Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Yes även om han är en Djurgården lirare har jag faktiskt följt honom lite vid sidan om.
Otroligt vettig människa ,otroligt smart,en av få spelare i en klubb jag hoppas går i konkurs som jag unnar all framgång.
Tycker han gjorde en stark 7a-svag 8a på sin säsong,han axla rollen riktigt bra när ryssen blev skadad.Visst några misstag deluxe gjorde han,men tror och hoppas på honom .
Kan länka avsnitt av DIF-podden där han intervjuas om du vill. Rätt liknande intervjuer dock. Hans farmor var gift med Palme ett kort sväng pga asyl. Tjeckoslovakien flydde hon ifrån. Finns professorer inom medicin på den sidan släkten också. Vilket nog hör ihop med läkarstudierna.
Haha ja, han gjorde ju en demonmatch mot er. Ur hans perspektiv var det en mästerlig säsong. Ur Djurgårdens perspektiv bra, men inte mästerlig. Brister i positionsspelet och i beslut på luften. Måste bli mer resolut när han boxar bollar, blir ofta att han går ut utan att nå bollen.
Dahlin är riktigt grym för er. För mig är det respekt att gå ut och ta diskussionen med ilskna supportrar, hände efter 1-1 i Varberg tror jag. Visar på ryggrad men också för att ge bortaföljet någon slags chans att avreagera sig på inför resan hem.