2022-01-10, 20:02
Medlem
Bertil85s avatar
Nuggetsen var goda. fast innehållsförteckningen var på annat språk.
Citera
2022-01-11, 14:31
Medlem
vepiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Curry ketchup av märket kania riktigt gott till korv!

Håller helt med. Även om jag tycker den heta varianten är bra menlös.
Citera
2022-01-11, 22:36
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Någon som testat deras chicken nuggets 12-pack?
Förpackningen ger mig känslan utav att dom försökt härma McDonalds.

https://fi-sv.openfoodfacts.org/product/20951337/chicken-nuggets-with-curry-sweet-and-sour-dip-lidl

16,90 för 12-pack, svårslaget. Blir att köpa imorgon.
Jag har testat och dom inte inte goda. Upprepar, inte goda.

Enda nuggets som är goda är dom som är gjorda med hela bitar kyckling, alltså den dyraste nuggeten på Lidl. Den där du länkar har tydlig karaktär av snabbmat/hundmat. Inte ens paneringen är god.

Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Kanske en helt galen tanke, man kan kanske ställa frågan till Lidl istället för oss på FB.
Ganska galen tanke! Tror inte det är något som man vet när man jobbar i mataffär.
Citera
2022-01-12, 10:09
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales
Ganska galen tanke! Tror inte det är något som man vet när man jobbar i mataffär.

Du ställer ju givetvis frågan till deras kundtjänst. Är du 90-talist i hela jäkla huvudet?
Senast redigerad av JerryCotton 2022-01-12 kl. 10:12.
Citera
2022-01-12, 11:09
Medlem
Dranghoffs avatar
Har de slopat det tryckta veckobladet eller var det bara försenat? I facken i bladstället stod häromdagen A4-stora kartongblad med en hänvisning om att veckobladet finns i appen.
Vore ju tråkigt; Lidlbladet är ju något av veckans måsteläsning, vid sidan av några sidor av Montaigne.
Citera
2022-01-12, 19:32
Medlem
ZenoElias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dranghoff
Har de slopat det tryckta veckobladet eller var det bara försenat? I facken i bladstället stod häromdagen A4-stora kartongblad med en hänvisning om att veckobladet finns i appen.
Vore ju tråkigt; Lidlbladet är ju något av veckans måsteläsning, vid sidan av några sidor av Montaigne.

Veckoblad för 17-23 januari fanns i min butik idag, asiatisk vecka.
Citera
2022-01-12, 19:36
Bannlyst
Gillar deras fiskbullar i hummersås. Mikra dessa + lite pasta/ris = enkelt och gott.
Citera
2022-01-12, 20:28
Medlem
Dranghoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenoElia
Veckoblad för 17-23 januari fanns i min butik idag, asiatisk vecka.

Där ser man. I min butik var det fortfarande tomt i ställen, så när som på skyltarna där man uppmanas att kolla bladet på nätet i stället.
Citera
2022-01-15, 11:31
Medlem
Jagozars avatar
Köpte nån sommarvariant av freeway coka zero igår där ena skulle ha smak av hallon och den andra av yuzu. Båda var nästan helt avslagna när dom öppnades och dom smakade knappt något av det som dom skulle smaka.

Är ett stort fan av vanliga freeway coka zero men dom där ny smakerna är något av det sämsta jag druckit.
Citera
2022-01-15, 12:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Köpte nån sommarvariant av freeway coka zero igår där ena skulle ha smak av hallon och den andra av yuzu. Båda var nästan helt avslagna när dom öppnades och dom smakade knappt något av det som dom skulle smaka.

Är ett stort fan av vanliga freeway coka zero men dom där ny smakerna är något av det sämsta jag druckit.
Ja, dom är helt värdelösa.
Citera
2022-01-15, 23:40
Medlem
BigFatCones avatar
Köpte en tetra Ängens Chokladmjölk. Rekommenderas till alla som gillar just chokladmjölk.
Citera
2022-01-18, 11:00
Medlem
Är det nån som vet när Lidl brukar ha kampanj på större växter, typ palmer och fikusar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in