Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Pappan i Malmö som du har någon märklig fixering vid försökte väl ge sonen ett Playstation (enligt C:s berättelse för Barby) men tydligen så hamnade denna spelkonsoll istället i vattnet?
Frågan till dig lyder alltså: Om denna märkliga historia nu är sann , kan inte det klassas som skadegörelse? Svara nu gärna på min fråga så kanske jag svarar på dina frågor sen

Absolut, OM Barbys vittnesmål är sanningsenliga och OM C inte ljög, och OM det dessutom inte är ett missförstånd mellan B/sonen/C eftersom C isåfall inte såg det med egna ögon, då borde det absolut kunna vara skadegörelse, och absolut ett hemskt beteende mot sitt barn, om det gick till så, att B avsiktligt förstörde en spelkonsol som C köpt och gett till sonen. Någon skrev att den modellen gick att tvätta i diskmaskinen men det har jag svårt att tro.
Se, det är inte så svårt att föreställa sig alternativa hypoteser. Du märker inte att jag gör det hela tiden för att du övertygat dig själv om motsatsen, vad du nu får ut av det.
Nu väntar jag med andäktig spänning på dina sakliga svar: Varför skulle anklagelserna emot honom vara befängda och varför kan inte C ha råkat slå för hårt i din hypotes om ömsesidigt handgemäng på golfbanan?
Eller vet du vilka frågor jag är betydligt mer intresserad av att få svar ifrån dig om - varför upprepar du dig så otroligt kopiöst, och varför använder du så mycket halmgubbar i diskussionerna?