Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Nödgodkänt är inte detsamma som godkänt. Färdigtestat är det 2023. Alla som låter sig injiceras innan dess är försökskaniner i ett medicinskt experiment.
Och ja, själv prövade jag det relativt outforskade superdödsmördarviruset som du nämner. 2-3 dagar av mild feberkänsla resulterade det i. Varenda förkylning jag haft i mitt liv har varit klart värre. Och nu har jag dessutom en immunitet som är vida överlägsen den s k immunitet ni försökskaniner fått från det s k vaccinet.
Jobbigt att läsa för religiösa vaccindyrkare, men so be it.
Ok,
Två val. Antingen ett virus utvecklat av wuhan institute of virology eller ett vaccin utvecklat av Biontech. I båda fallen ligger vaccinindustrin bakom. Eventuella långsiktiga konsekvenser har vi inte full koll på.
Så bara att välja pest eller kolera
Jag valde tre doser vaccin men käkade Ivermectin så jag slapp biverkningar av vaccinet. Inte ens lite huvudvärk av vaccindoserna så nöjd. Lite svårare att välja viruset då man isåfall aktivt måste söka upp nån sjuk o stänga in sig i ett trångt utrymme ;-)
En fördel med vaccin är att jag fick ett vaccinbevis som gjorde det mycket smidigare att gå på restaurang i Tyskland tex. Ja, vaccinbevis är elakt men är ju tyvärr en realitet att ta hänsyn till.
Tänkte ta en flygresa söderut nästa vecka o planerar då ta mitt första PCR/antigentest! En ordentlig genomspolning av näsan med saltvatten samt gurgling strax innan testet borde garantera ett negativt test!