Citat:
Ursprungligen postat av
FitnessAndWorkout
Jag fick höra nyss jag var bland the big guys med mina 19cm i längd.
Ja vad dom har för preferenser om dom får välja. Om jag vill leva ett helt liv med någon. Inte bryr jag mig i dens könsorgan om det går att knulla bra eller inte.
Som kvinnan på joe rogan som hade dumpat en man för han hade 14 cm kuk, sånt är att vara en låg livsform.
Utseende osv klart man ska vara attraherad men bara dumpa någon pga ens längd på kuken är vidrigt. Finns mer i livet än sex.
Klart en kvinna kan sakna sitt afrikanska ex som gymma hela tiden med en dröm kropp och han hade 28 cm lång och 19 cm i omkrets men hon gjorde slut för han var otrogen med alla hennes vänner osv hela tiden (bara ett exempel, glöm de där med att han var otrogen, han kanske blev utvisad, låt säga han också är bra person, whatever.). men om hon sen då träffar någon hon tycker om, det tar ett tag innan dom har sex och hon bildar en uppfattning att hon vill ha en familj med den mannen, han är lite halvfet men ser ganska bra ut i ansiktet, klär sig väl, brukar jogga lite ibland, jätte trevlig, social, vänlig och en jätte bra person och hade blivit en jätte bra pappa. Sen då det kommer till sängkammaren efter några månader så visar det sig att han har vad man enligt medicinska termer kallar "mikropenis", alltså jag har svårt att förstå hur man dumpar någon bara därför. Just saying.
Finns gott om folk med 1cm snorre i stånd. Var ju en dokumentär dom gjort på radio, människor med världens minsta kukar, då kom dom och visa den för radion (och filma) men vissa hade så liten den kom inte ens ut, flera hade väll partners tror jag.
Ja okej, du får såklart ha din egna uppfattning om vad folk ska välja och välja bort. Precis du är över medel, så förstår inte varför du tar illa vid dig & indirekt neggar kvinnors val. Du kändes bara en aning uppläxande eller vad man ska säga men jag kanske misstolkade det genom texten. Fast bitterhet är väl ett inte helt ovanligt inslag i hela tråden, följt av trolleri/efterblivenhet. (1 användare)
Och den där kvinnan du nämner, jag vet inte men hon kanske inte fick ut så mycket sexuellt utav den mannen. Vill du verkligen hata på henne för det...?
Jag börjar nästan dra slutsatsen av att man själv får ont vid samlag med de som har kortare längd. Det är märkligt. Får väl testa glidmedel nästa gång och se hur det blir. Med de killarna som hade längre kände jag inget obehag/ont. Teori, mer friktion av att ha sex med någon som har ca 14-15 cm kontra 18-19 cm? Tråkigt om det är så.