Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-15, 21:19
  #589
Medlem
diakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undersokaren1

Låt han fortsätta tro att kurder styr Stockholm och är odödliga och skottsäkra människor.

Vart har jag påstått något av detta du skriver din mupp?
Citera
2022-01-16, 05:05
  #590
Medlem
Varför är det så mycket off topic i denna tråd? Först var det vem som var tuffast och visste mest, sen skrevs det om olika kommuner vilken som var "farligast!?" och nu snackas det om folks bakgrunder. Så med andra ord man är tuff om man är med i ett gäng och använder vapen som en terrorist..
Citera
2022-01-16, 05:40
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullsand
Hörde dock att det va Chri* som la merhawi? Hörde han själv sagt detta till folk men kan även vara ryktesspridning nu i efterhand.

Det här stämmer. Hela Västerort vet att det var Chris som tryckte av. Lanko goade killen fint bara.
Citera
2022-01-16, 14:12
  #592
Medlem
Zvazis avatar
Ingen har en bild på BO??
Citera
2022-01-16, 14:19
  #593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Det här stämmer. Hela Västerort vet att det var Chris som tryckte av. Lanko goade killen fint bara.

Har detta något med detta att göra eller var det ingen som ville hämnas M? Tror du hsl nu kommer hämnas Chris död?
Citera
2022-01-16, 15:18
  #594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Det som dock förvånar mig mest i denna tråden hittills är att användaren runkeby ännu inte påpekat att kaptenen en gång i tiden blivit spöad av A*dy från byn hahaha, varje tråd Sirwan omnämns är Runkeby framme =D.

men dt stämmer ju? Ad*y sänkte Sirwan för 2 år sen så han låg och sov, men du ska veta att Ad*dy är både längre och tyngre än Sirwan och bättre fighter, Ad*dy må va en av de skönaste i stockholm, men de är en jävel som kan sloss ska du veta. Sen vart de hetsigt ett par månader sen vart de fred mellan de båda efter lång medling mellan vissa
Citera
2022-01-16, 15:27
  #595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undersokaren1
Absolut , finns fanclubs här till alla möjliga nationaliteter och gäng och sist men inte minst SD såklart. Tråkigt att trådar alltid mynnar ut i sånt skitsnack.

Hade varit intressantare att läsa fler sakliga inlägg från dig BigRob, drazziel och Allchronix, ni är dom få som faktiskt tillför intressant info i tråden.

Låt han fortsätta tro att kurder styr Stockholm och är odödliga och skottsäkra människor.


pallar inte med flashback längre för många som förstör trådarna med skitsnack som MMM100
som inte känner en enda ur DP, SHOTTAZ, FLG, SICARIOS, SSA och kommer med lögn aktig fakta som att internet gangstern Sebbe katten skulle vara någon ledare för DP för det står något i en bok som Sebbe själv har sagt, Sebbe lever på DP, sebbe har inte begått ett enda mord i sitt liv och han och han umgicks inte ens med DP när de var som hetast kan jag säga.

lämnar den här sidan till alla skitsnackare och andra som förstör tråden med bråk om vem som är bäst mellan Araber kurder och ngrer, tycker de kan göra en egen post och bråka hur mycket de vill där om de

Tack och adjö hoppas ni gilla den fakta ni fick av mig för den stämmer till 100%
Citera
2022-01-16, 15:37
  #596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
pallar inte med flashback längre för många som förstör trådarna med skitsnack som MMM100
som inte känner en enda ur DP, SHOTTAZ, FLG, SICARIOS, SSA och kommer med lögn aktig fakta som att internet gangstern Sebbe katten skulle vara någon ledare för DP för det står något i en bok som Sebbe själv har sagt, Sebbe lever på DP, sebbe har inte begått ett enda mord i sitt liv och han och han umgicks inte ens med DP när de var som hetast kan jag säga.

lämnar den här sidan till alla skitsnackare och andra som förstör tråden med bråk om vem som är bäst mellan Araber kurder och ngrer, tycker de kan göra en egen post och bråka hur mycket de vill där om de

Tack och adjö hoppas ni gilla den fakta ni fick av mig för den stämmer till 100%

Haha lämna inte , jag brukar skrolla inlägg bara för att läsa dina eller allchronix / bigrobs inlägg.

En fråga , den här A*dy , har han något o säga till om fortfarande i Rinkeby eller? För har läst någon gång att DP bad han vänligt men bestämt att lämna Rinkeby och att han löd deras tillsägelse väldigt snabbt.

Jag kan dock ha helt helt fel för mig.
Citera
2022-01-16, 16:07
  #597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
men dt stämmer ju? Ad*y sänkte Sirwan för 2 år sen så han låg och sov, men du ska veta att Ad*dy är både längre och tyngre än Sirwan och bättre fighter, Ad*dy må va en av de skönaste i stockholm, men de är en jävel som kan sloss ska du veta. Sen vart de hetsigt ett par månader sen vart de fred mellan de båda efter lång medling mellan vissa

Ardys hela släkt är fan thaiboxare. Hans bror var världsmästare. Sen hans kusiner thaiboxare med
Citera
2022-01-16, 16:14
  #598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undersokaren1
Haha lämna inte , jag brukar skrolla inlägg bara för att läsa dina eller allchronix / bigrobs inlägg.

En fråga , den här A*dy , har han något o säga till om fortfarande i Rinkeby eller? För har läst någon gång att DP bad han vänligt men bestämt att lämna Rinkeby och att han löd deras tillsägelse väldigt snabbt.

Jag kan dock ha helt helt fel för mig.

det stämmer delvis, Ad*dy hade redan flyttat från Rinkeby och DP mena att han och hans bror boby hade mjökat ut Rinkeby i åratal på pengar och att det var dax för en ny genration som faktiskt bor där, men de var inget hot direkt men de va en bestämd ton de sa det på.


Citat:
Ursprungligen postat av Bigrob
Ardys hela släkt är fan thaiboxare. Hans bror var världsmästare. Sen hans kusiner thaiboxare med

du tänker på hans kusin Abbe Djoff som är typ VM mästare i Thai boxning och OS mästare i kick boxning , tror ej boby var det, men Boby likt som Ad*dy var ju sinesjuka gatu fighters och alla i släkten är tränade av Zoran och Sasha i Rinkeby Moy Thai
Citera
2022-01-16, 16:22
  #599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
men dt stämmer ju? Ad*y sänkte Sirwan för 2 år sen så han låg och sov, men du ska veta att Ad*dy är både längre och tyngre än Sirwan och bättre fighter, Ad*dy må va en av de skönaste i stockholm, men de är en jävel som kan sloss ska du veta. Sen vart de hetsigt ett par månader sen vart de fred mellan de båda efter lång medling mellan vissa
Ha ha ha låg och sov? Roligaste ja hört på länge ha ha ha ha. lyssna den enda som sover är du me dit skitsnack. De slogs lite mot varandra med andra ord inte värsta grejen lr händelsen
Citera
2022-01-16, 16:26
  #600
Medlem
Ardy har aldrig gått en enda match för han ville tydligen inte och han Abbe förlora alla sina matcher i k1 men boby däremot va duktig när han va ung och ardy är inte så kriminell av sig som Luis tex annars hade väl ardy också fått huvudvärk av encro😁
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback