2022-01-17, 18:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
Okej, tyckte Elanga var jäkligt bra. Bättre än vad jag förväntade mig av honom i PL. Jobbade stenhårt me.

Dejans from är ju sisådär för övrigt. Riktigt dålig i senaste matchen tydligen. Och matchen före det hade han iofs några bra aktioner, men såg väldigt vilsen ut emellanåt. Gillar Dejan, men just nu skulle jag sätta Elanga före.
Mjo Dejan var blek nu mot Udinese i Serie A och även ganska undermålig mot Inter, dessförinnan gjorde han en bra match mot Roma och lär få en del speltid nu när Chiesa drog korsbandet så förhoppningsvis vänder det men att sätta Elanga före i ett sånt här skede är naivt. Lite drygt två månader kvar till play-off och Janne kommer garanterat spela sina säkra kort.
Citera
2022-01-18, 14:20
Medlem
Då ska tydligen Olsen gå och bli reservmålvakt i Premier League igen. Jahapp.
Citera
2022-01-18, 15:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Då ska tydligen Olsen gå och bli reservmålvakt i Premier League igen. Jahapp.

Han sitter nog hellre på Villas bänk än Evertons. Everton verkar vara lite i oreda för tillfället. Rooney är ett namns nämns, Martinez ett annat.

Villa har Gerrard som nog kommer att lyckas bra med dem.
Citera
2022-01-18, 16:36
Medlem
OvissFramtids avatar
Olsen

Krafth-Lindelöf-Nilsson-Augustinsson
Forsberg-Ekdal-Gudmundsson
Kulusevski-Isak-Karlsson

Hade varit en rolig elva.
Citera
2022-01-18, 16:54
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Olsen

Kulusevski-Isak-Karlsson

Den är nog rolig men jag tror inte blir något VM-spel.
Citera
2022-01-18, 18:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Olsen

Kulusevski-Isak-Karlsson

Gudmundsson före Claesson och 4-3-3? I sommarens NL kan vi experimentera men nu mot Tjeckien kommer det inte på fråga.
Citera
2022-01-18, 20:04
Medlem
Lite orolig för högerbacksplatsen mot Tjeckien. Ingen av namnen bakom Krafth känns särskilt tilltalande. Lär väl bli Sundgren, men kan inte säga att jag känner med trygg med det.
Citera
2022-01-18, 23:19
Medlem
Citat:
Lite orolig för högerbacksplatsen mot Tjeckien. Ingen av namnen bakom Krafth känns särskilt tilltalande. Lär väl bli Sundgren, men kan inte säga att jag känner med trygg med det.

Hahah! Bara att ringa Rolle och kolla om han är sugen på att ta ner skorna från hyllan för en liten comeback mot Tjeckien, han verkar inte ha något bättre för sig nuförtiden.

Skämt åsido så hoppas jag verkligen att Sundgren ens är i närheten så bra som grekerna vill få det att framstå.
Citera
2022-01-18, 23:35
Medlem
Citat:

Nästan löjligt tunt bakom honom. Sa det förr med, Krafth(kanske tillsammans med Isak och Foppa)är den spelare man minst vill ska saknas.
Citera
2022-01-19, 01:51
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudV
Nästan löjligt tunt bakom honom. Sa det förr med, Krafth(kanske tillsammans med Isak och Foppa)är den spelare man minst vill ska saknas.

Ja, det säger ju en hel del om nivån när man ojar sig för att Krafth ska bli skadad. Och om hur nyttig Lustig ändå var för landslaget.
Citera
2022-01-19, 06:03
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ja, det säger ju en hel del om nivån när man ojar sig för att Krafth ska bli skadad. Och om hur nyttig Lustig ändå var för landslaget.
Hur länge sedan var det Scholes sa att Lindelöf borde bannlysas från allt högerbacksjobb? Om karenstiden gått ut nu kan man testa honom där och köra Danielsson och Helander i mitten.
Citera
2022-01-19, 13:23
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Den är nog rolig men jag tror inte blir något VM-spel.

Jag hoppas att vi tar oss dit.

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Gudmundsson före Claesson och 4-3-3? I sommarens NL kan vi experimentera men nu mot Tjeckien kommer det inte på fråga.

Jo inte i brinnande kval men det vore kul om vi kunde ändra formationerna någon gång och experimentera lite. Har vi spelat 4-4-2 nu i 20 års tid?

Jag anser att Karlsson är en bättre spelare än Forsberg men tror inte att han skulle hålla i ett 4-4-2. Med den formationen vi spelar idag får vi inte användning av våra ynglingar.

Citat:

Ja där har vi inte mycket att hänga i granen, kanske dags att prova Eric Larsson eftersom han ändå har en del rutin i CL osv. Säger inte det för att jag är MFFare men tycker inte Sundgren imponerade i de matcherna han fått spela. Mot Uzbekistan t.ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in