Citat:
Ursprungligen postat av
DjILY
Hela inlägget blev för långt att citera så jag länkar till det istället.
Efter att jag hade läst klart den här texten så tänkte jag först att, gott, nu bör denna tråden cementerats för alltid. Därefter insåg jag att den i läsande ögonblick sträckte sig ytterligare 12 sidor framåt. Och detta var till och med innan den blev förpassad till konspirationsdelen av forumet. Man blir fan rädd för mänskligheten ibland alltså.
Men tack för att du framhärdar och ger oss som inte är lika insatta (och faktiskt är intresserade på riktigt till skillnad från stollarna) detaljkunskaper kring vissa av de saker du tar upp, och fortsätter ta upp i övriga inlägg i tråden.
Även om hela situationen egentligen är ganska tragikomisk så är det trots det nästan pinsamt underhållande att se hur vissa ihärdigt gräver sina gropar allt djupare, till synes omedvetna om detta faktum. Samtidigt som de frenetiskt, med hjälp av minimala skutt desperat försöker ta sig upp ifrån det som slutligen bildat hela djuphavsgravar varifrån det de skriver inte längre ens har en möjlighet att nå ytan. Deras trovärdighet har istället blivit som för evigt bortblåst.
Sen vet jag inte ifall månlandningsförnekarna trollar, faktiskt tror på det de skriver, är allmänt ignoranta, har dolda agendor eller en kombination av föregående. Men de visar i alla fall att de totalt saknar grundläggande förståelse i ämnet de "diskuterar" samt att de är totalt ointresserade av att ta reda på hur det faktiskt förhåller sig.
Så fortsätt för all del, men jag behöver hämta en större skämskudde samt poppa färdigt en veckoförbrukning av popcorn, för jag har inga som helst förhoppningar om att någon förnekare faktiskt kommer ändra ståndpunkt oavsett vad som framförs i tråden. Det har med all tydlighet redan framgått.
Men för övriga skribenter och läsare, som saknar alla former av glänsande metall på huvudet med förmågan att reflektera rationella argument, de kan ju faktiskt bli upplysta om ett och annat och besparas hamna i det verklighetsfrånvända stinkande träsk som så många här envist simmar runt i.