2022-01-25, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Har du haft många kunder ny i januari?
Nej, vet inte vad som räknas som många eller få. Men brukar aldrig göra mer än en träff per vecka även om jag mår rent utsagt skit. Har träffat två st denna månad.
Citera
2022-01-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Nej, vet inte vad som räknas som många eller få. Men brukar aldrig göra mer än en träff per vecka även om jag mår rent utsagt skit. Har träffat två st denna månad.

Glöm inte bort att ta det försiktigt bara och försök hitta ett sätt så att du mår bättre och det utan droger. Har du testat tolvstegsmetoden och NA?
https://www.nasverige.org/en/hemsidan
Citera
2022-01-26, 00:43
Medlem
Citat:
Här kommer en samlingstråd med recensioner av de torskar jag har träffat. En mod sa att det skulle passa bättre och annars skulle antas som "spam" eftersom jag har så många recensioner. Men jag fattar, är ny på forumet och kommer samla alla recensioner i denna tråd.

Har även fått förslag och kritik av användare här. För mig är det enklast att berätta om den "Första", "Bästa", "Sista", "Konstigaste" eftersom det är dem jag kommer ihåg och lägger sig på minnet. Men ni verkar vilja höra om vanliga träffar som är "normala" inom ramarna för sexköp. Ni verkar även tro att jag är ett troll och det är jag verkligen inte men kan förstå att flera tror det då mycket av det som hänt är helt j*vla sinnessjukt.

Jag driver även en blogg och instagramsida anonymt där jag delar med mig om just dessa upplevelser. Nackdelen är att det mestadels är tjejer i samma situation som följer mig där och personer som vill hjälpa mig att må bättre och hitta ut. Här på flashback är det en helt annan målgrupp minst sagt.

Men i kommande inlägg i denna tråd kommer fler berättelser om torsk-träffar! Både de som stuckit ut och de som var "normala".

Tack och hej.

Hoppas allt ordnar sig för dig!
Jag har all respekt för dig och din situation.
Att vara i prostitution är en hård och utsatt väg i den här smutsiga världen.
Citera
2022-01-26, 00:53
Medlem
TupolevTu-144s avatar
[quote=Neokles|75620115]
Citat:
Torsken som torskade på ett hotell

Att en missbrukande 20ish HVB brukare och sexsäljare skriver felfri drygt medelålderssvenska (inte ett stavfel, vettig meningsbyggnad och väl strukturerad, nästan intresseväckande men emotionellt rätt oinvolverad story) är näst intill osannolikt. Det är nog ett skrivutbildat/professionellt troll som står för texten. Sorry.

Din kommentar fick mig att skratta. Förmodligen för att det känns som du prickar helt rätt!
Citera
2022-01-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Glöm inte bort att ta det försiktigt bara och försök hitta ett sätt så att du mår bättre och det utan droger. Har du testat tolvstegsmetoden och NA?
https://www.nasverige.org/en/hemsidan
Ett av mina HVB hem hade detta program, men blev flyttad därifrån ganska fort och tror inte det hade passat mig alls. NA vill jag inte ta upp då det är svårt för mig att tala i grupp.
Citera
2022-01-27, 11:07
Medlem
[quote=Neokles|75620115]
Citat:
Torsken som torskade på ett hotell

Att en missbrukande 20ish HVB brukare och sexsäljare skriver felfri drygt medelålderssvenska (inte ett stavfel, vettig meningsbyggnad och väl strukturerad, nästan intresseväckande men emotionellt rätt oinvolverad story) är näst intill osannolikt. Det är nog ett skrivutbildat/professionellt troll som står för texten. Sorry.

Jag skrev korrekt svenska utan stavfel och med vettig meningsbyggnad när jag gick på mellanstadiet. Att du behövde uppnå medelåldern för att behärska det normalbegåvade kids klarar när de är 11 är ingen norm eller indikation på något alls.
Citera
2022-01-27, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Håller med! Det är helt jävla galet att det fortgår på detta sätt lagmässigt. Studenter, feta hemmakärringar och all annan blandning av tjejer som håller på med detta bara ler av lycka att få sina lättförtjänta stålar på ett enkelt sätt. Kriminalisera eller avkriminalisera allt med sexförsäljning
Det har med respekt mot mannen att göra.

"Respekt mot mannen"?
Du menar att män inte har någon som helst impulskontroll eller förmåga att fatta egna beslut? Om något finns att köpa och erbjuds på undanskymda platser på nätet så är mannen tvungen att leta rätt upp dessa erbjudanden om t ex sex och droger. De är också tvungna att köpa eftersom det liksom finns där till salu.
Jag säger att det är du som helt saknar respekt för män och deras förmåga att göra egna och fria val.
Citera
2022-01-27, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
"Respekt mot mannen"?
Du menar att män inte har någon som helst impulskontroll eller förmåga att fatta egna beslut? Om något finns att köpa och erbjuds på undanskymda platser på nätet så är mannen tvungen att leta rätt upp dessa erbjudanden om t ex sex och droger. De är också tvungna att köpa eftersom det liksom finns där till salu.
Jag säger att det är du som helt saknar respekt för män och deras förmåga att göra egna och fria val.

Det bör vara förbjudet att både sälja och köpa sex. Ska inte samhället vara jämställt? Män förlöjligas och hängs ut på grund en tokig lag som borde se annorlunda ut. Dessa sidor är förövrigt knappast dolda utan finns helt öppet på nätet. Ingen behöver leta.....
Citera
2022-01-27, 12:41
Medlem
Citat:
Det bör vara förbjudet att både sälja och köpa sex. Ska inte samhället vara jämställt? Män förlöjligas och hängs ut på grund en tokig lag som borde se annorlunda ut. Dessa sidor är förövrigt knappast dolda utan finns helt öppet på nätet. Ingen behöver leta.....

Tillägg... sen är det väldigt lågt att utnyttja män genom att erbjuda sexuella tjänster då många saknar sex i vardagen och sex är ett nedärvt behov.... tror sex är mycket mer drivande sketna droger exempelvis då det inte är nedärvt..... man borde slå ett slag mot sexsäljarna oxå faktiskt.
Citera
2022-01-27, 12:41
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Det samma gäller trådarna där torskarna öppet diskuterar de prostitierade och recenserar dem... inte bara deras tjänster utan även fakta kring drogbruk och annat. Någon slags märklig jämlikhet kan man väl säga då att denna tråd finns...
Citera
2022-01-27, 12:43
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ett av mina HVB hem hade detta program, men blev flyttad därifrån ganska fort och tror inte det hade passat mig alls. NA vill jag inte ta upp då det är svårt för mig att tala i grupp.

Du behöver inte tala i grupp om du inte vill. Mötena är mest till för dig om du vill, och för att möta likasinnade och få en förståelse för att du inte är ensam. Det och att hitta en sponsor som kan hjälpa dig gå igenom programmet riktigt. Jag tycker du ska testa det. Det är en av de mest djupgåene former av nästintill terapi jag gått igenom.
Citera
2022-02-07, 22:12
Medlem
Citat:
Tillägg... sen är det väldigt lågt att utnyttja män genom att erbjuda sexuella tjänster då många saknar sex i vardagen och sex är ett nedärvt behov.... tror sex är mycket mer drivande sketna droger exempelvis då det inte är nedärvt..... man borde slå ett slag mot sexsäljarna oxå faktiskt.
Var nog bland det dummaste jag hört på länge.

Ja, närhet är viktigt för människor. Men att köpa sex är väl inte rätt, om man vill ha sex finns en hel dejtingvärld för ömsesidig närhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in