Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Det gör jag hela tiden men låter du bli och ta till dig informationen så går det inte. Du får fakta efter fakta presenterad och du låter bli att diskutera det.
Här är exempel på fakta där folk räknat fram saker som inte stämmer angående att landaren saknade krater under raketen
https://www.youtube.com/watch?v=1tZbzZxRXnw
https://www.youtube.com/watch?v=yYn6dYv6ZFE
Uträkningar för hur mycket måndamm som borde förflyttats samt också intressant med tanke på att man får se en annan raket som testas på jorden
Hahaha! Vad tog det den här gången? Ganska exakt 15 minuter innan du blev överbevisad. Men att du låter bli att ta till dig information kan ju inte vi påverka tydligen. Du får fakta efter fakta presenterad som motbevisar allt du säger. Sen att du hoppar vidare och låter bli att erkänna att du har fel kan vi andra inte heller rå för.
Detta kommer du självklart förneka, så jag bjuder på lite exempel:
Du har påstått: Motorerna skulle inte kunna klara av månlandningarna. Där har du blivit brutalt överbevisad.
Du har påstått: Datorerna var för dåliga. Du har blivit överbevisad + fått alla data, all programmering etc och blivit ombedd att visa vad som är "omöjligt" med detta. Då blev du tyst, trots att du "kan datorer"
Du har påstått att du "kan rymden" men blivit lika överbevisad i alla dina felaktiga påståenden där.
Du har påstått att bilder varit fejkade. Men har aldrig kunnat bevisa detta eller ens varit i närheten.
Du har påstått att USA kontrollerar (och tydligen kontrollerat) alla medier i världen. Utan att kunna komma med några belägg såklart.
Dessutom har du visat med all önskvärd tydlighet att du har noll koll på forskning, vetenskap och bevis. Du har förutom detta blivit ombedd av andra konspirationsteoretiker att sluta tramsa med dina påståenden. Du är dessutom i stort sett ensam om att tro på det du själv skriver.
Allt detta, även om du inte kan förstå det, har ett samband. Nämligen att du har helt fel i nästan allt du skriver.
Du har dessutom helt fel när du skriver att jag inte diskuterar med dig. Jag svarar alltid på det du skriver. Dock brukar du citera någon mening och enbart svara på denna och låta bli allt annat där du redan är överbevisad. Då kan diskussionen bli lite knepig. Men du kan få ett nytt försök!