spelar storleken ingen roll.
Citera
2022-01-13, 23:47
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kvinnor suger på ögonmått. Har en snubbe en 18 cm, och säger att den är 21 cm så tror de på det.

Så de allra flesta vet inte stor deras största kuk har varit.

Exakt, ett numera ex som var helt övertygad om att jag hade bortåt 25 cm fast verkligheten är 18.
Har antagligen att göra med att kvinnor inbillar sig att stort är långt över 20 cm när de fnittrande ska berätta intima detaljer för sina väninnor och sedan när de upplever något över medel så måste det vara över 20 minst. Därför är det ingen mening att säga ett exakt mått. Över medel är tillräcklig info ifall det frågas.
Citera
2022-01-14, 00:44
Medlem
Citat:
Vad gillar du då?

Jag gjorde ett misstag iallfall en gång när jag missbedömde en med 18cm för att vara oseriös, så det stämmer inte alla gånger att de med stor är det men du har troligtvis rätt om att de flesta med stor är oseriös och ljuger för att få sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in