2022-01-08, 14:51
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Tnk att det var s svrt att f ngot ur Thomas Andersson, men han ville vl bara prata fotboll:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Thomas...otbollsspelare)

---

Kjell Andersson passade bttre i studion, men var lite torr ven dr. Han blev chef ver TV-sporten senare.

Autospell. Du vet vad jag menar viktigpetter
Citera
2022-01-08, 19:51
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Jag tycker att Olsson / berg p Expressen skter sig bra. Hygglig koll och trevlig och aktiv ton.
Jag upplevde berg som oplst - men jag antar att enstaka sndning inte motiverar att man lser sig in p fakta. Men Olsson var klart ver frvntan
Citera
2022-01-08, 23:53
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Jag upplevde berg som oplst - men jag antar att enstaka sndning inte motiverar att man lser sig in p fakta. Men Olsson var klart ver frvntan
Jag kollade p sndningen nyss och hller med om att Olsson var betydligt bttre vanligt. Nstan s man funderar p om han lst min sgning av honom dr jag igenom en del punkter han kunde frbttra.
Citera
2022-01-09, 09:39
Medlem
bcdefgs avatar
En fundering - visst r det Rickard Olsson som kommenterar nu som kommenterat en del orientering med Mats Troeng? Hur kommer det sig att det inte finns ngon fd skidkare som nr samma niv som expert som Troeng? Eller r det Troeng som r unikt bra?
Jag inbillar mig i alla fall att Rickard blivit bttre av att kommentera med Troeng.
Citera
2022-01-11, 15:54
Medlem
katws avatar
SVT mste vl slagit ngon form av rekord i repriser av sin "Sportens rskrnika". Den har snts inte mindre n 13 (!) gnger i linjr-tv:

https://smdb.kb.se/catalog/search?q=...tv&sort=NEWEST
Citera
2022-01-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
SVT mste vl slagit ngon form av rekord i repriser av sin "Sportens rskrnika". Den har snts inte mindre n 13 (!) gnger i linjr-tv:

Jag fr bara 11 trffar p den senaste i en mer definierad skning p SMDB, men d rknas inte SVT24 in, om den nu snts dr.

I en TV-tabl fick jag 12 trffar, men d vet jag inte om pgende sndning som sker just nu ingick, s 13 stmmer skert. Dremot noterar jag att den bara snds i SVT1, inte SVT2.

SVT, vrldens bsta sportkanal enligt kulturmarxistiska klubben fr inbrdes vnsterbeundran. Ska bli intressant att se om dom r s bst s dom snder hela k1 ikvll p SVTPlay. Lyckligtvis snds hela kvllens tvling ven p YleArenan och EurosportPlayer, s stora prisceremonin kommer man f se ven nr SVT brutit sndningen. Det var ju svenskt sist p den pallen.
Citera
2022-01-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
Jag fr bara 11 trffar p den senaste i en mer definierad skning p SMDB, men d rknas inte SVT24 in, om den nu snts dr.

I en TV-tabl fick jag 12 trffar, men d vet jag inte om pgende sndning som sker just nu ingick, s 13 stmmer skert. Dremot noterar jag att den bara snds i SVT1, inte SVT2.

SVT, vrldens bsta sportkanal enligt kulturmarxistiska klubben fr inbrdes vnsterbeundran. Ska bli intressant att se om dom r s bst s dom snder hela k1 ikvll p SVTPlay. Lyckligtvis snds hela kvllens tvling ven p YleArenan och EurosportPlayer, s stora prisceremonin kommer man f se ven nr SVT brutit sndningen. Det var ju svenskt sist p den pallen.

Ja,nu blir jag ju frbannad igen!
r det SVT som har rttigheterna till kvllens tvling,men pissar bort dem?
Varfr i hela helvete snder de inte slalomen frn den huvudsakliga plattform som de fr konfiskerade medel till?
Public Service r frbannat verskattat bland pbeln i Sverige.
Citera
2022-01-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Ja,nu blir jag ju frbannad igen!
r det SVT som har rttigheterna till kvllens tvling,men pissar bort dem?
Varfr i hela helvete snder de inte slalomen frn den huvudsakliga plattform som de fr konfiskerade medel till?
Public Service r frbannat verskattat bland pbeln i Sverige.
Fattade inte vad du menade frst, men sg nu att inget av ken snds i ngon linjr SVT-kanal, trots svenska segerkandidater. Dom vnstervridna sporthatarna p SVT slr till igen. Fyra kanaler att snda i har dom, men inget slalom. Yle, NRK och Eurosport linjrsnder, Eurosport ven snowboarden.

Edit: Noterar ven att SVTPlay snkt upplsningen p sina live-streams, dom brjade med 1080p50 i ca 6.8Mb/s frra vintern till hockey-VM var det vl om jag minns rtt, nu har dom tydligen snkt igen till 720p50 och drygt 4.9Mb/s. YleArenan har fortfarande finfina 1080p50 i 6.9Mb/s. Hrliga Mumintroll fr man p kpet.
Senast redigerad av pumahunter 2022-01-11 kl. 18:05.
Citera
2022-01-11, 18:48
Medlem
Alkibiadess avatar
Discoverys kommentatorer och experter i OS enligt en artikel ikvll:

Citera
2022-01-11, 18:56
Medlem
Surgubben-Jans avatar
Mnga supertalanger som r med i OS med andra ord.
Citera
2022-01-11, 19:01
Medlem
r det "den" Hans Fahln?

Ser att man gr hrt fr den numera helt ointressanta hockeyturneringen.
Citera
2022-01-11, 19:11
Medlem
Robin Fomin..r han ngot att hnga i den numera utkastade julgranen?
Kan inte dra mig till minnes honom alls.
Blarrar han bort Skridskon s kommer jag att bli vansinnig..nyo.
Vi vill ha fullt fokus..varvtider och scheman MSTE sitta..inget jvla Cafe Sundsvall snack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in