2022-01-18, 08:38
Medlem
Problemet är inte bara bristen på sex utan all erfarenhet kring relationer som vi flesta byggt upp under hela livet. Såsom alla relationer finns det en stor risk för att den spricker. Han har aldrig varit med om ett uppbrott, hoppas han då klarar av det.

Med det sagt, önskar honom all lycka.
2022-01-18, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmanuelGoldstein
Här en bra diskussion på temat, mellan Jordan Peterson och Warren Farrell, om "the male loser". Speciellt berättelsen om serietecknaren Robert Crumb, som berättas om var på nedersta botten i dating-hierarkin i sin ungdom, men sedan blev erkänd och nådde viss berömmelse. När så skedde sa han om sin brist på framgång hos kvinnor att "that all changed when I got successful".

https://youtu.be/blGO4rUPKaE?t=403

Hela klippet:
https://youtu.be/blGO4rUPKaE

Hela podcasten (2h37 min): https://www.youtube.com/watch?v=IpPr5i1aHjE
Jag hoppas för hans skull att han prioreterade unga fräscha brudar då och inte ensamstående morsor som tidigare gav honom nobben
Förstår mig inte på de män som inte dejtar så ungt och sexigt som möjligt efter de har blivit rika och berömda
2022-01-18, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Förstår mig inte på de män som inte dejtar så ungt och sexigt som möjligt efter de har blivit rika och berömda

Nu är jag varken särskilt rik eller berömd, men under hela mitt liv har ribban för vilka jag varit attraherad av rört sig med min ålder. Kan inte tänka mig att jag skulle vara ensam.
2022-01-18, 08:43
Medlem
Jon.Holmss avatar
Grattis till Leif som nu äntligen får fitta och får knulla när han vill!

Svenska feminister lär dock se ner på honom, typ ”vilken värdelös man som är tvungen att fixa en importfru” o.s.v. Inget att bry sig om.
2022-01-18, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Nu är jag varken särskilt rik eller berömd, men under hela mitt liv har ribban för vilka jag varit attraherad av rört sig med min ålder. Kan inte tänka mig att jag skulle vara ensam.
Och om dejtar jämngammalt även när du inte behöver det så är du korkad
Hade rollerna varit ombytta och männen inte varit fertila livet ut så hade kvinnorna prioriterat fertila män för familjebildning, tippar på att de selekterar bort sterila män om de får reda på det i förväg
Sluta upp med den tramsiga "pliktkänslan", kvinnorna själva följer sina lustar och inte etik eller moral vid val av partner
2022-01-18, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Grattis till Leif som nu äntligen får fitta och får knulla när han vill!

Svenska feminister lär dock se ner på honom, typ ”vilken värdelös man som är tvungen att fixa en importfru” o.s.v. Inget att bry sig om.
Är ju ändå patetiskt med importfru om det rör sig om en ful thailändska och inte en ung fräsch östeuropeiska
2022-01-18, 08:56
Medlem
Sexköpslagen är tandlös.
2022-01-18, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWeb
Vad tycker feminister egentligen om sånt här? Att en stor tjock vit gubbe (får man väl säga - han påminner om en kändis utan att säga vem) åker och hämtar en liten söt oskyldig flicka i Asien?
Är detta fel enligt feminister? Vad borde han ha gjort enligt er feminister? Gjorde han rätt?

Vad fan tror du de tycker?

Fuck alla feminister, svaga, äckliga, pantade, bedragna, fula, hjärntvättade människor.

Inte fan vill man ha en feminist-flickvän varje fall, då tar jag hellre en asiat alla dagar.

Som tur var har jag en icke-feminist-flickvän med vettig syn på sitt kön.
2022-01-18, 09:03
Medlem
Ghastens avatar
Det är perfekt för honom.

Över 90% av kvinnorna i detta land är redan hjärntvättade av allt skit. Att hitta den extremt lilla klicken som fortfarande är vettiga det är väldigt svårt att hitta dessa härliga kvinnor.
2022-01-18, 09:05
Medlem
grungewhores avatar
Jag hade ingen större framgång hos tjejer fram tills jag var 17. Sedan dess har jag varit singel ett år sammanlagt kanske. Min poäng med att berätta det är tvådelad:
dels så var jag ung och naiv och trodde att det "fanns nån för alla" där ute. jag såg inte helt ut som skit, men i backspegeln så hade jag ju enorm förbättringspotential om jag hade gjort några enkla förbättringar: kläder, frisyr, hållning, badrumsskåpsinnehåll.
men dels så gav allt detta (jodå, den första tjejen styrde ju upp allt detta rätt snart) ett ökat självförtroende och en känsla vad det innebär att vara med någon av det motsatta könet.

I backspegeln borde han kanske upptäckt att det där med tjejer blir lite lättare om man försöker bättra på sina odds själv, t ex genom att inte äta tre påsar chips till frukost. Att gå till en prostituerad i Danmark eller Thailand eller vad fan som helst en gång, för att bli av med mystiken kan nog vara nyttigt för en sån här snubbe. I 20-årsåldern. Vem fan väntar till man är 35?
2022-01-18, 09:07
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Det är en "win win" för båda parter.

Hon vinner det stora lyftet i livet och får leva i Sverige, lära sig språket och arbeta ihop egna pengar.

Killen kommer att vara snäll och tacksam make, finns ingen anledning till svartsjuka mot gamla ex tex.

Förmodligen har han bra ekonomi också då inga tidigare kvinnoaffärer har dränerar honom.

Han vinner en kvinna som kommer vara där för honom när han vill och behöver.

En bra och sund Thailändska är en mycket bra fru som tar hand om det mesta.

Är hon ingen "golddigger" (de är inte så vanliga som man tror) så får han ett bra liv med henne.

Som sagt så talar allt för att båda vinner.

Det här borde inte ens feministerna klanka ner på utan glädjas åt att en kvinna kan få ett lyft.

Att han är stor och fet kanske sticker i ögonen på någon feminist men man måste ändå se till personligheten och leverne.

Men de mest hårdföra i "fittstimmet" tycker såklart att han köpt sig sällskap men det är ingen idé att försöka förklara för dessa människor att det inte handlar om ett "köp".

Jag tvivlar på att det är en förmögen tjej han hittat, de brukar inte lika ofta gifta sig med västerlänningar, så pengar lär behövas skickas till Thailand oavsett om hon är golddigger. Jag tycker egentligen inte det är fel till familj i ett land som saknar sociala skyddsnät, men det kostar ju.
2022-01-18, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWeb
Vad tycker feminister egentligen om sånt här? Att en stor tjock vit gubbe (får man väl säga - han påminner om en kändis utan att säga vem) åker och hämtar en liten söt oskyldig flicka i Asien?
Är detta fel enligt feminister? Vad borde han ha gjort enligt er feminister? Gjorde han rätt?

Han kanske ser ut som Edward Blom men denne potente familjefar har ett rikt sexliv så där det stor skillnad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in