2022-01-18, 13:06
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Jag har hellre en riktigt sexig asiat med stora bröst, fin rumpa, smal och med vackra drag än en halvfet svensk kvinna som tjatar om jämnställdhet och gnäller över hur männen har det så mycket bättre i samhället än vad ni har. Svenska kvinnor idag kan inte laga mat, inte städa, använder sex som en form av belöning och kan inte acceptera att mannen är överlägsen dem när det kommer till framgång i livet. Dessutom är man som svensk man med blont hår och blåa ögon betydligt mer eftertraktad i dessa länder än på hemmaplan.

Haha... Hur fan lyckas du hitta såna där kvinnor och bara såna? Har inte en enda sån omkring mig eller de närmsta 4 familjerna det är på internet du hör om sådant, stäng av internet och kom in i matchen!
2022-01-18, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Kalla mig vad du vill men inte min fru. Hon sitter inte här och skriver och förtjänar det inte.

..jag KAN vara jävligt elak jag med.

Är din fru "ett billigt luder" enligt din föreställningsvärld?
2022-01-18, 13:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Snygg, social massor med kvinnor som galna i honom, kan välja hur han vill osv 😀

Ganska naturligt ändå att snygga och sociala män och kvinnor är populära och har fler valmöjligheter när det gäller val av partner.
2022-01-18, 13:18
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Idioten är konverterad muslim och är gift med en indonesiska. Han anser kanske innerst inne att hans fru är ett billigt luder och projicerar smärtan det ger honom på andra.

Haha omg.

Vet inte vad han tycker om sin fru, men förmodligen har han inte varit attraktiv bland svenska tjejer och smärtan det skapat har skapat ett hat mot oss vita kvinnor, för innerst inne var det nog en sån han ville ha.

Jag har själv en vit killkompis som hatar kvinnor pga att han har svårt med det sociala och därför inte har varit så attraktiv bland kvinnor som han borde ha varit, med tanke på att han är väldigt snygg. Han har hemsk självkänsla och är ett troll här på flashback och spyr ut sig hat mot svenska kvinnor och kallar dom allt möjligt. Han har nu en tjej med rötter från iran, men har fått höra via en gemensam vän till oss att han konstant pratar om unga vita tjejer och visar hur han dregglar över vår gemensamma kompis kollegor, som är unga vita blonda tjejer.

Hans iranska tjej är snygg och säkert en jättebra flickvän. Men hans dåliga självkänsla finns ju kvar sen innan och han vill fortfarande ha en vit ung blond tjej.

Kanske är så fallet med denna man också som kallar mig billigt luder.

Sorgligt är det hur som helst..
2022-01-18, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ganska naturligt ändå att snygga och sociala män och kvinnor är populära och har fler valmöjligheter när det gäller val av partner.
Ja precis alla kvinnor snygga, fula, mellan drömmer om bad boys 😀
2022-01-18, 13:25
Medlem
sothonans avatar
Citat:
Fast det enda tjejer gör är att jaga badboys?? 😀

Mm sant, men inte tragiska män som sitter och hatar kvinnor på FB. Är en helt annan genre av badboys tjejer vill ha tror jag. 😋
2022-01-18, 13:28
Medlem
sothonans avatar
Citat:

Klassiskt. Ni är fan vidriga och jag gläder mig å Leifs vägnar.

Förresten tror jag det är haram att kalla kvinnor för billigt luder på Flashback. 🤪 Nu kan ju jag inte islam, men kan tänka mig att mobbning är haram.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Haha omg.

Vet inte vad han tycker om sin fru, men förmodligen har han inte varit attraktiv bland svenska tjejer och smärtan det skapat har skapat ett hat mot oss vita kvinnor, för innerst inne var det nog en sån han ville ha.

Jag har själv en vit killkompis som hatar kvinnor pga att han har svårt med det sociala och därför inte har varit så attraktiv bland kvinnor som han borde ha varit, med tanke på att han är väldigt snygg. Han har hemsk självkänsla och är ett troll här på flashback och spyr ut sig hat mot svenska kvinnor och kallar dom allt möjligt. Han har nu en tjej med rötter från iran, men har fått höra via en gemensam vän till oss att han konstant pratar om unga vita tjejer och visar hur han dregglar över vår gemensamma kompis kollegor, som är unga vita blonda tjejer.

Hans iranska tjej är snygg och säkert en jättebra flickvän. Men hans dåliga självkänsla finns ju kvar sen innan och han vill fortfarande ha en vit ung blond tjej.

Kanske är så fallet med denna man också som kallar mig billigt luder.

Sorgligt är det hur som helst..

Ja det är sorgligt. Tyvärr projicerar många människor allt hos sig själva som de inte bearbetat, tillkortakommanden, osäkerhet, mindervärdeskomplex, otrygghet, dålig självkännedom osv - på andra. För just denna mannen blev det den "svenska kvinnan".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sothonan
Mm sant, men inte tragiska män som sitter och hatar kvinnor på FB. Är en helt annan genre av badboys tjejer vill ha tror jag. 😋
Ja precis sen kommer kvinnorna hata på badboys i stället när deras hjärta blivit krossade för bad boys har alltid nya tjejer yngre, snyggare osv 😀
2022-01-18, 13:31
Avslutad
Citat:
Ja precis alla kvinnor snygga, fula, mellan drömmer om bad boys 😀

Ja, precis som män i alla former drömmer om snygga och sociala kvinnor. Eller ska kanske kalla dem "bad girls" för att passa ditt narrativ.
2022-01-18, 13:31
Medlem
Citat:
Tack! ..min Indonesiska fru tackar med!
Har din fru övergett sin gud och religion för att få en chans att föröka sig med dig? Om svaret är nej så är du inte en Chad. Du är en betabux och din fru fantiserar om att skaffa barn med andra män samtidigt som hon är gift med dig.
Kristna Chads har fått fler muslimska kvinnor att överge sin kultur och konvertera till kristendomen än alla missionärer i världshistorien kombinerat
2022-01-18, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Haha... Hur fan lyckas du hitta såna där kvinnor och bara såna? Har inte en enda sån omkring mig eller de närmsta 4 familjerna det är på internet du hör om sådant, stäng av internet och kom in i matchen!

Förmodligen generationsskillnaden...Jag har ingen aning, men de svenska kvinnor som jag har träffat och haft relationer med har alltid velat vara den som drar in degen till hushållet och att jag ska stå tillbaka för att de ska få göra karriär osv. Sedan har de alltid gnällt över manliga kollegor som tjänar mer eller får bättre positioner samtidigt som de inte låter en själv ha inflytande över ens eget liv annat än att sätta in pengar på det gemensamma kontot. Har nu varit singel i sex månader och återfunnit mig själv och vad jag har velat göra istället för att ständigt anpassa mig till vad någon annan vill. Bästa som hänt mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in