Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-17, 02:29
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
konstigt att de inte tog han själv för länge sen då? jag menar om du ändå kör och killen har tagit deras vän så borde de kört på han själv. sen kanske de firar hans död för att de ser ennu än HSL död för de vart ju spänt efter Kardos död och Husby är inte speciellt förtjusta i HSL efter hur Shad och Kardo behandla de när de var yngre

men men vi kommer ingenstans med Chriz och Merhawi, du kommer inte ändra vad jag tror veta och samma sak med dig så vi släpper det

Om du vill, kom DM så kan jag visa dig att det är exakt av den anledningen man firat att Chris dog.

Men ja du har rätt, vi kommer inte komma så mycket längre.
__________________
Senast redigerad av Allchronix69 2022-01-17 kl. 02:32.
Citera
2022-01-17, 02:31
  #710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
naa det blir er uppgift att få fram, gav ju er en gåta att lösa har redan bidragit med mycket och så fort jag somnat är detta konto ett blott minne , skulle slutat skriva för ett par timmar sen men de kom några saker jag ville svara på

Sluta ej skriv! Det är intressanta grejer du o de andra skriver om.

Läste nu i en annan tråd att folk från söderort har hotat honom ?
Citera
2022-01-17, 04:33
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajskrokan
Sluta ej skriv! Det är intressanta grejer du o de andra skriver om.

Läste nu i en annan tråd att folk från söderort har hotat honom ?
Vilken tråd?
Citera
2022-01-17, 08:54
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Vilken tråd?

Här:
(FB) Skvaller om Dree Low
Citera
2022-01-17, 09:08
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
nyss var det ju jag som hade sagt det? och du vet inte vem det var som gjorde det då vet du inte resten av saningen häller, Chriz klippte inte Siffat och vill du tro det så får du göra det och han klpiite verkligen inte Merhawi de var a*a


Skitsamma det går ej att diskutera med dig.
Okej gud du har rätt i allt.

Jag VET att Chri* var med och klippte Sif*at, dom var flera som sköt honom.

När jag sa att det var A*a som klippte Mer*awi så var 3 personer inne och ville motbevisa mig (hade för mig att du var en av dom).
Citera
2022-01-17, 09:55
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Ytterligare info:
1) Bella hade gömt Al4 B3hkit i sin egen lägenhet. Polisen hade Span på hennes lgh då pojkvännen *hristofer *aamano (*=C), efterlyst i sin utevaro, inte befann sig i sin egen lgh.
Vid inträdet i Bellas lilla etta hittade man AB som gömt sig under en filt.🤣
Mer detaljer i denna länkade tråd!


Han var inte pojkvän till den där horan och vet det med 100% så sluta skriv det.
Citera
2022-01-17, 10:01
  #715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
HSL har, eller hade, starka kopplingar till Märsta ja. HSL’s toppskikt (två bröder) ägde bl.a. en krog i Märsta en kortare period. Finns även släktband mellan folk i MN och HSL.

skämtar du med mig nu eller? menar du på fullaste alvar att man har starka koplingar till märsta nätverket för att ens syster bor där? posta inte ens om du inte har något vettigt att säga


Finns inga kopplingar då min teori är att Märsta nätverket har anlitat någon från säkert nba att utföra detta då dom inte själva hade bollarna, så nu kan agrin komma tillbaka till Sverige för han tror han är säker. Bara en teori.
Citera
2022-01-17, 10:09
  #716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detedet
Han var inte pojkvän till den där horan och vet det med 100% så sluta skriv det.

Jag har läst genom de sista sidorna massor med misslyckades smågangsters!

Nån skrev om att hans gruppering skulle ha vunnit?
Vunnit vad?

Folk som har varit med många år o gjort saker vet att i den världen finns ingen vinnare

Det finns Bara 2 pris du kan vinna
1 kortlekar med grabbarna 20 år frammåt sen jobba på samhall
2 du får uppleva brinnande känsla i kroppen innan du stänger Dina ögon!

Sluta skriva här massor med saker om Era vänner eller era fiender ha lite karaktär om ni ens vet va de e efter några utbankade gubbar
__________________
Senast redigerad av Smartapojken 2022-01-17 kl. 10:18.
Citera
2022-01-17, 10:22
  #717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag har läst genom de sista sidorna massor med misslyckades smågangsters!

Nån skrev om att hans gruppering skulle ha vunnit?
Vunnit vad?

Folk som har varit med många år o gjort saker vet att i den världen finns ingen vinnare

Det finns Bara 2 pris du kan vinna
1 kortlekar med grabbarna 20 år frammåt sen jobba på samhall
2 du får uppleva brinnande känsla i kroppen innan du stänger Dina ögon!

Sluta skriva här massor med saker om Era vänner eller era fiender ha lite karaktär om ni ens vet va de e efter några utbankade gubbar


Finns inget att vinna och i dom kretsarna finns inga riktiga vänner heller, allt handlar om status och pengar.
Citera
2022-01-17, 10:31
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detedet
Finns inget att vinna och i dom kretsarna finns inga riktiga vänner heller, allt handlar om status och pengar.

De tror att de spelar ett spel o att de kan vinna nåt!

Som du skriver finns inga vänner Bara människor som leker att de e Dina vänner tills du går ut med de i skogen för o gräva ner saker för du litar på de sen du går nästa dag tillbaka finns inget där
Alltid Samma cirkel slutar med Samma resultat
Citera
2022-01-17, 17:02
  #719
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Ytterligare info:
1) Bella hade gömt Al4 B3hkit i sin egen lägenhet. Polisen hade Span på hennes lgh då pojkvännen *hristofer *aamano (*=C), efterlyst i sin utevaro, inte befann sig i sin egen lgh.
Vid inträdet i Bellas lilla etta hittade man AB som gömt sig under en filt.🤣
Mer detaljer i denna länkade tråd!
Citat:
Ursprungligen postat av detedet
Han var inte pojkvän till den där horan och vet det med 100% så sluta skriv det.
När jag läst dina totalt sju (7) postade inlägg på fb, så inser jag att du utan källfakta gärna vill bli betraktad som bättre vetande än övriga, som du anser sprider skit på fb.
Om du hakade upp dig på ordet "pojkvän", som en journalist använde för ett par år sedan, så passar "torsk" kanske bättre efter allt C.C. knullande med horan som även under en tid ställde upp för bajnödiga araber i Dubai.
Ditt påpekande om benämningen på typen av relation mellan de två lågpannade idioterna, ger knappast någon bättre bild utav denne C.C..
Citera
2022-01-17, 17:14
  #720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
När jag läst dina totalt sju (7) postade inlägg på fb, så inser jag att du utan källfakta gärna vill bli betraktad som bättre vetande än övriga, som du anser sprider skit på fb.
Om du hakade upp dig på ordet "pojkvän", som en journalist använde för ett par år sedan, så passar "torsk" kanske bättre efter allt C.C. knullande med horan som även under en tid ställde upp för bajnödiga araber i Dubai.
Ditt påpekande om benämningen på typen av relation mellan de två lågpannade idioterna, ger knappast någon bättre bild utav denne C.C..


Vet du bilden av C här inne är mitt sista bekymmer för dom som kände honom vet vem han var och det räcker för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback