Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Varför trollar du som en barnrumpa istället för att svara seriöst på mina seriösa frågor…?
Conan är en show, inte ett faktaprogram. Vad som än sägs i det programmet kan vara satir och inte allvarligt menat.
Dessutom, hur skulle man kunna filma deras landning på månen, det stod ju knappast nån där med kameran och väntade på dem…. Så om han sa det du påstår så stämmer det ju i sig.
Det första som filmades från själva månen var när de klättrade ner från laddaren, då användes en fast kamera på en arm på själva laddaren.
Allt detta finns förklarat i detalj.
Vad som talar för att de var på månen….? Ja allt, då det är bevisat många gånger om på en massa sätt.
Det är du som ska bevisa varför detta inte skulle stämma, inte genom tomma påståenden utan verkligen kunna styrka dina påståenden med seriösa bevis.
Att t ex påstå att man inte skulle kunna passera Van Allen bältet blir bara trams då Van Allen själv förklarat att det inte är några problem om man gör det vid rätt tidpunkt och plats.
Det blir lika korkat som att påstå att man inte kan åka båt till England för tidvattnets skull…..
Trollar som en barnrumpa? Jag använde ditt sätt att argumentera för att visa hur idiotiskt det är.
Först. Kan du erkänna att du hade fel när du påstod att han inte sa det?
Så jag vet att det finns intellektuell hederlighet närvarande.
Och seriösa vetenskapliga händelser och dess personal brukar ju behandlas under "shower"
Tycker det talar för att det är en del av showen jag.
Din jämförelse hade stämt om man inte sett vattnet och gjort det i enorma hastigheter för det första.
Sen tycker jag du ska tipsa NASA om vad Allen sagt då eftersom dom håller på att lista ut hur man ska ta sig igenom det.
Och din liknelse med tidvattnet.
Men varför sitter vi å filosoferar om rymden för? Vi är väl inga sci Fi författare.
Du påstår de åkt till månen. Vad talar öht för det? "Allt, det är bevisat på hur många sätt som helst" jaha, vilka är dom sätten då?
Du har bevisbördan här. Extraordinära saker kräver extraordinära bevis, el vad man säger.
Jag påstår det är omöjligt. Förklara varför det är möjligt.
Om jag säger jag varit på mars är det väl inte upp till dig att bevisa jag inte varit det.
Försök inte skriva pellejöns också..