2022-01-18, 13:32
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja det är sorgligt. Tyvärr projicerar många människor allt hos sig själva som de inte bearbetat, tillkortakommanden, osäkerhet, mindervärdeskomplex, otrygghet, dålig självkännedom osv - på andra. För just denna mannen blev det den "svenska kvinnan".

Mm..

Kvinnohat är egentligen ett självhat. Självhat för att man inte lyckats fånga en vit fin ung kvinna.

Jag känner incels som har varit öppna, speciellt en som varit extremt öppen. Han säger att han hatar kvinnor, men jag ser bakom det. Han hatar egentligen sig själv och sörjer enormt för att han inte lyckats nå dit han vill.

För att få ur sig ångesten så spyr han galla över svenska snygga kvinnor på nätet. Han har även sagt att han skulle vilja att snygga svenska tjejer skulle dö i nån attack. För då skulle han må bättre. För att dom har nobbat honom och de gjorde så ont.

🙄🙃
2022-01-18, 13:35
Medlem
Citat:
Ja, precis som män i alla former drömmer om snygga och sociala kvinnor. Eller ska kanske kalla dem "bad girls" för att passa ditt narrativ.
Bara de snygga räcker för oss 😀 stort plus om tjejen inte pratar för mycket 🤣
2022-01-18, 13:36
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ja precis sen kommer kvinnorna hata på badboys i stället när deras hjärta blivit krossade för bad boys har alltid nya tjejer yngre, snyggare osv 😀

Jag önskar att alla kvinnor kunde hålla sig borta från kriminella elaka män. Det borde tex vara förbjudet att dejta fångar som sitter i fängelse. Det är helt sjukt.

Dom kvinnorna har nog en o annan skruv lös.

Själv avskyr jag kriminalitet eller killar som löser konflikt med våld. Primitiva vuxenbebisar.
2022-01-18, 13:43
Avslutad
Citat:
Är din fru "ett billigt luder" enligt din föreställningsvärld?

Hon sitter inte på nätet och spyr galla på en man som uppenbarligen haft det svårt att hitta kvinnor men nu lyckats OCH samtidigt erkänner att hon själv utnyttjat en man för hans tillgångar. Dessutom hänger ut honom med och säger att hon skämts med att gå med honom på honom på stan...

Om inte det är ett billigt luder så vet jag inte.

Min fru valde självklart mig för att jag var en man av pondus och snygg i hennes ögon. Hon kommer inte från fattiga förhållanden heller men det kvittar. HON skulle aldrig någonsin uttrycka sig som ludret här gjort.
2022-01-18, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Jag önskar att alla kvinnor kunde hålla sig borta från kriminella elaka män. Det borde tex vara förbjudet att dejta fångar som sitter i fängelse. Det är helt sjukt.

Dom kvinnorna har nog en o annan skruv lös.

Själv avskyr jag kriminalitet eller killar som löser konflikt med våld. Primitiva vuxenbebisar.

Ja, för du själv är ju exemplarisk i ditt samhällsansvar. ..och kan ta hand om dig själv som en vuxen
2022-01-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Hon sitter inte på nätet och spyr galla på en man som uppenbarligen haft det svårt att hitta kvinnor men nu lyckats OCH samtidigt erkänner att hon själv utnyttjat en man för hans tillgångar. Dessutom hänger ut honom med och säger att hon skämts med att gå med honom på honom på stan...

Min fru valde självklart mig för att jag var en man av pondus och snygg i hennes ögon. Hon kommer inte från fattiga förhållanden heller men det kvittar. HON skulle aldrig någonsin uttrycka sig som ludret här gjort.
Skit i de hjärntvättade feminazisterna av båda könen. Det ingår inte i deras världsbild att en asiatisk kvinna väljer en vit man frivilligt. Låt dom leva med blåhåriga fetton som dom får tigga till sig sex med.
2022-01-18, 13:50
Medlem
sothonans avatar
Citat:

Klart man skäms av att gå runt med någon som utseendemässigt ser ut att vara ens pappa åldersmässigt.

Han skulle från första början inte ens raggat på småtjejer. Han var 28 och jag 16 när vi möttes online. Han såg ut som 50 när han tog av sig mössan.

För mig var han som en förälder som tog hand om mig och gav mig trygghet. Men jag var inte attraherad och hade gärna sluppit sexet.

Jag var även uppriktig och sa det när jag skulle flytta in, att jag ville ha en egen säng. Men självklart gick han inte med på det. Hans villkor var att jag skulle vara hans flickvän. Så jag hade inget annat val än att spela med.
2022-01-18, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Skit i de hjärntvättade feminazisterna av båda könen. Det ingår inte i deras världsbild att en asiatisk kvinna väljer en vit man frivilligt. Låt dom leva med blåhåriga fetton som dom får tigga till sig sex med.

Tro mig, jag har hört det så många gånger. Min fru är lika trött på dem hon med. Hon vill inte ens besöka Sverige på somrarna längre p.g.a. alla jävla korkade kärringar som vare sig förstår hennes kultur eller inte kan låta bli att ha åsikter om vårt förhållande..
2022-01-18, 13:52
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ja, för du själv är ju exemplarisk i ditt samhällsansvar. ..och kan ta hand om dig själv som en vuxen

Jag gör så gott jag kan, man kan inte begära mer än så. Ingen mer än jag önskar att jag kunde försörja mig själv, må bra och leva ett normalt liv med en man och barn. Tyvärr har man inte samma förutsättningar när man är sjuk psykiskt.

Du har uppenbarligen problem med empati och sätta dig in i andras mående och sits. Psykopat verkar det som på hur du uttrycker dig.
2022-01-18, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Klart man skäms av att gå runt med någon som utseendemässigt ser ut att vara ens pappa åldersmässigt.

Han skulle från första början inte ens raggat på småtjejer. Han var 28 och jag 16 när vi möttes online. Han såg ut som 50 när han tog av sig mössan.

För mig var han som en förälder som tog hand om mig och gav mig trygghet. Men jag var inte attraherad och hade gärna sluppit sexet.

Jag var även uppriktig och sa det när jag skulle flytta in, att jag ville ha en egen säng. Men självklart gick han inte med på det. Hans villkor var att jag skulle vara hans flickvän. Så jag hade inget annat val än att spela med.

Jag förstår och har levt i skiten själv men du begår kardinalsynd när du bespottar folk och i nästa andetag vill ha medlidande. Mig får du inget medlidande av då, snarare tvärtom. Det kallas för konsekvens av sitt handlande. Googla det.
2022-01-18, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Han kan ju börja med att maximera sina chanser på den inhemska marknaden genom att inte vara en tjock gris. Misslyckas du därefter så kan du importera en kvinna...

+1
2022-01-18, 13:55
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Han, likt övriga som tar en utlänning till landet borde betala för sin partner kring sjukvård m m, det som betalas via våra skatter.

Det spelar ingen roll om det är "Leif" eller Lars Lerin ; ) som tar hit en partner samt en massa barn därtill.

Förstår Medelsvensson hur (även) ekonomiskt tyngda vi är av s k anhöriginvandring, utländska brudimporter och bidrag som fullkomligt sprutar ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in