Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-16, 16:31
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
det stämmer delvis, Ad*dy hade redan flyttat från Rinkeby och DP mena att han och hans bror boby hade mjökat ut Rinkeby i åratal på pengar och att det var dax för en ny genration som faktiskt bor där, men de var inget hot direkt men de va en bestämd ton de sa det på.




du tänker på hans kusin Abbe Djoff som är typ VM mästare i Thai boxning och OS mästare i kick boxning , tror ej boby var det, men Boby likt som Ad*dy var ju sinesjuka gatu fighters och alla i släkten är tränade av Zoran och Sasha i Rinkeby Moy Thai

Ja djoof bröderna. Hans kusin från husby/Rinkeby Pa. Jo Boby var världsmästare. Det kommer jag ihåg att hans kusin sa till mig
__________________
Senast redigerad av Bigrob 2022-01-16 kl. 17:22.
Citera
2022-01-16, 16:32
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Ardy har aldrig gått en enda match för han ville tydligen inte och han Abbe förlora alla sina matcher i k1 men boby däremot va duktig när han va ung och ardy är inte så kriminell av sig som Luis tex annars hade väl ardy också fått huvudvärk av encro😁

Luis blev så stor som han, blev för att han hängde med Ardy och den där kurden från Tensta kommer inte ihåg vad han hette. Men Ardy är inte en sån som vill mörda och sånt tror jag
__________________
Senast redigerad av Bigrob 2022-01-16 kl. 16:46.
Citera
2022-01-16, 16:36
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigrob
Ja djoof bröderna. Hans kusin från husby/Rinkeby P. Jo Boby var världsmästare. Det kommer jag ihåg att hans kusin sa till mig
Är kanske lite OT, men 1Cuz gräver verkligen sin egen grav. Hur orkar han? En så stor artist som har en stor karriär på musiken men går och dissar @lpo som dog från FLG. Det betyder ju att @lpo och P1raten va dom som rånade honom på kedjan.. 1cuz skriver på sin händelse "**** rest in pee" och "Your killy got killed" menat antagligen till Yasin. Varför slösar en artist som 1cuz bort sin karriär på att beefa istället för att ägna sig åt musiken?
Citera
2022-01-16, 16:39
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är kanske lite OT, men 1Cuz gräver verkligen sin egen grav. Hur orkar han? En så stor artist som har en stor karriär på musiken men går och dissar @lpo som dog från FLG. Det betyder ju att @lpo och P1raten va dom som rånade honom på kedjan.. 1cuz skriver på sin händelse "**** rest in pee" och "Your killy got killed" menat antagligen till Yasin. Varför slösar en artist som 1cuz bort sin karriär på att beefa istället för att ägna sig åt musiken?

Jag vet ingenting om den här 1cuz. Men så är rap nu för tiden. Dom kopierar drill från USA egentligen men blivit stort i England. Där gillar dom att snacka om döda fiender. Men ifall flg kommer göra något åt det vet jag inte. Dom har tillräckligt svårt med dp och Husby så det räcker
Citera
2022-01-16, 16:55
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa33
Ha ha ha låg och sov? Roligaste ja hört på länge ha ha ha ha. lyssna den enda som sover är du me dit skitsnack. De slogs lite mot varandra med andra ord inte värsta grejen lr händelsen

de slogs lite med varandra? då kan jag säga dig att du vet inte ett skit vad du pratar om, Ardy sänkte både Abbas tjokisen och Sirwan så de sov, så fortsätt sov du


Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Ardy har aldrig gått en enda match för han ville tydligen inte och han Abbe förlora alla sina matcher i k1 men boby däremot va duktig när han va ung och ardy är inte så kriminell av sig som Luis tex annars hade väl ardy också fått huvudvärk av encro😁

du och MMM100 frågar mig i olika trådar om fakta ska du komma lära mig nu?
Luis vart stor tack vare Ardy bara så du vet. För det är Ardy som skola Luis hela livet ända sen vi var små jag är 84a så jag är några år äldre än de båda.
och vem har snackat något om K1? jag skrev VM och OS läss innan du svarar. och de var kick boxning inte Thai boxning för på den tiden tävlade han i kick boxning, men han är typ 5 ggr svensk mästare i thai boxning också och tränade sin kusin PAH ofta vill jag minas
och Rinkebys bästa thai boxare genom tiderna är Abbe Djoff och Hamza, Boby var bra precis som Ardy men långt i från vad Abbe joff var, då snackar jag om Alios bror Abbe joff Ardys kusin från Rinkeby.
Ardy ville aldrig tävla det stämmer, han gillade träna som han skulle tävla men tävla ville han inte och hade han gjort de hade han gått cp långt internationellt 100%

