2024-03-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHoran
Skriver om saker som hänt tidigare i mitt liv. Inte saker som händer just nu. Har inte sålt sex på över ett år.

Alla köper sex. Finns ingen speciellt typ av människa. Men allra mest män i 30-60års åldern. De jobbar med vad som helst, singlar, sambos, gifta, 0 barn, 100 barn.

Hur var den bästa torsken du har mött då?
Citera
2024-03-17, 15:13
Medlem
Citat:
Tack för dina snälla ord.

Nej hotell har jag inte stått för och skulle aldrig göra. Dumt om ingen sen dyker upp som händer hälften av gångerna.

Tror att rädslan också är ömsesidig, torskar är rädda för att åka fast eller att jag skulle vara nmågon som berättar för deras familj etc.

Men ja det är riskabelt Och dumt. Men när man är nere i mörkret är det svårt att se ut till hoppet. Nu är det mycket bättre med mig Sakta men säkert upp, upp, upp.
Har du blivit hyfsa bra vän med nån kund ? Alltså nån du träffar oftare kanske till bättre pris,smsar me dosa.
Citera
2024-03-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Hur var den bästa torsken du har mött då?
Det finns ett inlägg om, eller kanske är det en egen tråd som du hittar under min profil

Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Har du blivit hyfsa bra vän med nån kund ? Alltså nån du träffar oftare kanske till bättre pris,smsar me dosa.
Ja, det hände. Mest för att det var tryggt och behövde inte lägga lika mycket tid och energi på de som var nya för mig.
Citera
2024-03-21, 06:18
Medlem
Citat:
Det finns ett inlägg om, eller kanske är det en egen tråd som du hittar under min profil

Ja, det hände. Mest för att det var tryggt och behövde inte lägga lika mycket tid och energi på de som var nya för mig.
Ja är bättr ett bägge håll så länge det passar kvinnan tyvärr
Citera
2024-03-21, 17:34
Medlem
Citat:

Tyvärr är svårt att få till en bra träff om man inte blir en stam kund. Svårare att bedöma om det är en av de som åker landet runt,min erfarenhet av tjejernas som är ute på nätet är bli färdig fort och gå sedan vidare,och kom inte till backa, tyvärr händer det allt som oftast
Citera
2025-04-23, 15:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Har inte skrivit här på ett tag. Mest för att jag inte träffat någon på länge och fått en del otrevliga meddelanden privat här på flashback.

Ikväll känner jag dock att jag behöver skriva av mig. Har försökt skriva inlägg här men har känts som att jag outat mig för mycket i varje inlägg. Men har sparat de och kanske lägger upp de vid ett senare tillfälle.

Torsken som kom med blommor och choklad
Jag vet inte hur han tolkade att vårat möte skulle gå till. Men genom han gester verkade det som att han fått för sig att han ska på en mycket romantisk dejt.

Torsken: Runt 35-40 år, svensk, påstod sig ha familj, såg egentligen ut som vem som helst, lite fet och tappat en hel del hår.

Vi möttes upp i närheten av mig som vi hade planerat. Visste inte riktigt vad jag skulle kolla efter då jag inte fått något specifikt signalement av honom och var mycket folk i rörelse där vi bestämt att mötas upp. Han blev ett par minuter sen skrev han så jag fortsatte vänta och hålla utkik.

Efter ett tag kommer en man fram till mig och säger "mitt" namn frågande. Ja, säger jag och förstår snabbt att det är torsken. I handen har han en ask choklad och en blombukett invirad i papper. "Det här är till dig!" så räcker han fram det med ett lite hånande leende kändes det som. Jag sa tack och tog emot blommorna och chokladen för att sedan leda vägen till mig.

När vi kommit in så kollar han sig runt, klampar in hos mig med både jacka och skor vilket kändes otrevligt men han kanske trodde det skulle stå några killar och råna honom innanför dörren. Hur som helst kastar han av sig alla kläder när han tycker det känns lugnt, sina fruktansvärt färgglada kalsonger har han kvar. Han ber mig komma och sätta mig vid honom vilket jag gör och hinner knappt lägga ifrån mig blommor eller chokladen på ett ok ställe. Vi har efter det dåligt sex där det känns som att jag blir kvävd av hans kroppstyngd på mig. Han verkar tycka det är desto bättre och kommer ganska tidigt för att ha kallat sig själv "extremt uthållig" i chatten några timmar tidigare. Han ber om ursäkt för att han "kom för tidigt" som om jag skulle bry mig om hans insats i akten ändå. Men han klär på sig ganska snabbt och slänger 4st femhundra sedlar på bordet medans han samlar sina saker och sig själv. Upplevde att han fick ångest, kanske för att vet att det är fel eller för att han varit otrogen. Jag frågar inte. Han frågar om jag kan följa honom till bussen igen vilket jag gör bara för att vara snäll och bli av med honom så fort som möjligt.

Det var en ganska annorlunda upplevelse i det hela. Har aldrig hänt tidigare att någon kommit med blommor och choklad. Inte ens på vanliga dejter jag varit på. Vi hördes ett par gånger efter att vi sågs men träffades inte mer. Har inte kontakt idag. Kastade blommorna från fönstret då jag inte ville ha några minnen kvar av honom men chokladen åt jag upp haha.

5/10, konstig men ändå snäll.
Skrattade högt åt denna. Förvånar mig dock inte att det finns dårar som kommer med blommor och choklad till någon de köper sex av.

Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Har du funderat på att skapa ett Onlyfans konto, eller sälja använda trosor istället? Då slipper du ju ha sex med en massa torskar. Måste ju vara bättre att runkgubbarna sitter och runkar framför datorn hemma åt dig än att du har sex med dem. Det var en influencer nyligen som sålde sina fisar på burk. På detta skrapade hon ihop en halv miljon dollar. Det finns en guldgruva med desperata män där ute som du kan tjäna pengar på utan att ha sex med dem. Men det handlar kanske inte bara om pengar?
Det var som fan. Då gick det att sälja luft trots allt då. Undrar om det verkligen fanns någon pruttlukt kvar i burken när den nådde beställaren några dagar senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in