16,90 för 12-pack, svårslaget. Blir att köpa imorgon.
Jag har testat och dom inte inte goda. Upprepar, inte goda.
Enda nuggets som är goda är dom som är gjorda med hela bitar kyckling, alltså den dyraste nuggeten på Lidl. Den där du länkar har tydlig karaktär av snabbmat/hundmat. Inte ens paneringen är god.
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Kanske en helt galen tanke, man kan kanske ställa frågan till Lidl istället för oss på FB.
Ganska galen tanke! Tror inte det är något som man vet när man jobbar i mataffär.
Har de slopat det tryckta veckobladet eller var det bara försenat? I facken i bladstället stod häromdagen A4-stora kartongblad med en hänvisning om att veckobladet finns i appen.
Vore ju tråkigt; Lidlbladet är ju något av veckans måsteläsning, vid sidan av några sidor av Montaigne.
Har de slopat det tryckta veckobladet eller var det bara försenat? I facken i bladstället stod häromdagen A4-stora kartongblad med en hänvisning om att veckobladet finns i appen.
Vore ju tråkigt; Lidlbladet är ju något av veckans måsteläsning, vid sidan av några sidor av Montaigne.
Veckoblad för 17-23 januari fanns i min butik idag, asiatisk vecka.
Köpte nån sommarvariant av freeway coka zero igår där ena skulle ha smak av hallon och den andra av yuzu. Båda var nästan helt avslagna när dom öppnades och dom smakade knappt något av det som dom skulle smaka.
Är ett stort fan av vanliga freeway coka zero men dom där ny smakerna är något av det sämsta jag druckit.
Köpte nån sommarvariant av freeway coka zero igår där ena skulle ha smak av hallon och den andra av yuzu. Båda var nästan helt avslagna när dom öppnades och dom smakade knappt något av det som dom skulle smaka.
Är ett stort fan av vanliga freeway coka zero men dom där ny smakerna är något av det sämsta jag druckit.