Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Hon sitter inte på nätet och spyr galla på en man som uppenbarligen haft det svårt att hitta kvinnor men nu lyckats OCH samtidigt erkänner att hon själv utnyttjat en man för hans tillgångar. Dessutom hänger ut honom med och säger att hon skämts med att gå med honom på honom på stan...
Om inte det är ett billigt luder så vet jag inte.
Min fru valde självklart mig för att jag var en man av pondus och snygg i hennes ögon. Hon kommer inte från fattiga förhållanden heller men det kvittar. HON skulle aldrig någonsin uttrycka sig som ludret här gjort.
Klart man skäms av att gå runt med någon som utseendemässigt ser ut att vara ens pappa åldersmässigt.
Han skulle från första början inte ens raggat på småtjejer. Han var 28 och jag 16 när vi möttes online. Han såg ut som 50 när han tog av sig mössan.
För mig var han som en förälder som tog hand om mig och gav mig trygghet. Men jag var inte attraherad och hade gärna sluppit sexet.
Jag var även uppriktig och sa det när jag skulle flytta in, att jag ville ha en egen säng. Men självklart gick han inte med på det. Hans villkor var att jag skulle vara hans flickvän. Så jag hade inget annat val än att spela med.