2021-11-22, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Du kan inte ignorera det vi vunnit under 2000-talet, vi har en rikare historia än Spurs och Arsenal. Det jag ger Arsenal är att de länge varit framgångsrika med 13 ligatitlar och 14 FA cuptitlar det kan ingen ta ifrån er.

Däremot så har ni inte varit så jävla bra med att skörda framgångar på 2000-talet bortsett från 03-04 säsongen.

Chelsea har 2 CL-titlar ni har noll, de flesta klubbar som har CL titlar anser jag ha en rikare historia än Arsenal.
Jag har varit i din situation
Det är omöjligt för din motdebattör att visa källor och ha fel.

Jag hållet med dig om allt.

Arsenal hade några år då slogs och vann pl .

De var aldrig ngt real Madrid eller Barcelona under sin storhetstid.
Citera
2021-11-22, 09:43
Medlem
bagarn29s avatar
Jag tror att Pochettino tar över Man. U inför säsongen 2022/23 (senast). Han har ju inte vunnit annat än ligan och cupen med PSG.
Citera
2021-11-22, 09:56
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag tror att Pochettino tar över Man. U inför säsongen 2022/23 (senast). Han har ju inte vunnit annat än ligan och cupen med PSG.

Jag sätter mina pengar på Brendan Rodgers.
Citera
2021-11-22, 10:04
Medlem
Koeman till united ,why not?
Citera
2021-11-22, 10:50
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Vadå hjälte?

Blomqvist gjorde väl inget avtryck eller var bidragande till titlar i United.
Han spelade 38 matcher den säsongen och startade i Champions League-finalen (där han faktiskt var nära att reducera för Man Utd). Tycker det är tillräckligt för att bli odödlig i klubbens historia. Hade han fått lika mycket speltid som Jordi Cruyff, Michael Clegg, osv. så hade det varit diskutabelt.
Senast redigerad av Roibot 2021-11-22 kl. 10:56.
Citera
2021-11-22, 12:54
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
The athletic ”Steve Bruce skulle vara väldigt intresserad utav Manchester jobbet och tror sig kunna stabilisera omklädningsrummet”

Ekrum Konur ”Manchester United har haft tre samtal med Zidane som avböjt alla gånger”

Simon Stone och Chris wheeler ”Poch är öppen med att lämna PSG för United då han inte trivs i Paris”

Allt tas med en nypa salt men intressanta tider eller spännande tider* nu för United.

// PoK
Citera
2021-11-22, 13:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Du kan inte ignorera det vi vunnit under 2000-talet, vi har en rikare historia än Spurs och Arsenal. Det jag ger Arsenal är att de länge varit framgångsrika med 13 ligatitlar och 14 FA cuptitlar det kan ingen ta ifrån er.

Däremot så har ni inte varit så jävla bra med att skörda framgångar på 2000-talet bortsett från 03-04 säsongen.

Chelsea har 2 CL-titlar ni har noll, de flesta klubbar som har CL titlar anser jag ha en rikare historia än Arsenal.
Med en rikare historia, så syftar jag på klubbar som varit någonlunda succerika sedan flera decennier tillbaka i tiden. Och här så är din plastklubb inte ens i närheten av varken Arsenal, Man Utd eller Liverpool, hell t.o.m Tottenham har en stoltare historia (innan 2003) än vad Chelsea har.
Citera
2021-11-22, 13:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
The athletic ”Steve Bruce skulle vara väldigt intresserad utav Manchester jobbet och tror sig kunna stabilisera omklädningsrummet”

Ekrum Konur ”Manchester United har haft tre samtal med Zidane som avböjt alla gånger”

Simon Stone och Chris wheeler ”Poch är öppen med att lämna PSG för United då han inte trivs i Paris”

Allt tas med en nypa salt men intressanta tider eller spännande tider* nu för United.

// PoK

Haha, Steve Bruce. Den ser man inte hända.

Zidane tror jag är en dålig fit, han är dock den enda med rätt CV tillgänglig.

Poch - flytta från ett projekt där han inte får bestämma pusselbitarna, till ett annat projekt där han inte får det? Ronaldo stannar i 18 månader till som top earner, har managern sista ordet kring Pogbas förlängning? DdG, Jadon Sancho, Maguire, Varane går ingenstans.
Citera
2021-11-22, 13:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Kom över ett klockrent klipp av ngn norrbagge som förklarar situationen kring Solskjaer och Man Utd på ett utmärkt vis, spot on: https://www.tv2.no/v/1703987
Citera
2021-11-22, 13:32
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Med en rikare historia, så syftar jag på klubbar som varit någonlunda succerika sedan flera decennier tillbaka i tiden. Och här så är din plastklubb inte ens i närheten av varken Arsenal, Man Utd eller Liverpool, hell t.o.m Tottenham har en stoltare historia (innan 2003) än vad Chelsea har.

Det finns ingen lag som säger att rik historia är allt som skedde innan 2003 eller titlar där "oljepengar" råkat ha inflytande får aldrig någonsin räknas. Du tillhör skaran som tror att Chelsea pengadopade klubben för att förstöra fotbollen för evigt vilket är falskt då utan Roman hade Chelsea inte klarat sin ekonomi och gått i graven.

Majoriteten av fans som klandrar Roman Abramovich är hycklare då om deras klubb hade stått inför samma öde som Chelsea 2003 hade man inte tvekat en sekund att köpas upp.

Chelsea är Londons största klubb med en stenrik ryss lev med det, böla och sug hästkuk!

Denna debatt är över! Skulle säga jag har vunnit ganska enkelt.
Citera
2021-11-22, 14:49
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Haha, Steve Bruce. Den ser man inte hända.

Zidane tror jag är en dålig fit, han är dock den enda med rätt CV tillgänglig.

Poch - flytta från ett projekt där han inte får bestämma pusselbitarna, till ett annat projekt där han inte får det? Ronaldo stannar i 18 månader till som top earner, har managern sista ordet kring Pogbas förlängning? DdG, Jadon Sancho, Maguire, Varane går ingenstans.

Kunde man ta in Olé så borde Steve ha en chans tycker jag. Visst många anser nog att han är lite utav en Meme men vad han gjorde för United (bokstavligt talat) vann deras första liga titel på 26år bland annat. Många som nog inte tänker på Steve när man pratar om United legender (legendar? inte lärt mig ordet än) men tycker absolut han är värd att nämna som en utav de större. Visst blir han undanskymd utav spelare på senare 90talet och in på 2000talet men det var ett helt annat United då med flera världsspelare.

En utav bästa kaptenerna United haft och en skam att han inte blev uttagen till landslaget.

// PoK
Citera
2021-11-22, 17:12
Medlem
Imbazs avatar
Trent Alexander Arnold behöver 15 assist till för att bli den försvarare med flest assist i PLs historia.

Otroligt, han har verkligen skapat en ny syn på ytterbackar, förr i tiden så ville barn i England växa upp och bli Beckham, nu ser de upp till en ytterback !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in