2022-01-12, 21:44
Medlem
Horar inte hotar
Citera
2022-01-13, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlschroff
Om du nu mår bättre.
Varför skaffar du dig inte ett arbete, eftersom du verkar må dåligt varje gång du horar?

Hen har inte horat. Hen hittar på. Hen skriver om sina fördomar, inte erfarenheter.
Citera
2022-01-13, 08:13
Medlem
Även om personen då lever i en fiktiv värld.
Så gäller fortfarande samma råd skaffa dig ett arbete.
För då behöver ju inte personen stanna kvar i sin fiktiva värld.
Citera
2022-01-13, 16:36
Medlem
Citat:
Om du nu mår bättre.
Varför skaffar du dig inte ett arbete, eftersom du verkar må dåligt varje gång du hotar?
Tack för din fråga. Tror den redan är besvarad tidigare, men jag svarar igen.

För mig handlar det kanske inte främst av inkomsten. För mig fyller det många funktioner i mitt mående främst. Man kan se det som ett självskadebeteende, ett sätt att lindra min ångest och mitt självhat på. Även ett sätt att ta tillbaka makten och bearbeta tidigare övergrepp (återuppleva de i situationer där jag har mer kontroll). Väldigt komplext problem.

Just nu studerar jag, får CSN bidrag+lån som täcker mina utgifter. Så just nu är inte den ekonomiska biten kärnan i mitt problem.
Citera
2022-01-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Tack för din fråga. Tror den redan är besvarad tidigare, men jag svarar igen.

För mig handlar det kanske inte främst av inkomsten. För mig fyller det många funktioner i mitt mående främst. Man kan se det som ett självskadebeteende, ett sätt att lindra min ångest och mitt självhat på. Även ett sätt att ta tillbaka makten och bearbeta tidigare övergrepp (återuppleva de i situationer där jag har mer kontroll). Väldigt komplext problem.

Just nu studerar jag, får CSN bidrag+lån som täcker mina utgifter. Så just nu är inte den ekonomiska biten kärnan i mitt problem.
Hej där om du nu inte är i behov av pengar skaffa en kund krets med män som behandlar dig på ett sätt att du inte äcklas av dina bisyssla. Ta bra betalt eller ligga långt och bara köra med stammisarna, det som kan uppföra sig som den mänskliga varelser som du är och inte minst behalar dig som en tjej och inte som en hora om ni inte kör rollspel med varandra lycka till
Citera
2022-01-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Hej där om du nu inte är i behov av pengar skaffa en kund krets med män som behandlar dig på ett sätt att du inte äcklas av dina bisyssla. Ta bra betalt eller ligga långt och bara köra med stammisarna, det som kan uppföra sig som den mänskliga varelser som du är och inte minst behalar dig som en tjej och inte som en hora om ni inte kör rollspel med varandra lycka till
Ofta blir det så när jag mår bättre än vanligt. Att man tackar nej till nya och de som inte kan bete sig. Känns ganska säkert att träffa de som beter sig och man litar på mer eller mindre.
Citera
2022-01-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ofta blir det så när jag mår bättre än vanligt. Att man tackar nej till nya och de som inte kan bete sig. Känns ganska säkert att träffa de som beter sig och man litar på mer eller mindre.
Men kanske ska du tänka dig att hitta rätt kund och skita i att träffa nya. För det flesta som köper sex är nog den vanliga manen som kör vanlig vanilj och gfe utan konstiga idéer, men som söker närhet och kärlek.
Men jag är inte någon expert på området,om man läser omdömen om tjejerna så tycker jag att det flesta verkar vara väldigt ointresserad av kunder. Men kanske en av tio har en fin service mot kund, man undrar lite hur det kommer sig. Är det ett skitigt fyllo som kommer en gubbe. Det som ger positiva omdömen är de rena vatten kammade och ger en bra dricks
Citera
2022-01-14, 16:04
Medlem
Citat:

Hur mycket tar du då för en halvtimme? Är det 1500 eller 2000?
Citera
2022-01-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Hur mycket tar du då för en halvtimme? Är det 1500 eller 2000?
Det varierar. Brukar ta mellan 1000-2500 för 30min, lite beroende på vad en vill göra och vem kunden är. Om det är någon grisig brukar jag höja, någon schysst som man träffat innan så brukar jag sänka. Men standard brukar vara 2000 nu för tiden, är nog de för de flesta svenskatalande eskorter.
Citera
2022-01-16, 09:34
Medlem
Jag är lite nyfiken på den delen där du säger ta tillbaka makten.
Förstår inte riktigt när du samtidigt tvingar dig själv att ligga med dem. Där förstår jag för där är självskadebeetendet.
Citera
2022-01-16, 21:00
Medlem
Citat:
Jag är lite nyfiken på den delen där du säger ta tillbaka makten.
Förstår inte riktigt när du samtidigt tvingar dig själv att ligga med dem. Där förstår jag för där är självskadebeetendet.
Ska försöka förklara.

Var tidigare med om ett övergrepp när jag var under 18 år. För mig kom efterspelen ganska långt efter när jag insåg vad som faktiskt hänt, långt efter att gärningsmannen blev dömd. Ett vanligt sätt att bearbeta traumatiska upplevelser kan vara att återuppleva de på vissa sätt. Det kan vara såsom att gå tillbaka till platser, kolla på bilder, videos på när det som hände om det finns, kolla på gamla sms etc. För mig blev det bl.a att återuppleva det fast under (mer) kontrollerade former, med sexköpare, där jag har betydligt mer makt än under övergreppet som barn.

Det är nog det mest negativa med traumat efteråt. Det blir på sätt och vis fler övergrepp även om det inte alls är i samma grad som det första och det sättet att bearbeta det på kommer aldrig att bota mig. Jag kommer förmodligen aldrig bli botad och kunna glömma det som hände. Det blev mitt första minne av sex med en annan person och gav mig en dålig bild om hur sex ska kännas och vara. Det gav mig även dålig tanke av mig själv det kändes som att min kropp inte längre var min och jag kunde inte tvätta bort hans kropp från min.

Kan eventuellt skriva ett mer ingående inlägg om så önskas men hoppas att detta gav dig ett lite klarare svar. Och ja jag står i kö för PTSD behandling.
Citera
2022-01-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ska försöka förklara.

Var tidigare med om ett övergrepp när jag var under 18 år. För mig kom efterspelen ganska långt efter när jag insåg vad som faktiskt hänt, långt efter att gärningsmannen blev dömd. Ett vanligt sätt att bearbeta traumatiska upplevelser kan vara att återuppleva de på vissa sätt. Det kan vara såsom att gå tillbaka till platser, kolla på bilder, videos på när det som hände om det finns, kolla på gamla sms etc. För mig blev det bl.a att återuppleva det fast under (mer) kontrollerade former, med sexköpare, där jag har betydligt mer makt än under övergreppet som barn.

Det är nog det mest negativa med traumat efteråt. Det blir på sätt och vis fler övergrepp även om det inte alls är i samma grad som det första och det sättet att bearbeta det på kommer aldrig att bota mig. Jag kommer förmodligen aldrig bli botad och kunna glömma det som hände. Det blev mitt första minne av sex med en annan person och gav mig en dålig bild om hur sex ska kännas och vara. Det gav mig även dålig tanke av mig själv det kändes som att min kropp inte längre var min och jag kunde inte tvätta bort hans kropp från min.

Kan eventuellt skriva ett mer ingående inlägg om så önskas men hoppas att detta gav dig ett lite klarare svar. Och ja jag står i kö för PTSD behandling.

Har du haft många kunder ny i januari?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in