Citat:
Känns som ni lägger för mycket energi på en person som uppenbarligen aldrig kommer erkänna sina fel, likt en Flatearther eller religös-person så spelar det ingen roll hur mycket bevis som läggs fram för det viftas ändå bara bort. Lite synd att tråden alltid spårar ur på grund av två användare som aldrig kan skriva vettiga inlägg.
Några intressanta matcher i helgen. City-Chelsea tror/hoppas jag på Chelsea vinst för ligans skull, tror dock ändå City känns lite för starka, men att få in lite nerv igen hade ju varit kul. Jag tror mitt Man Utd får svårt idag borta mot Villa. Spelet har inte sett bra ut på hela säsongen, jag lider med Rangnick som jag helt klart står bakom (gillar hans filosofi) men Aston Villa under Gerrard har varit bra och jag tror faktiskt på förlust eller oavgjort idag. Skulle vi ta 3 poäng skulle jag faktiskt bli imponerad. NLD imorgon (om det nu inte skjuts upp) kan också bli intressant. Spurs och Arsenal känns på uppgång men Arsenal har väl knappt ett mittfält att starta med (de får väl slänga in Wilshere) så kan bli intressant.
Några intressanta matcher i helgen. City-Chelsea tror/hoppas jag på Chelsea vinst för ligans skull, tror dock ändå City känns lite för starka, men att få in lite nerv igen hade ju varit kul. Jag tror mitt Man Utd får svårt idag borta mot Villa. Spelet har inte sett bra ut på hela säsongen, jag lider med Rangnick som jag helt klart står bakom (gillar hans filosofi) men Aston Villa under Gerrard har varit bra och jag tror faktiskt på förlust eller oavgjort idag. Skulle vi ta 3 poäng skulle jag faktiskt bli imponerad. NLD imorgon (om det nu inte skjuts upp) kan också bli intressant. Spurs och Arsenal känns på uppgång men Arsenal har väl knappt ett mittfält att starta med (de får väl slänga in Wilshere) så kan bli intressant.
Trösten är väl att man kan scrolla förbi sista sidornas ”diskussion” med gott samvete, man har inte missat något övht i de inläggen. Kanske om det finns något intressant däremellan att prata om.
Ja, mycket spännande matcher i helgen men har inte kunnat tagga till på dem pga läget med uppskjutna matcher. Cynikern i mig övertygad om att klubbarna gärna överdriver sina sjukdomsproblem beroende på motståndare, spelschema, tillgängliga spelare osv. Utnyttjar att FAs bedömningar fladdrar som vinden.
Det vore riktigt kul för spänningen i ligan om Chelsea kan sno lite pinnar och Spurs spöar Arsenal. För kampen om fjärdeplatsens skull vore det kul med United in there också, men jag kan av uppenbara skäl inte sträcka mig till att hålla på dem. Ser gärna Gerrard skruva upp hettan i kitteln och göra ägarna oroliga att missa CL nästa år.
Garva som fan när han prata om bantern och så.