Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Tack för ditt fortsatta engagemang men det finns väl en möjlighet här att han anser sig vara oskyldig till flera av de misstankar som riktas mot honom?
Jag är också fortsatt engagerad i ditt case i väntan på fup.
Så är det alldeles säkert.
Citat:
Om vi tittar på det aktuella fallet ur ett krasst perspektiv så går det inte att utesluta att kvinnans bortgång kanske handlar om en tragisk olycka i anslutning till gräl samtidigt som de andra misstankarna är felaktiga?
Det kan
vi göra. Jag undanber mig dock.
Citat:
Det finns väl ingen okänd naturlag som entydigt pekar på att C måste vara skyldig till allt det som han anklagas för?
Nej, det har du alldeles rätt i. Men...det finns tydligen fakta och bevis som åklagaren sitter på eftersom C sitter där han gör.
Citat:
Man får intrycket när man begrundar din posthistorik att du anser att polisens och åklagarens misstankar är de enda rätta i det aktuella fallet?
Tydligen tingsrättens också eftersom den beslutat om förlängd häktningstid ett antal gånger.
Citat:
Om vi tittar tillbaka lite på helt andra fall och ren rättsröta så står det ju helt klart att ibland eller rätt ofta tom så begås enorma misstag i samband med olika utredningar?
I hur många fall har du gissat rätt när du pläderat för not guilty?
Citat:
Om C motsätter sig förlängning av häktningen så måste det ju finnas starka skäl till detta?
Ja, han är säkert otroligt less på att sitta mol alena med fulla restriktioner.