varför Ardy inte fått problem för encro är för tt han vart klar pengar messigt för länge sen, han var miljonär redan vid 17 års åldern, i dag letar han talanger inom fotboll han var ju den som sålde Luiz bror till ett spankt lag i la ligga

https://www.youtube.com/watch?v=FDxPvReZM3Q&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=RMWknUmjQIw
__________________
Senast redigerad av Drazziel123 2022-01-16 kl. 17:18.
Citera
2022-01-16, 17:01
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
de slogs lite med varandra? då kan jag säga dig att du vet inte ett skit vad du pratar om, Ardy sänkte både Abbas tjokisen och Sirwan så de sov, så fortsätt sov du




du och MMM100 frågar mig i olika trådar om fakta ska du komma lära mig nu?
Luis vart stor tack vare Ardy bara så du vet. För det är Ardy som skola Luis hela livet ända sen vi var små jag är 84a så jag är några år äldre än de båda.
och vem har snackat något om K1? jag skrev VM och OS läss innan du svarar.
och Rinkebys bästa thai boxare genom tiderna är Abbe Djoff och Hamza, Boby var bra precis som Ardy men långt i från vad Abbe Djoff var, då snackar jag om Alios bror Abbe Djoff Ardys kusin från Rinkeby.
Ardy ville aldrig tävla det stämmer, han gillade träna som han skulle tävla men tävla ville han inte och hade han gjort de hade han gått cp långt internationellt 100%
Shit alla säger olika ja Abbas slockna men sirwan ramla men han somnade inte va ja hörde från hans vänner men sen dess går ha ardy med väst hela tiden säger folk men det är förståeligt sirwan är ju jätte farlig på en annan nivå
Citera
2022-01-16, 17:03
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Shit alla säger olika ja Abbas slockna men sirwan ramla men han somnade inte va ja hörde från hans vänner men sen dess går ha ardy med väst hela tiden säger folk men det är förståeligt sirwan är ju jätte farlig på en annan nivå

bara så du vet tog den beffen slut för över 1 år sen, de är de här jag menar du försöker rätta mig i saker du inte ens vet något om, du kanske får reda på det till nästa år till jul då
__________________
Senast redigerad av Drazziel123 2022-01-16 kl. 17:11.
Citera
2022-01-16, 17:10
  #608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
de slogs lite med varandra? då kan jag säga dig att du vet inte ett skit vad du pratar om, Ardy sänkte både Abbas tjokisen och Sirwan så de sov, så fortsätt sov du




du och MMM100 frågar mig i olika trådar om fakta ska du komma lära mig nu?
Luis vart stor tack vare Ardy bara så du vet. För det är Ardy som skola Luis hela livet ända sen vi var små jag är 84a så jag är några år äldre än de båda.
och vem har snackat något om K1? jag skrev VM och OS läss innan du svarar.
och Rinkebys bästa thai boxare genom tiderna är Abbe Djoff och Hamza, Boby var bra precis som Ardy men långt i från vad Abbe Djoff var, då snackar jag om Alios bror Abbe Djoff Ardys kusin från Rinkeby.
Ardy ville aldrig tävla det stämmer, han gillade träna som han skulle tävla men tävla ville han inte och hade han gjort de hade han gått cp långt internationellt 100%


Ha ha ha ha ha största skitsnacket jag läst. Märks vem du suger av din lilla fjant
Citera
2022-01-16, 17:11
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
bara så du vet tog den beffen slut för 1 år sen, de är de här jag menar du försöker rätta mig i saker du inte ens vet något om, du kanske får reda på att de peace nästa år till jul då
Nuförtiden kan man inte lita på nåt eller nån folk gör peace sen klipps de ändå konstiga tider idag
Citera
2022-01-16, 17:12
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa33
Ha ha ha ha ha största skitsnacket jag läst. Märks vem du suger av din lilla fjant

lyssna är passiv till allt, båda två är grymma personer och grymma fighters skriver bara sanningen
sen att Sirwan är farligare och mer kapabel i krig säger jag absolut inte nej till. så du får suga själv för jag gillar tjejer. Hej svej
Citera
2022-01-16, 17:13
  #611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Nuförtiden kan man inte lita på nåt eller nån folk gör peace sen klipps de ändå konstiga tider idag

de har träffats efter om jag säger så
Citera
2022-01-16, 17:17
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är kanske lite OT, men 1Cuz gräver verkligen sin egen grav. Hur orkar han? En så stor artist som har en stor karriär på musiken men går och dissar @lpo som dog från FLG. Det betyder ju att @lpo och P1raten va dom som rånade honom på kedjan.. 1cuz skriver på sin händelse "**** rest in pee" och "Your killy got killed" menat antagligen till Yasin. Varför slösar en artist som 1cuz bort sin karriär på att beefa istället för att ägna sig åt musiken?

Vart framgår det att dissen var till @lpo?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback